• Ik ga vanavond naar de Nachtmis en ik vroeg me af wie van jullie nog meer naar een nachtmis gaat/moet
    Mijn moeder en zus moeten zingen dus dat is extra leuk
    En ik vind het wel leuk
    Nachtmis is een kerstmis de nacht voor kerstmis

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Valcerian schreef:
    Nee, want mijn ouders zijn atheïst en ik heb een soort eigen "natuurreligie" gebaseerd op allerlei oude godsdiensten. Ik moet bekennen dat ik geen flauw idee heb hoe een kerkdienst er aan toe gaat o;

    ^Dit.
    Ik vind het wel altijd vreemd dat mens alleen naar de kerk gaan met kerst of Pasen. Waarom dan opeens wel en normaal niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga niet naar de kerk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee, ik kom niet in kerken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Devines schreef:
    Nee, gelukkig niet :')

    Ik zat vanavond in de kerk, omdat ik op een koor zit. Het was de eerste keer dat ik met Kerstavond in de kerk zat en ik vond het wel wat hebben, maar al die gebeden... Als bij mij nou die ene van Elf en de Polar Express even langskomen, ben ik blij :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    'k Ga morgenochtend, voor m'n moeder, omdat ze moet zingen in 'n koor ^^

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:07 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, mijn paps heeft besloten me niet meer te dwingen om mee te gaan. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ik ergens een pesthekel aan heb, is het de kerk wel.
    Dus nee, ik ga er niet naar toe(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.