• Van mijn idee op Q, Purple grave, ga ik helemaal onbekende personen maken en hem ombouwen tot een echt boek. Het duurde even voordat ik het ook werkelijk zou doen, maar ja ik heb al twee hoofdstukken.
    Heeft iemand ook een idee om een verhaal te schrijven?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:33 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn schrijfstijl is bij lange na niet goed genoeg. Jammer.


    26 - 02 - '16

    Lol nee, ik ben volgens mij bijna de enige op deze hele site die dat niet wil :'D


    -

    Uneventful schreef:
    Hoeveel woorden heeft een gemiddelde hf ongeveer?


    Dat ligt maar aan het soort boek en de schrijver. Ik zou je er niet te veel van aantrekken, doe gewoon wat jij prettig vindt.
    Maar mijn gemiddelde hoofdstuk heeft er tussen de 2000-3000.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat ligt maar aan het soort boek en de schrijver. Ik zou je er niet te veel van aantrekken, doe gewoon wat jij prettig vindt.
    Maar mijn gemiddelde hoofdstuk heeft er tussen de 2000-3000.


    Oh, dankjewel voor je tip! <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, maar daar heb ik nu geen tijd voor
    Ik moet echt overgaan dit jaar anders moet ik van school veranderen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou het verhaal dan volledig van Q afhalen... Anders kan je er nog problemen me krijgen.
    Maar ik vind het wel heel vet
    (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik wil een dichtbundel maken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Stand van zaken; ongeveer 20.000 woorden wat betekent dat ik de 50 bladzijdes al voorbij ben. Jeah.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nu wil ik dat verhaal gaan lezen (A)
    Zeg even waar je het hebt liggen dan kom ik je huis binnensluipen en ga het lezen ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben al bezig met een verhaal:Y)
    Ik heb al 40.000 woorden en 700-1500 per Hoofdstuk gemiddeld :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Niet om rude te zijn, maar niemand hier bezit de kwaliteiten om nu al een boek te schrijven. Ik studeer nu Nederlands aan een lerarenopleiding en ik zie fouten waarvan ik niet wist dat het fouten waren.
    Ja, je kunt het wel proberen, maar dat verhaal dat je nu aan het produceren bent, kan de kwaliteiten niet bevatten die een goed boek nodig heeft. Daarvoor zijn we allemaal nog te jong, te naïef en te onervaren.
    Spijtig eigenlijk, want sommigen hebben echt iets te zeggen.
    Misschien ooit, maar nu nog niet.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 13:07 ]

    Ganymede schreef:
    Niet om rude te zijn, maar niemand hier bezit de kwaliteiten om nu al een boek te schrijven. Ik studeer nu Nederlands aan een lerarenopleiding en ik zie fouten waarvan ik niet wist dat het fouten waren.
    Ja, je kunt het wel proberen, maar dat verhaal dat je nu aan het produceren bent, kan de kwaliteiten niet bevatten die een goed boek nodig heeft. Daarvoor zijn we allemaal nog te jong, te naïef en te onervaren.
    Spijtig eigenlijk, want sommigen hebben echt iets te zeggen.
    Misschien ooit, maar nu nog niet.

    Dat is ook de reden dat ik na mijn studie eens ga proberen een boek in elkaar te zetten.
    Veel meer kans op een goed resultaat.


    I am an idiot, I move.

    Nee. Ik heb lang niet genoeg geduld om een boek te schrijven en daarbuiten mis ik talent en inspiratie. (:

    Ik ben ook bezig met een echt boek die ik wil gaan uitgeven later.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Net zoals al de anderen: ik moet nog groeien in mijn schrijven, maar Quizlet heeft me daar wel heel erg mee geholpen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien