• Ik heb dus een probleem met mijn lenzen! Het is echt heel raar en het begint me vreselijk te irriteren dus ik wou is horen of jullie me wat uitleg erover konden geven!
    Het zit dus zo dat ik mijn lenzen heb sinds eind augustus en ik nu geen moeite meer heb met ze in of uit te doen. Wel vallen ze (super) vaak uit! Dan wrijf ik er bijvoorbeeld in en dan ineens is ze helemaal verschoven en zie ik niks meer en uiteindelijk valt ze dus op de grond... Ook (had ik daarstraks nog voor -_-') voelt het kei vaak dat er zo een mega zandkorrel in mijn oog zit en dan begint het echt extreem veel pijn te doen en dit geraakt dan niet opgelost voor ik mijn lens er helemaal uithaal en er tenslotte terug insteek =S En dit is best wel irritant als je op school zit en helemaal geen lens achtige dingen meehebt! :'D

    Iemand ervaring hiermee...? :')

    x


    Tanya is de beste.

    =O ik heb ervaring *steekt han din de lucht*
    But , maybe kan je er niet tegen ofzoo
    okeeJ ik ben vamorgen op school ook eentje kwijtgeraakt en heb niks gezien van wat er op het bord stond maargoed daar hebben wehet niet over heah ^^


    when words fail, music speaks.

    geen ervaring
    ik heb net 1 dag een brilxD


    I go wherever you will go..

    =O ik heb ervaring *steekt han din de lucht*
    But , maybe kan je er niet tegen ofzoo
    okeeJ ik ben vamorgen op school ook eentje kwijtgeraakt en heb niks gezien van wat er op het bord stond maargoed daar hebben wehet niet over heah ^^

    Muha! :'D Maar als ik ze echt kwijtraak is het dus wel degelijk één grote ramp! :') Zonder lenzen of bril ben ik gewoon blind :'O x'D


    Tanya is de beste.

    Vooral ook goed schoonmaken voor je ze indoet, en altijd kijken of er geen scheurtjes/haartjes inzitten, want dat doet echt pijn.
    En als je maandlenzen hebt ze niet langer dan een maand inhouden want dan krijg je er last van [/ik vergeet vaak nieuwe te pakken]


    If you want me to listen, whisper...

    (...)
    Muha! :'D Maar als ik ze echt kwijtraak is het dus wel degelijk één grote ramp! :') Zonder lenzen of bril ben ik gewoon blind :'O x'D

    haha, ik heb dat ook. zonder bril zie ik echt alleen wazige vormen XD

    (...)
    haha, ik heb dat ook. zonder bril zie ik echt alleen wazige vormen XD

    Hoeveel heb je?
    Ik zit ondertussen al aan -6 :'D


    Tanya is de beste.

    Maak je 's morgens wel goed schoon ?(A) Want als je dat namelijk neit goed oet dan blijven er vuiltjes opzitten, en die merk je later pas xD
    Heb zelf ook lense (A) Ik haat die dingen =P


    Every tear falls down for a reason.

    -6 wow en ik vond dat ik slecht zag ik heb -2.5


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    -6 wow en ik vond dat ik slecht zag ik heb -2.5

    Ja ik weet, telkens als ik terug ga, gaat het telkens slechter en slechter :P - niks om fier op te zijn eigenlijk, maar kom - x'D


    Tanya is de beste.

    (...)
    Hoeveel heb je?
    Ik zit ondertussen al aan -6 :'D

    -6??
    ik wist het, ik heb veel meer, -14 :$
    is echt veel, als ik dat zeg denkt iedereen dat ik blind ben, dus voor iedereen, ik ben NIET blind x'D

    (...)
    Muha! :'D Maar als ik ze echt kwijtraak is het dus wel degelijk één grote ramp! :') Zonder lenzen of bril ben ik gewoon blind :'O x'D

    das niet leuk!
    und ik heb maandlenzen dus dat is wel handig ^^ en ik ga NIET met mijn bril naar school NOW WAY!


    when words fail, music speaks.

    (...)
    -6??
    ik wist het, ik heb veel meer, -14 :$
    is echt veel, als ik dat zeg denkt iedereen dat ik blind ben, dus voor iedereen, ik ben NIET blind x'D

    - 14 Ö Woooow :'D Dat is echt wel héél veel ^^ Als je dan een bril zou hebben, zijn je glazen dan niet super dik? :O


    Tanya is de beste.

    (...)
    das niet leuk!
    und ik heb maandlenzen dus dat is wel handig ^^ en ik ga NIET met mijn bril naar school NOW WAY!

    Ja, ik heb ook maandlenzen! :')
    En ik ga ook niet met bril naar school! Tijdens Duits was mijn lens er dus is uitgevallen dus ik als noodplan mijn bril even opgezet.. Maar niemand is dat natuurlijk gewoon x'D Vonden ze het er allemaal grappig uitzien ^^


    Tanya is de beste.

    (...)
    - 14 Ö Woooow :'D Dat is echt wel héél veel ^^ Als je dan een bril zou hebben, zijn je glazen dan niet super dik? :O

    ik heb een bril, en die glzaen zijn niet zo dik, ze zijn verdund

    gush, heel veel kiends uit myn klas hebben ook lenzen, er zyn er deze week al 2 naar huis gegaan wegens irritatie:o heelhun oog werd facking rood Ô,o


    your eyes are like stars in the night.