• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    Alexyss Elvredo.
    Ik lach. Ik begin weer te prikken in zijn wang, uit verveling.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Hé, zusje. Miste je je grote broer?' Plaag ik en kijk even naar Mara die aan komt lopen. 'Waarom zit iedereen altijd aan mijn wangen?' Vraag ik aan Alexyss en grinnik even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Omdat jouw wangen onweerstaanbaar zijn, en daarmee bedoel ik schattig,' antwoord ik en ik grinnik plagerig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mara Lahote

    "Never" Ik grijsde, wrs schaamde hij zich dood omdat zn kleine zussie hm weer eens zo nodig moest storen. "Ik vroeg me gwn af..." Tja wat vroeg ik me eigenlijk af. "Ik vroeg me gwn af... Er zijn toch nieuwe mensen aangekomen vandaag??"


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Levi Lahote.

    'Bedankt.. Denk ik?..' Zeg ik en kijk naar mijn zusje hopend dat ze dát niet gehoord heeft. 'Ja, Elliot geloof ik' Antwoord ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mara Lahote

    "Owkee, nou veel succes nog verder met je... vriendin ofzo." Ik grijnsde weer, liep weg, maar zei nog snel ff: "Owja, dat ene, dat hoorde ik wel." En ik stak mn tong naar hem uit. Op zoek naar Elliot dan maar. Ik hoop dat hij een beetje aardig is.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:23 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    [Ik ga eten, tot straks <3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Conner Newton.
    Eigenlijk wilde ik niet toegeven dat ze me mocht helpen, maar ze was knap. Dus waarom ook niet? "Hee, Ik ben Conner Newton." stel ik mezelf voor een schud haar de hand. Ik haal even mijn hand door m'n haar en beantwoord haar vraag. "Eigenlijk heb ik geen hulp nodig, maar jij mag me wel helpen." zeg ik en knipoog naar haar.

    Fay Cooper.
    "Oke, ik trek opnieuw weer veel te snel conclusies. Ik zal vanavond tegen Mitchel gaan zeggen dat het me spijt. Ik ben gewoon stom bezig.." concludeer ik en sta op.

    Louise Broadwell.
    Ik laat mee zachtjes achterover vallen en lig nu in het gras.

    Levi Lahote.

    Omg, hoe erg kun je je schamen voor je zusje? Dit is denk ik wel zo'n beetje het top punt. Ik loop de trap op, zet Alexyss op een bankje en ik ga ernaast zitten.

    Elliot Tune.

    'Hmm, Waar zal Lou zijn?' Vraag ik me af als ik in de eetzaal naar alle mensen kijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mara Lahote

    Wacht ff... hoe vind je iemand, terwijl je niet weet wie het is?? En waarom wil ik überhaupt per se bevriend raken ofzo met ene Elliot, terwijl ik zojuist voor het eerst in mn leven zijn naam heb gehoord?? Ik loop naar het eten en pak wat, daarna ga ik zitten aan een tafel. Ik voel me zo loner nu. Goed, had ik maar niet ziek moeten worden. Blegh zelfmedelijden, ik stel me aan. Ik moet gwn naar iemand toestappen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Elliot Tune.

    'Achja, Lou kan wel even wachten' Mompel ik en kijk naar een tafel waar een meisje zit. 'Eerst eten' mompel ik en haal een bord bij de kokking - Miranda -. Ik loop met mijn bord naar de tafel waar het meisje zit. 'Hoi' Zeg ik en wijs naar de plek naast haar. 'Zit daar al iemand?' Vraag ik vriendelijk. als ze haar hoofd schud ga ik zitten en zet mijn bord neer op tafel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xTrustMex schreef:
    Brooke Rivera.

    'Dat kan ik over mezelf zeggen, omdat het zo is' Roep ik en laat een traan vallen. 'Mitchel, je zegt dit alleen maar om aardig te doen. Waarom is er nou nooit iemand eerlijk tegen me?' Roep ik iets zachter dan net en sta op.


    [Mitchel reageer :DD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik werp een blik op mijn klok -van telefoon- en zie dat het 18.14 is. Etenstijd dus. Ik sta op en loop met krukken richting de eetzaal. Ik hink de trap op en duw de deur open. Meteen zie ik Elliot zitten. "Hee klein broertje!" roep ik plagend en loop, met krukken, naar hem toe.

    Fay Cooper.
    Ik loop de danszaal uit, naar de eetzaal. Daar aangekomen plof ik op aan een tafel, waar nog niemand anders zit. Rustig wacht ik op mijn eten.

    Woooow wat heb ik allemaal gemist?

    Mara Lahote

    Vanuit mn ooghoeken bekijk ik de jongen die naast mij is komen zitten. Zie je nou wel Mara, je moet je niet zo druk maken, iedereen hier is hartstikke gezellig. Ik ben gelijk nieuwsgierig. "Hey, uhmm volgens mij hebben we nog nooit eerder gesproken, ik ben Mara. Jij??"


    "Your life. Your choice. Think about what you want."