• Van mijn idee op Q, Purple grave, ga ik helemaal onbekende personen maken en hem ombouwen tot een echt boek. Het duurde even voordat ik het ook werkelijk zou doen, maar ja ik heb al twee hoofdstukken.
    Heeft iemand ook een idee om een verhaal te schrijven?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:33 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben bezig, maar het word meer een testversie. Een echt boek schrijf ik pas als ik mezelf goed genoeg vind.


    To love is to destroy.

    Tate schreef:
    Ik zou het wel willen, maar ik heb daar het doorzettingsvermogen niet voor, dus nope, geen boeken voor mij.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Foxfaces schreef:
    Ja, ik. Alleen moet ik daarvoor nog wel groeien in mijn schrijven. (:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wil een verhaal met in de 100 t/m 200 bladzijdes. Hmm, dus als ik ongeveer 1900 woorden per hf heb is het denk ik goed. Een boek van 30.000 woorden is ongeveer 100 pagina's. Ghehe, I love google. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    . 'een echte boek'? Een echt boek. Maar ik ga ooit een boek schrijven, mijn schrijfstijl moet nog verder evolueren. Nog veel succes met je boek!


    Ex astris, sciencia

    Nightlock schreef:
    Dat zou ik best willen, alleen moet ik daar wel eerst rust voor zien te vinden. En daarbij kom ik natuurlijk nergens zonder een goed idee.:W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Uneventful schreef:
    Ik wil een verhaal met in de 100 t/m 200 bladzijdes. Hmm, dus als ik ongeveer 1900 woorden per hf heb is het denk ik goed. Een boek van 30.000 woorden is ongeveer 100 pagina's. Ghehe, I love google. :"D

    Dat klopt niet. Ik heb voor Nanowrimo 50.000 woorden geschreven en ik heb maar 47 pagina's


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Dat klopt niet. Ik heb voor Nanowrimo 50.000 woorden geschreven en ik heb maar 47 pagina's

    A5'jes lief, boeken worden afgedrukt in A5'jes, stel je instellingen maar eens bij, dan heb je zo het dubbelen (:


    Let it come and let it be

    Ik ben al drie jaar bezig aan hetzelfde verhaal. En ik geef toe, het begint steeds meer ergens op te lijken. Maar zo af en toe doe ik er weer een paar maanden niks aan :W
    Mijn goede voornemen voor 2012 is echter wel het eindelijk eens af te gaan maken!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Countenance schreef:
    (...)
    A5'jes lief, boeken worden afgedrukt in A5'jes, stel je instellingen maar eens bij, dan heb je zo het dubbelen (:

    63 pagina's. Een lettertype dat in A4 goed is, moet verkleind worden in A5.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    63 pagina's. Een lettertype dat in A4 goed is, moet verkleind worden in A5.


    Met uitzondering van Twilight. :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bronte schreef:
    (...)
    Dat klopt niet. Ik heb voor Nanowrimo 50.000 woorden geschreven en ik heb maar 47 pagina's


    Het klopt wel. Al ligt het ook aan de lettertype.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Foxfaces schreef:
    Ja, ik. Alleen moet ik daarvoor nog wel groeien in mijn schrijven. (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja ik ook wel. Maar alleen ik red het gewoon niet. Ik heb in het begin heel veel motivatie, en dan op een duur is alles weg, en begin ik weer aan wat anders.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoeveel woorden heeft een gemiddelde hf ongeveer?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.