• Alle peeps die stiekem verliefd zijn, biecht hier maar op (:

    Ik ben verliefd op de jongen die mijn vriendinnen niet mogen. Ze vinden hem slecht.. BUT SO WHAT, I LOVE HIM BITCHES! (; Only, hij is nu bezet, dus het duurt wel even voordat ik ga opbiechten tegen hem.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Ik ben heel verliefd op mijn lieve vriendje en dat is niet echt zo stiekem hiero op Quizlet, maar in RL weet alleen maar mijn BFTFF het. Only one problem: De helft van iedereen die hem kent, is verliefd op hem.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ben stiekem verliefd op mijn ex-vriendin.(cat)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ja, ik ben verliefd op een jongen die er precies uitziet zoals mijn droomjongen. -zucht-
    Alleen ga ik hem na de vakantie niet meer zien..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Stiekem ben ik verliefd op mezelf(bat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cup schreef:
    Wel verliefd, alleen niet stiekem (:

    Ik ben smoor verliefd, maar mijn vriendinnen en vrienden weten het, dus zo stiekem is het niet meer. Alleen hij heeft het nog steeds niet door xD


    Happy Birthday my Potter!

    Scrooge schreef:
    Niet echt verliefd, eigenlijk *O* Alleen laat ik wel 'ns m'n oogje op iemand vallen!

    Zin in een bioscoopdate waarbij ik je achterlaat bij die leuke jongen die dan heel toevallig vrij is? (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Larten schreef:
    wait what? D:

    nou.. ik ben helemaal niet 'verliefd'. wat saai zeg.

    UGH. Ja, ik ben verliefd. Al twee jaar.
    Jammer genoeg woont hij in Nijmegen en is hij veel te leuk voor mij! D:
    I will suffer alone... With Meep. And Nynke. And the Muppets.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SunshineXJes schreef:
    Ik ben stiekem verliefd op een jongen op mijn school (:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Taize schreef:
    Nou, heel, heel stiekem...
    Meh, het is meer een crush dan een verliefdheid, maar ja :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik hou van hem, maar ik weet niet zeker of ik verliefd op hem ben. En ik hou eigenlijk al van hem sinds ik het ken, maar ben er pas een tijdje achter. Ik vertel hem alleen maar halve leugens over mijn gevoelens voor hem en god, ik moet daar echt mee ophouden, want ik doe hem alleen maar pijn.


    wth.

    Ik ben verliefd op mijn vriend, maar dat is al 7,5 maand niet meer geheim. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben verliefd op een jongen die nu steeds meer een van mijn beste vrienden word. Na de begrafenis van een vriend van ons. zijn we enorm naar elkaar toegetrokken. ik zie hem alleen op zaterdag en vaak gaan we dan na het.uitgaan nog even apart zitten om gewoon te praten.
    Ik heb 3 weken terug eeb kusje van hem gehad en hij zegt op sms steeds dat we moeten afspreken en dat hij van.me houd.
    Maar hij heeft al zo'n anderhalfjaar een vriendin......


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben stiekem nog steeds verliefd op een jongen die mij absoluut niet waard is, en iedereen denkt dat ik hem niet meer mag en heel erg boos op hem ben, maar eigenlijk ben ik alleen smoorverliefd op hem. :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.