• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik spring er nu in, kan iemand me opweg helpen?]

    Michael
    Donna gaat met een kwaad gezicht naast me zitten. Zacht mompeld ze in haar zelf over waarom ze hier nou heen moest. Eerlijk gezegd zit ik er ook niet zo op te wachten. Ik heb geen nieuwe mensen nodig en al helemaal niet dit soort mensen. Er lopen twee leerlingen naar binnen waaronder Jessica Page. Snel loopt ze naar ons toe. Ze geeft Donna een kus. 'Moet je hier ook heen' vraagt Donna chagerijnig aan haar. Jessica twijfelt maar knikt dan van 'ja'. Ook Kyle Morgan loopt naar binnen. Hij kijkt wat ik het rond en gaat dan alleen zitten. Mietje denk ik. Donna legt haar hand op mijn been. 'Waarom?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. Waarom inderdaad.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Magicowl schreef:
    [ik spring er nu in, kan iemand me opweg helpen?]

    [je moet gewoon net doen alsof je je personage bent. Soort van improfiseren. Lees het topic even door en schrijf wat. Good Luck ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica.

    Ik pak mijn mobiel en sms Aiden: 'Hey A, kom naar Glee-club lokaal.' Ik kijk naar Kyle die best schichtig om zich heen kijkt. "Hey, wat is er?" Vraag ik en kijk hem aan.

    Kyle.

    "Niks hoezo?" ik kijk Jessica aan, ze is een van de populairste mensen op deze school...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Melding.
    ~De meeste leerlingen zitten by Glee-club. ;)~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    Ik loop met de groep door de gangen als mijn mobiel afgaat. ''Hey A, kom naar Glee-club lokaal'. Wrm zou ik naar Het glee-club lokaal komen. 'Hey jongens ik kom straks moet nog ff iets doen' zeg ik tegen de groep. 'Wat jij wilt' hoor ik een paar mompelen. Ik loop naar het Glee-Club lokaal. 'Moet ik hier echt naar binnen.' denk ik. Maar dan doe ik het toch. Het is even stil in het lokaal, ze kijken me raar aan. Ik negeer het en ik ga naast Kyle zitten. 'Hoi' zeg ik kort. 'H..hoi' zegt hij.

    Jessica.

    "Laat maar." Zeg ik en draai me terug naar de rest. "Loser." Zeg ik zachtjes. Ze lachen en kijken naar Kyle.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [mag ik een korte samenvatting?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden

    Iedereen lacht om de opmerking van Jessica, ik krijg zoals gewoonlijk een rot gevole van binnen. Maar als ik iets zeg doen ze het ook bij mij, en Jessica is mijn vriendin. Ik kijk naar Kyle, hij ziet er een beetje trurig uit. Ik let er niet op en draai mijn hoofd

    Kyle.

    Een jongen die vaak bij de Footballers loopt komt naast me zitten. "Hoi." ZEgt hij en glimlacht. "H..Hoi" Zeg ik en kijk snel weg. Ineens begind Jessica te zingen.

    Nog een paar van de Cheerleaders danst achter Jessica.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    [mag ik een korte samenvatting?]


    Heel makkelijk iedereen zit by Glee-club, sommige moeten auditie doen, en een paar oude Gleeks zijn daar al. :)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [euhh.. ik probeer. Het is half 4 en iedereen de meeste zitten in het lokaal. Er komen nu autidities volgenz mij.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden

    Wouw Jessica kan goed zingen, er beginnen een paarachtergrond te zingen. Het klinkt best leuk.

    Kyle.

    Ik kijk naar Aiden, die heen en weer schuif op de maat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    Als ze klaar is voel ik dat ik wil zingen, en daar begin ik ook mee



    even later begint Kyle mee te zingen

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:47 ]