• Om dit moment voel ik me nu echt een keertje goed , helemaal relaxed, beetje muziek luistert maar hoe voelen jullie je nou eigenlijk ?

    Plaats een reactie:Y)


    None

    Muwha, eigenlijk niet zo heel goed. :/


    Ik voel me niet blij en niet verdrietig en ik ben een beetje lui vandaag. Dus pokerface :3.


    Shoganai i ne~

    Ik voel me een beetje lelijk en daarom wil ik het liefst de hele dag binnen zitten, maar ik moet over een uur naar familie toe. :'D


    wth.

    Wandering schreef:
    Moe met hoofdpijn. Maar voel me toch nog wel redelijk goed(:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Alle negatieve gevoelens in één.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Goed :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoals ik me altijd voel als ik ongesteld ben. Vies :'D


    -

    Poseidon schreef:
    Lam, pijnlijk, opgewekt en verliefd.


    Bad decisions make good stories.

    Nightlock schreef:
    Tired.(cat)


    To love is to destroy.

    ziek>_<
    kan ook wel met 39 graden koorts(A)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 13:40 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik ben best vrolijk, maar ik heb buikpijn (maandelijkse periode :()


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aan de ene kant heel vrolijk, want ik ga vanavond naar een kerstbal met mijn beste maat, maar aan de andere kant wel genaaid. Mijn vriendje zou namelijk meegaan en die zei op het laatste moment af. Daarbij kan ik vanmiddag niet naar vrienden toe :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nightlock schreef:
    Tired.(cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Verveeld en moe.


    Tears are words the heart can't say.

    Geïrriteerd. Ik word gek van mensen die hun mail wel lezen, maar niet antwoorden, terwijl ik iets probeer te regelen en dat dus wel handig zou zijn :(


    Happy Birthday my Potter!