• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica Madison Page.

    Ik loop de kleedkamer uit Cheertraining is net afgelopen. Ik loop glimlachend door de gangen.

    Kyle Noah Morgan.

    Ik sluit mijn kluisje en kijk om me heen, oké geen Footballer te bekennen, schichtig om me heen kijkend loop ik richting de wc's.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Is er is geen beginpunt ofzo?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Succes allemaal. :) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    [Is er is geen beginpunt ofzo?]


    [Nope. :) Het begind waar jij wilt. :D Je mag ook thuis beginnen enzo. Dat je eerste uren vrij had of dat je ziek bent of te laat bent. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Melding:
    ~Het is 10:00 uur in de ochtend.~

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 17:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Het is net pauze en een beetje verveeld loop ik naar mijn kluisje om mijn boeken voor het volgende uur op te halen. Na heel wat vloeken en sleuren krijg ik het verrekte ding open. Ik kijk nog eens op mijn rooster welk vak ik nu heb. Fysica. Fijn, dat betekent weer een uur naast Donna zitten die niet weet hoe zich tegenover me te gedragen. Fleemen omdat mijn pappie rijk is of bitsen omdat ik "een freak" ben.
    Het kan me vrij weinig schelen wat anderen van me denken, maar een vriendelijke lach hier en daar zou geapprecieerd worden. Ik laat mijn tong met het ringetje in mijn lip spelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Uit mijn kluisje haalde ik mijn boeken. Bah Fysica. Dat betekende de verveelende Dona en Irial.Hij was een aparte jongen. Geen pester maar gewoon. Hij praate bijna nooit en was apart. Maar ach hij zat naasat Dona arme jongen.. Waarom zat ik net voor Dona. Snel stopte ik mijn leesboek nog in mijn tas en liep naar het lokaal. Ik ging zitten en las wat tot de docent zou komen. Ik verdiepte me in het leesboek.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 18:21 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heey irial jij bent tog die william. dan ben je tog de homo/bi jongen of zit ik abuis]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja volledig heet hij William Irial Smelting, maar hij hoort liever zijn tweede naam en gebruikt die dan ook doorgaans. Ja, hij is bisexueel. En ik heb ook niet gezegd dat Irial Donna's vriendje is, lees mijn stukje tekst nog eens goed. Irial is geen gemene jongen.]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 18:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ja sorry ik ben een warhoofd i know. Lilly mag mensen niet gtraag meer op zichzelf

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 18:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [anders noemen we hem mister anderson Moh en Donna zijn online:D]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 18:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed

    Grijnzend loop ik naar mijn kluisje. 'Ik haat je Mohammed!' gilt een meisjes stem. Ik stop met lopen, draai me vrolijk om en kijk naar het meisje dat helemaal doorweekt staat te koken van woede middenin de gang. 'Nog een keer zo'n waterballon en ik maak je af!' zegt ze tierend van woede. 'Ik hou ook van jou hoor' Ik draai me om en loop verder naar mijn kluisje. Ik kijk om me heen en zie twee mensen die wat staan te mopperen bij hun kluisje. 'Good mornin sunshines!' brul ik door de hal.
    Na een tijdje alle open monden van iedereen aangegaapt te hebben, loop ik door naar de eerste les van vandaag. Fysica. Aangebrande mensen, saaie leerkrachten.. Ook wel leedvermaak voor mij. Dit gaat een perfecte dag worden.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 18:48 ]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Uit de gang kwamen er allerlei schreeuwen. Jahoor het was Mohammed weer. Jezus waar bleef die fysicadocent nou hij had er al 10 minuten moeten zijn. Ik haalde mijn schouders op en ging verder met lezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed

    Ik loop de klas in en kijk met een grote grijns de klas rond. Mijn oog valt gelijk op Lilly die alleen maar aan het lezen is. 'Kijk uit Lilly, straks verander je zelf in een boek!' zeg ik smalend. Ik ga ergens in een hoekje van de klas zitten. Een zachte grom klinkt uit de hoek van de klas. Dit gaat nog leuk worden.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik hoorde Mohammed niet aankomen maar zijn opmerking hoorde ik weer wel. 'Kijk uit Lilly, straks verander je zelf in een boek'' en hij liep lachend naa rhet hoekje van de klas. Ik gromde boos naar hem. Niemand wist dat ik bisexueel was en dat ik gepest werd. Ik probeerde zo min mogelijk optevallen maar dat lukte niet. Ik had de hekel aan fysica. Donna achter me zat altijd hatelijke opmerkingen te maken en Mohammed was nooit serious. Ik was best nervous want hierna zou Glee-club voor het eerst met audities beginnen en ik ging meedoen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan