• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik wandel fluitend het lokaal binnen en lach vriendelijk naar degenen die er al zijn. Ik merk dat ze weer met Kyle aan het lachen geweest zijn. Ik zie verschillende gezichten die ik hier niet verwacht had, waaronder Donna en Michael. Die jongen was zo anders nu. Vroeger toen we nog ukkies waren hadden we vrienden geweest, maar dat lijken lang vervlogen tijden.
    "Junior," groet ik hem grinnikend.
    Zo noemde zijn vader hem vroeger, gezien ze dezelfde naam hebben. Het mag dan wel op zijn zenuwen werken, ik bedoel het allemaal niet slecht.
    Terwijl er al een paar aan het zingen zijn, ga ik zitten en luister aandachtig. Het ritme baant zich een weg naar mijn vingers en voor ik het weet zit ik op een tafel te drummen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    ik kijk bitchy naar Aiden, Wat doet hij met Kyle, doe loser. "OMG, sinds when gaat Aiden met losers om, kijk dat nou!" Zeg ik tegen Donna. Ik zie Irial geiririteert naar mij kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Na Jessica d'r auditie begin ik toch wel te twijfelen, iets wat ik maar weinig toe. Had ik ook niet een up-tempo moeten nemen. Mevr. Petrova roept me om mijn auditie te doen. 'Je kan het, het wordt prachtig' fluistert Michael in mijn oor en hij drukt een kus op mijn hoofd. Ik sta op uit de zachte bank en loop naar de piano toe. Langzaam zet druk ik de eerste noten in. Eigenlijk schieten mijn ogen gelijk al vol. Alles, alles komt terug. Mijn broertje uit Iran alles. Ik knipper de tranen weg en begin te zingen


    Als ik de laatste noten van de piano indruk is het stil. Heel stil.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:51 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mohammed

    'En waarom denk je dat je hier bent?' vraagt de directeur een beetje bozig aan mij. 'Omdat u dat gezellig vind?' vraag ik met een onschuldig gezicht. 'Nee. Omdat je je alweer misdragen hebt. Als je zo doorgaat moet ik je schorsen.' Mijn glimlach verdwijnt. Ik frons en kijk hem aan. 'Je gedraagt je maar netjes. Ga nu maar strafregels schrijven' zegt hij bars. Hij drukt me een blaadje in m'n handen en duwt me naar de deur. Zonder verder nog iets te zeggen gooi ik de deur open, loop er doorheen en smijt hem dicht. 'Fuck you!' grom ik tegen de deur. Verder snauw ik iedereen af die ik maar tegenkom, op weg naar huis.


    26 - 02 - '16

    Irial

    Ik hoor wat Jessica zegt en mijn handen slaan onwillekeurig plat op tafel. Ik kijk op en walg van haar blik.
    "Hij gaat toch ook met jou om?" bijt ik haar toe.
    Mensen gooien te snel de term "loser" naar iemands hoofd. Ik zie niet hoe iemand met een attitude als die van Jessica ergens kan komen in het leven, wie heeft er dan werkelijk verloren vraag ik me af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    Ik kijk naar Irial. "Als hij met losers om blijft gaan hoeft het van mij niet meer." Sis ik zo dat Aiden het niet hoord.

    Nadat Aiden had gezongen keek ik hem vernitigend na, ineens begind Donna te zingen, ik krijg tranen in mijn ogen. Als ze klaar is is het doodstil. ze huilt. ik sta op en trek haar naar de stoelen en zet haar neer. "Rustig..." Sus ik en wrijf over haar rug.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Ik heb tranen in mijn ogen, toen Donna klaar was.
    Ik mag haar neit, maar dat lied grijpt me aan. ik kijk snel de andere klant op zodat niemand het ziet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    Ik heb gehoord wat Irial, zij en ik knik naar hem. Daarna blijf ik een hele tijd voor me uit staren.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:59 ]

    Irial

    Demonstratief draai ik mijn hoofd weg van Jessica. Ondertussen heeft Donna een kant van zich laten zien die de meesten onder ons niet kenden. De tranen staan in haar ogen en ze heeft het duidelijk moeilijk. Om de ongemakkelijke stilte te doorbreken, en omdat ze het meer dan verdient begin ik in mijn handen te klappen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mohammed

    Woedend fiets ik naar huis. Ik haat school, ik haat die ellendige lul van een directeur, ik haat het feit dat ik geen vriendin heb, ik haat alles! Onderweg naar huis kom ik allemaal mensen tegen die geen gevoel voor snelheid lijken te hebben. Moet het nou allemaal zo sloom? Vloekend begin ik als een gek aan mijn bel te rammelen. Een paar mensen kijken me geschrokken aan, anderen juist kwaad. Ik trek me er niets van aan.
    Als ik thuiskom, smijt ik met alle deuren die ik maar tegenkom. Fuck it.


    26 - 02 - '16

    Aiden

    Ik hoor Irial klappen en ik begin ook te klappen, ik weet niet waarom maar op de een of andere manier, raakte dit lied mij.

    Jessica.

    "Arrogantje." Sis ik en kijk weer naar Donna. "Gaat het?" ze knikt. Irial klapt, aal snel klappen er meer. Donna begind te glimlachen en krijgt haar eigen blik weer terug. Zo ken ik dr.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 21:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Donna huilt met lange halen. Jassica troost haar. Snel loop ik naar haar toe. 'Hé meisje, wat is er.' Donna legt haar armen om mijn nek. Ik sla mijn armen om d'r heen. 'Het komt goed, alles' fluister ik.Ze tilt haar hoofd op en kijkt me woeddend aan. 'Wat weet jij er nou van?' vraagt ze. 'Het komt helemaal niet meer goed, niks, nada, nothing. Jullie weten er niets van.' Ze loopt weer naar de bank en ploft neer. Ik kijk naar Jessica die haar schouders ophaalt. Iedereen kijkt geschokken naar Donna. 'Zeg, gaan we nog door!' Roep ik. Een paar Geeks kijken bang op. Dan valt het mij opeens op dat Irial in het lokaal zit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    Irial kijkt naar me en komt bij me ziten. Ik kijk hem niet aan. "Weet jij hoe het is om geen vrienden te hebben?" Vraag ik zachjtes, nogsteeds kijk ik hem niet aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ ik ben zodrekt terug!]