• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Cocotera - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Porcelaine - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    Royce - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Mataro - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.



    “Today the team has shown why we are the world champions of 2011.” - Pep Guardiola

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 21:44 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik had laatst een vrouw aan de kassa, en ze wou kerstzegels kopen. Zij vroeg of die naar het buitenland konden, nou dat kon niet. Dus ik haar dat vertellen en zeggen dat ze daarvoor Europa zegels moest gebruiken, of Nederlandse zegels met van die priority dingen die jij ook had zeg maar. Maar bij ons waren de Europese zegels op, dus ik vet netjes vertellen van: 'Dan kunt u eventjes naar de Bruna lopen en daar hebben ze wel Europa zegels. Daar hebben ze sowieso meer kennis van post en dat soort dingen dus zij kunnen u alles uitleggen.' Zegt dat wijf: 'JA MAAR DAN MOET IK DAAR HEEN LOPEN, EN IK WIL NIET LOPEN.' Dus ik zo: 'Ik kan er verder niks aan doen, bij ons zijn ze gewoon op dat gebeurd nou een maal rond deze tijden.' Zegt ze: 'Ja maar ik wil niet lopen het is zo ver en ik heb al haast.' En dat zei ze zo'n tien keer. In de tussentijd had ze al lang bij de bruna kunnen zijn. Ze bleef het maar herhalen, stom wijf dat het was. Dus ik zo: 'Sorry ik kan u niet verder helpen.' En toen liep ik bij mijn kassa weg en Fleur, een collega die aan de andere kassa zat had alles gehoord, dus ze keek me met een grijns aan en zei: 'Reina, adem in en adem uit. Sluit je ogen en tel tot tien. Dan is die vrouw ook weer weg en ben jij netjes gebleven.' Dus ik dat doen, open mijn ogen. IS DAT WIJF ER NOG. Ze bleef gewoon 10 min nog staan, stom wijf. yugh.


    Wat een dom wijf. Maar vooral lui. Maar vriendelijk blijven tegen dat soort klanten is echt soms niet te doen. Ik had laatst ruzie met een klant. Ik weet niet meer wat ze deed, maar ik zo 'Fijn weekend nog, he' (sarcasme droop ervan af) en zij flipte helemaal tegen mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    SAAAI.


    Jup, ik blijf boven totdat ik geroepen word.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Wat een dom wijf. Maar vooral lui. Maar vriendelijk blijven tegen dat soort klanten is echt soms niet te doen. Ik had laatst ruzie met een klant. Ik weet niet meer wat ze deed, maar ik zo 'Fijn weekend nog, he' (sarcasme droop ervan af) en zij flipte helemaal tegen mij.


    Ik kan met klanten lang mijn geduld bewaren, maar echt ineens is het op en het liefst sla ik ze dan helemaal in elkaar. Maar ja, dat mag natuurlijk niet (bloos).

    Ghehe, ik zie jou dat al helemaal doen (A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik kan met klanten lang mijn geduld bewaren, maar echt ineens is het op en het liefst sla ik ze dan helemaal in elkaar. Maar ja, dat mag natuurlijk niet (bloos).

    Ghehe, ik zie jou dat al helemaal doen (A)


    Ik ben niet zo geduldig en al helemaal niet met mensen die me uit lopen te schelden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Yugh, ik heb een hekel aan zeikende klanten. Serieus denken dat ze koning zijn ofzo, er is misschien wel zo iets als: 'De klant is koning.' I don't care, mijn naam betekend koningin en ik ga toch ook niet tegen hun zeiken. :Y)

    De klant is koning, maar de werknemers zijn koningin, en de koning moet aardig zijn tegen de koningin (joehoe)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Ik ben niet zo geduldig en al helemaal niet met mensen die me uit lopen te schelden.


    Ik wil een vast contract krijgen, wat best mogelijk is. Dus ik probeer zoveel mogelijk mezelf van de goede kant te laten zien. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Chopin schreef:
    (...)
    De klant is koning, maar de werknemers zijn koningin, en de koning moet aardig zijn tegen de koningin (joehoe)


    Yeah, me likes.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik wil een vast contract krijgen, wat best mogelijk is. Dus ik probeer zoveel mogelijk mezelf van de goede kant te laten zien. (:


    Hmm, daar heb je dan wel een goed punt.
    Ik krijg die voorlopig sowieso niet en als ik ontslagen word zijn ze gestoord, serieus. Het klinkt heel egoistisch, maar ik ben de enige van de weekendhulpen die alles kan en vooral kassa kan draaien want die andere 2 bakken er niets van.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Hmm, daar heb je dan wel een goed punt.
    Ik krijg die voorlopig sowieso niet en als ik ontslagen word zijn ze gestoord, serieus. Het klinkt heel egoistisch, maar ik ben de enige van de weekendhulpen die alles kan en vooral kassa kan draaien want die andere 2 bakken er niets van.


    Klinkt niet heel egoïstisch hoor ;P. Soms is iemand overduidelijk gewoon beter, dat heb je bij ons ook. Sommige mensen kunnen gewoon niet werken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Klinkt niet heel egoïstisch hoor ;P. Soms is iemand overduidelijk gewoon beter, dat heb je bij ons ook. Sommige mensen kunnen gewoon niet werken.


    Ghehehe x'D
    Sommige mensen zijn gemaakt voor de bijstand zou mama zeggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Porcelaine schreef:
    (...)

    Ghehehe x'D
    Sommige mensen zijn gemaakt voor de bijstand zou mama zeggen.


    Bij ons werkt zo'n meisje en niemand mag haar. Ze werkt sinds de zomer bij ons en ze werkt op de afdeling vleeswaren, maar ze snijdt alles fout en zo. En nou ja, ze heeft bij mij in de klas gezeten en ik heb een grote hekel aan haar, en dat weet ze dus. En ze probeert dus grappig te zijn en dan maakt ze bijvoorbeeld een opmerking over mij als Ajacied (de man bij afdeling vlees is een Feyenoorder -__-'), dus ze hoopt dat hij dan raar tegen mij gaat doen. Alleen ik kan het echt goed met hem vinden, we praten altijd over voetbal en zo en omdat mijn vader voor Feyenoord is vind hij het geniaal dat ik voor Ajax ben. Maarja, haar plannetjes om mij voor schut te zetten werken niet, want ik zet haar dus altijd voor schut.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Bij ons werkt zo'n meisje en niemand mag haar. Ze werkt sinds de zomer bij ons en ze werkt op de afdeling vleeswaren, maar ze snijdt alles fout en zo. En nou ja, ze heeft bij mij in de klas gezeten en ik heb een grote hekel aan haar, en dat weet ze dus. En ze probeert dus grappig te zijn en dan maakt ze bijvoorbeeld een opmerking over mij als Ajacied (de man bij afdeling vlees is een Feyenoorder -__-'), dus ze hoopt dat hij dan raar tegen mij gaat doen. Alleen ik kan het echt goed met hem vinden, we praten altijd over voetbal en zo en omdat mijn vader voor Feyenoord is vind hij het geniaal dat ik voor Ajax ben. Maarja, haar plannetjes om mij voor schut te zetten werken niet, want ik zet haar dus altijd voor schut.

    hahaha, zielig kind


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    hahaha, zielig kind


    Precies!
    Jij snapt het (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Precies!
    Jij snapt het (bloos)

    (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chopin schreef:
    (...)
    (krul)


    (cop)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.