• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Cocotera - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Porcelaine - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    Royce - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Mataro - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.



    “Today the team has shown why we are the world champions of 2011.” - Pep Guardiola

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 21:44 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    (cop)

    (bat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Bij ons werkt zo'n meisje en niemand mag haar. Ze werkt sinds de zomer bij ons en ze werkt op de afdeling vleeswaren, maar ze snijdt alles fout en zo. En nou ja, ze heeft bij mij in de klas gezeten en ik heb een grote hekel aan haar, en dat weet ze dus. En ze probeert dus grappig te zijn en dan maakt ze bijvoorbeeld een opmerking over mij als Ajacied (de man bij afdeling vlees is een Feyenoorder -__-'), dus ze hoopt dat hij dan raar tegen mij gaat doen. Alleen ik kan het echt goed met hem vinden, we praten altijd over voetbal en zo en omdat mijn vader voor Feyenoord is vind hij het geniaal dat ik voor Ajax ben. Maarja, haar plannetjes om mij voor schut te zetten werken niet, want ik zet haar dus altijd voor schut.


    Whahahahaha. Ik lach haar heel hard uit!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chopin schreef:
    (...)
    (bat)


    Stiekem wou ik nu weer dat batman liedje plaatsen. Maar dat is een beetje stom.

    --

    (kitty)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Stiekem wou ik nu weer dat batman liedje plaatsen. Maar dat is een beetje stom.

    --

    (kitty)


    JE VROEG ER OM :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)

    JE VROEG ER OM :')


    HAHAHA daar had ik niet eens aan gedacht. Genius.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Whahahahaha. Ik lach haar heel hard uit!


    Ze is ook gewoon dom.
    Als ze lacht knort ze, en ze heet Jorinde. Dus wij noemden haar Knorrinde/knorretje.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    HAHAHA daar had ik niet eens aan gedacht. Genius.

    (banana)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ze is ook gewoon dom.
    Als ze lacht knort ze, en ze heet Jorinde. Dus wij noemden haar Knorrinde/knorretje.

    ik moet altijd zo hard lachen als iemand knort wanneer die lacht (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    (banana)



    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)


    HAHAHAHA _O_

    of deze
    (banana)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    ik moet altijd zo hard lachen als iemand knort wanneer die lacht (bloos)


    Ik ook haha. Een keer op vakantie met vriendinnen zaten we in de trein richting Emmen. Ik zat met drie meiden in van die banken die tegen over elkaar staan, en naast ons zaten de andere 3 maar daar zat nog een man bij. En ik maakte zo'n droge opmerking en iedereen begon te lachen. Dus er werd zo geknord. Dus ik zo: 'Kim knorde jij nou?' Dus hoorde je die man zo: 'Nee, dat was ik.' en hij werd knalrood toen. Nou ik kon m'n lach niet meer inhouden, echt ik ging stuk. Alleen het klinkt helemaal niet grappig ghehe.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Chopin schreef:
    (...)
    HAHAHAHA _O_

    of deze
    (banana)


    HAHAHA GENIUS. *O*


    Deze is neit zo grappig, maar wel bananig.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik ook haha. Een keer op vakantie met vriendinnen zaten we in de trein richting Emmen. Ik zat met drie meiden in van die banken die tegen over elkaar staan, en naast ons zaten de andere 3 maar daar zat nog een man bij. En ik maakte zo'n droge opmerking en iedereen begon te lachen. Dus er werd zo geknord. Dus ik zo: 'Kim knorde jij nou?' Dus hoorde je die man zo: 'Nee, dat was ik.' en hij werd knalrood toen. Nou ik kon m'n lach niet meer inhouden, echt ik ging stuk. Alleen het klinkt helemaal niet grappig ghehe.

    Hahaha _O_ Zo leuk, dat hij het nog toegeeft ook! _O_ Dat had ik ook eens met een vriendin, toen op die presentatie avond werd er een grapje gemaakt, totaal niet grappig maar iedereen moest lachen, behalve ik en mijn vriendin, en achter ons zat een vrouw die helemaal stuk ging van het lachen, tranen van het lachen rolde gewoon over dr wangen, en toen knorde ze, zo leuk _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    RVertonghen schreef:
    (...)

    HAHAHA GENIUS. *O*


    Deze is neit zo grappig, maar wel bananig.

    hahaha, blijft leuk _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    Hahaha _O_ Zo leuk, dat hij het nog toegeeft ook! _O_ Dat had ik ook eens met een vriendin, toen op die presentatie avond werd er een grapje gemaakt, totaal niet grappig maar iedereen moest lachen, behalve ik en mijn vriendin, en achter ons zat een vrouw die helemaal stuk ging van het lachen, tranen van het lachen rolde gewoon over dr wangen, en toen knorde ze, zo leuk _O_


    Hahahah, zulke dingen zijn zo geniaal he. Knorrende mensen maken echt mijn dag. *O*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.