• Ik zat dus net foto's te kijken van Liam Payne en toen zag ik toch een foto die me wel bekend voor kwam. Dus ik ging kijken tussen die foto's die ik van google en quizlet heb en jawel hoor daar stond ie tussen.

    Ik zat echt van, waarom stond er dan niet bij die foto dat het Liam Payne was toen ik hem vond?

    Het gaat trouwens om deze foto



    Edit: Blijkbaar vinden mensen dit niet boeiend, dat moet je echt zelf weten. Ga dan a.u.b niet reageren want dat heeft dan echt geen nut. Maar ik vind het dus verbazend dat ik het zelf niet had gemerkt en inderdaad ik heb die foto van internet maar toen stond er niet bij dat het Liam Payne was

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:34 ]


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, kijk ik had dus bij google afbeeldingen Liam Payne in getikt en toen zag ik allemaal foto's mar toen zag ik een foto die ik zelf op mijn pc had. Snap je het nu wel?


    O, zo. Dus toen had je iets zovan; Waaaaauw, wat is dat joch knap geil? :9~ Ik geef je geen ongelijk hoor.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hij is knap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Luther schreef:
    (...)

    O, zo. Dus toen had je iets zovan; Waaaaauw, wat is dat joch knap geil? :9~ Ik geef je geen ongelijk hoor.


    Nou, die ik die foto voor het eerst zag dacht ik zo van wat een leuke, schattige jongen. Dat was nog in de periode waarin ik beweerde ik niks aan 1D te vinden wat dus eigenlijk niet waar was. Toen had ik echt lol om mezelf


    Physics is awesome

    JustYouAndMe schreef:
    :O das vaag, je weet toch wel als jee een foto van Liam tegen komt dat het liam is, of was je toen nog geen directioner


    Dat was ik toen niet en nu ook nog niet aangezien ik sommige van hun liedjes wel leuk vind en sommige niet. En ik durf mezelf pas een directioner te noemen als ik al hun liedjes leuk vind


    Physics is awesome

    Mayfly schreef:
    Dit topic heeft mijn zicht op het leven veranderd.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik snap je beginpost niet hoor ..


    To infinity and beyond •

    Bronte schreef:
    En dit moet heel Quizlet weten?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Salem schreef:
    (...)


    Alsof heel quizlet dit topic leest maar goed

    @THING5

    Lees mijn eerdere uitleg in dit topic en de tekst bij edit, dan hoop ik dat je het toch begrijpt. Zo niet, dan kan je natuurlijk altijd dingen vragen over wat je niet snapt


    Physics is awesome

    Elke keer wanneer ik dit topic zie begin ik keihard te lachen. En dat is niet om gemeen te doen of zo, maar ik vind dit topic gewoon ontzettend grappig.
    Anyways, dus als ik het goed begrijp:
    Nog voordat je One Direction écht kende, ging je wat zoeken naar foto's op het internet en had je deze opgeslagen zonder te weten dat dit Liam Payne was.
    Nu je One Direction kent, ging je opnieuw zoeken en zag je deze foto opnieuw, maar bedacht je je opeens dat je deze foto al eens had opgeslagen? ...
    Mis ik nog iets?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    En ik dacht altijd dat pubers vriendelijker waren in de vakantie? Nou ja sjeg. (joehoe)

    Nu weet je voor altijd dat het Liam is en dat Liam een lekker moedervlekje in zijn hals heeft, rawr. (bloos)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 0:09 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Is mij ook vaker voorgekomen, of dat ik op foto's twee mensen, die totaal niet op mekaar lijken, door mekaar haalt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Famine schreef:
    Elke keer wanneer ik dit topic zie begin ik keihard te lachen. En dat is niet om gemeen te doen of zo, maar ik vind dit topic gewoon ontzettend grappig.
    Anyways, dus als ik het goed begrijp:
    Nog voordat je One Direction écht kende, ging je wat zoeken naar foto's op het internet en had je deze opgeslagen zonder te weten dat dit Liam Payne was.
    Nu je One Direction kent, ging je opnieuw zoeken en zag je deze foto opnieuw, maar bedacht je je opeens dat je deze foto al eens had opgeslagen? ...
    Mis ik nog iets?


    Ja, ik verzin wel eens personage's voor mensen van Quizlet in van die rollenropic's en de meeste vragen een foto, dus af en toe zoek ik naar foto's en toevallig kwam ik toen die foto tegen


    Physics is awesome

    Failish schreef:
    En ik dacht altijd dat pubers vriendelijker waren in de vakantie? Nou ja sjeg. (joehoe)

    Nu weet je voor altijd dat het Liam is en dat Liam een lekker moedervlekje in zijn hals heeft, rawr. (bloos)


    Ze zijn waarschijnlijk net zoals ik allemaal ongesteld en een beetje chaggie. Maar Harry heeft toch ook een moedervlek in zijn hals, zeg maar.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 0:15 ]


    Physics is awesome

    Aardige peepz hier.
    Ja, dat is best weird.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bourjois schreef:
    Ik snap hier he-le-maal niks van.


    That what doesn't kill you makes you stronger.