• Doe nooit tandpasta in je oog, want ik kreeg der net tandpasta in me oog (geen idee hoe ik dat heb gedaan). It burns like hell o.0. Ik ben net keihard naar beneden gegaan en daarna heeft mij moeder me geholpen om het uit te spoelen.

    Dus de tip van de dag is: Doe nooit tandpasta in je ogen ;D.
    Iemand ook zo leuke not situaties gehad?


    Shoganai i ne~

    Merci voor de tip (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Shampoo in mijn neus. Weer zo een domme actie van mij :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rembrandt schreef:
    Ik had teveel deo in de lucht gespoten en dat ingeademd. Niet proeberen, echt.

    This. Dan eet je echt letterlijk deo.


    Tears are words the heart can't say.

    Laatst kreeg ik shampoo in m'n ogen. Damn, dat deed zeer. ><


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik had ook eens tandenpasta in mijn oog, dat deed pijn like hell. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kauwgom in je haar, en dan geen pindakaas hebben. Het moest eruit geknipt worden ):


    Destroy what destroys you.

    Stop nooit een pil in je neus. Voor je het weet moet je naar de dokter om em er uit te laten halen. (Ik was 4 oké.. :( )

    Yoda schreef:
    (...)

    Dat had ik een keer toen ik mijn lenzen in had. Mijn lens werd blauw x'D

    Kleurlens! :d

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:56 ]


    Owl you need is love.

    Een vriendin van mij heeft eens met deo in haar oog gespoten en moest toen de hele dag met een ooglapje rondlopen, op school.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ganymede schreef:
    Ik spoot eens met deo op mijn haar omdat ik verkeerd had gegrepen en dacht dat het haarlak was.
    Anders hmm.


    dat kan hoor heb ik ergens gelezen


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik had een keer die parfumtruc gebruikt(Parfum voor je spuiten en dan erdoor heenlopen), maar toen kreeg ik parfum in m'n oog.
    En ik wou wraak nemen op m'n zus dus pakte ik haar tandenborstel en spoot daar parfum op, bleek het achteraf mijn tandenborstel te zijn. Pafrum smaakt echt niet lekker.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Niet vandaag,
    maar vroeger toen spoot ik een keer parfum in mijn neus. Dát doet écht heel veel pijn.


    Ivar Oosterloo.

    Salem schreef:
    Laatst kreeg ik shampoo in m'n ogen. Damn, dat deed zeer. ><


    Inderdaad -.-


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Bedankt voor de tip! ;'D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Bruine poeder in mijn neus en in mijn oog.
    Het deed beide enorm veel zeer :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.