• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    [Ik had nog ff een vraagje btw, is het al zo dat iedereen met iemand een vriendje/vriendinnetje heeft en een bepaalt groepje vrienden. Is het dan niet heel lastig om er weer in te komen??]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    [Ik heb effe zin om te tekenen. Iemand, zeg eens wat ik moet tekenen naast een diersoort want dat kan ik niet xdd]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NeverLoseYou schreef:
    [Ik heb effe zin om te tekenen. Iemand, zeg eens wat ik moet tekenen naast een diersoort want dat kan ik niet xdd]


    [misschien een meisje met een mooie jurk ofzo?]

    dance4ever schreef:
    [Ik had nog ff een vraagje btw, is het al zo dat iedereen met iemand een vriendje/vriendinnetje heeft en een bepaalt groepje vrienden. Is het dan niet heel lastig om er weer in te komen??]


    [Nee, niet iedereen. En het is niet lastig hoor (: Als je gewoon rondloopt en mensen aanspreekt (: Btw, Elliot zoekt nog iemand ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    dance4ever schreef:
    [Hey, I'm in today. Nou heb k niet heel veel meegedaan nog, dus als k iets fouts zeg, srry daarvoor enne ik was ziek -_- dus ja. O en ik moet toch ff zeggen tegen you SomeMusic/Maartje Conner is YUMMIE]


    [Idd. Iedereen -> Zie Conner & Toby. ^^]

    Levi Lahote.

    'Ik heb honger. Ik ga die etensbel wel luiden' Zeg ik en sta op. Ik kijk naar Louise en Alexyss die gewond op de bank zitten. Een grinnik komt uit mijn mond en ik loop naar de etenszaal. Daar kom ik Miranda tegen, die weer eens in mijn wangen knijpt. Nadat ik ben ontsnapt aan miranda, luid ik de etensbel en loop ik weer terug om Alexyss op te halen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dit is het RPG Topic, voor verder praten --> Rollen Topic.

    xTrustMex schreef:
    (...)

    [Nee, niet iedereen. En het is niet lastig hoor (: Als je gewoon rondloopt en mensen aanspreekt (: Btw, Elliot zoekt nog iemand ;)]


    [hahaha ik ga ff kijken of hij wat is -wbw- xD]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    [En Elliot dan XD lolol]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    SomeMusic schreef:
    Dit is het RPG Topic, voor verder praten --> Rollen Topic.


    [Srry]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [Idd. Iedereen -> Zie Conner & Toby. ^^]


    [Alice loves Conner, yay. En ze hebben allebei lichtelijke ADHD, goedd ;D.]
    Alexyss Elvredo.
    'Hé, mijn drager is terug,' lach ik. Ik grijns plagerig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Ik bleef nog even in de woonkamer zitten, maar liet Levi en Alexyss alleen. Langzaam, met mijn krukken, loop ik naar een grasveldje en ga zitten. Er komt een liedje in mijn hoofd op en ik begin zachtjes te zingen.

    Fay Cooper.
    Zijn ex.. Het galmt door mijn hoofd. "Dat kan gewoon niet! Je zegt toch niet tegen je ex dat je haar mist?" zeg ik en staar naar de grond. Ik kan het gewoon niet meer geloven..

    Conner Newton.
    Ik sta bij de poort en kijk het terrein over. Hier ga ik dus de komende weken verblijven, mij maakt het niet veel uit. Als er maar leuke meisjes zijn. Ik glimlach en pak mijn koffers.

    Caroline Angelone.
    'Ik heb zo vaak tegen mijn ex gezegd dat ik hem mis, en we zijn gewoon vrienden gebleven. Dat kan bij Mitchel ook, niet?' vraag ik.

    Alice Green.
    Nadat ik genoeg getekend heb, stop ik mijn kladblok in mijn rugzak, sta op en huppel ik weer naar het plein, en ik kijk eventjes om naar de poort, waar een jongen stond. Ik huppel naar hem toe.
    'Hooi, ik ben Alice, Alice Green,' begroet ik hem en ik steek een hand uit. 'Hulp nodig?' Ik knik naar de koffers.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Puh' Zeg ik terwijl ik haar optil. Ik loop met Alexyss richting de eetzaal.

    Elliot Tune.

    Ik kijk naar de grote poort waar 'Danskamp Conecting by dance' op staat. Ik stap van mijn crossmotor af en loop met mijn motor naast me richting een schuurtje waar ik hem in kan zetten. Ik kijk naar een jongen die een meisje richting een zaal brengt. 'In Love' Mompel ik grijnzend terwijl ik mijn motor in het schuurtje zet. Ik haal de weekendtas van mijn motor af en loop naar de - voor mij aangewezen - slaapkamer. 'Kan beter' Zeg ik en drop mijn tas onder mijn bed. 'Nu eerst maar eens gaan eten' Zeg ik en volg de stoet die richting de etens zaal loopt.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:11 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mara Lahote

    Wanneer ik de etensbel hoor, spring ik op. Ik. Heb. Honger. Vooral omdat ik ziek ben geweest. Ik loop naar Levi toe, niet wetende waar ik anders heen moet gaan. Damn it, waarom ken ik hier nog steeds zo weinig mensen, was ik hier niet heen gekomen om vrienden te maken??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."