• Rosefield High is één van die scholen in Amerika, net zoals alle anderen. Voor alle leerlingen is er aan het einde van het jaar een prom en iedereen is er enthousiast over. De hele reden voor het prom maakt niet uit, de school bestaat 50 jaar, maar het hele gebeuren er rondom heen wél. Zie hoe vier koppeltjes zich naar het einde toewerken.


    Rollen.
    # Meisje uit eerste koppel
    # Jongen uit eerste koppel
    Zijn al een stelletje.
    # Meisje uit tweede koppel
    # Jongen uit tweede koppel
    Zijn al een stelletje.
    # Meisje uit derde koppel
    # Jongen uit derde koppel
    Zijn nog geen stelletje.
    # Meisje uit vierde koppel
    # Jongen uit vierde koppel
    Zijn nog geen stelletje.

    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Vanaf dertien t/m achtien. Dus niet allemaal 16!
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, iemand van wie beeldmateriaal te vinden is op youtube.
    Familie: Hier hoort ook hoe rijk ze zijn bij en wáár ze wonen, wat voor buurt.
    Extra informatie:
    Mag ik je melden?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voor vierde Koppel meisje

    Voornaam: Lexi
    Achternaam: Florensa
    Volledige naam: Lexi Annabella
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar, Geboren op 2 Augustus in 1994
    Karakter: Doet altijd alsof ze stoer is en gaat graag tegen iemand in als het haar dag niet is ( meestal als ze ongesteld is ). Ze is heel lief voor de mensen van wie ze houdt. Ze doet graag haar eigen ding en vind dat ze aan niemand verplicht is wat ze moet doen. Haar eigen mening vind ze het belangrijkste. Verlegen zal ze nooit zijn.
    Uiterlijk:


    Familie: Ze heeft alleen een vader, haar moeder is twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk. Ze heeft nog lang in Coma gelegen en is daarna overleden. Ze heeft een jonger broertje waar ze veel voor zorgt, haar vader werkt veel en verdient hierdoor veel geld. Ze wonen in een rijtjeshuis omdat Lexi niet graag met haar geld te koop loopt. Ze wonen net in de buitenste ring van de stad en hierdoor kan Lexi al auto rijden
    Extra informatie: Lexi heeft een navelpiercing, en was vroeger wat dikker waardoor ze nu nogal altijd oplet met wat ze eet en bang is dat ze weer aankomt en net zo word als vroeger. Ze heeft ook alle foto's verbrand van vroeger.
    Het jongere broertje heet Jake en is 13 jaar.
    Mag ik je melden? Ja :)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 23:12 ]


    Geniet van elke dag, morgen kan je laatste zijn.

    Ik ga er nog twee invullen, je ziet maar wat je doet(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Mayer schreef:
    Ik ga er nog twee invullen, je ziet maar wat je doet(krul)


    Ghehe is goed! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Grace
    Achternaam: Grant
    Volledige naam: Grace Accola Grant
    Leeftijd en geboortedatum: Grace is zestien geworden op 5 december.
    Karakter: Grace is het soort meisje dat niet opvalt, maar er wel altijd is. Ze heeft haar eigen mening en zal die ook altijd uitten wanneer nodig. Het is immers dat of liegen en als er iets is waar ze niet van houd is het natuurlijk liegen. Grace haar mening sluit nooit aan bij de anderen. Ze vinden haar anders, soms arrogant omdat ze gewoon niet beinvloedbaar is door alle modesnufjes, etc. Maar Grace is een heel lief en vriendelijk meisje als je de moeite doet om haar te leren kennen. Ze staat open voor nieuwe mensen, maar het duurt altijd even voor je haar volledige vertrouwen hebt. Ze is namelijk niet erg naïef en weet wel wat ze doet. Grace is zelf meer dan te vertrouwen, ze beschermt alle geheimen met haar hele leven. Grace is iemand die gekent staat dat ze heel sarcastisch uit de hoek kan komen als iets haar niet aanstaat. Grace is niet de makkelijkeste persoon die je ooit gaat tegenkomen in je leven, maar als je haar af en toe eens goed hard aanpakt komt het vanzelf wel en past ze zich aan.
    Uiterlijk:


    Candice Accola
    Grace ziet eruit als een echt meisje meisje, maar is alles behalve dat. Ze draagt geen kleedjes, laat staan hakken, maar dat wil niet zeggen dat ze niet op haar uiterlijk let. Ze stijlt elke dag haar blonde haren en brengt een klein laagje make-up op haar bleke huid. Omdat ze niet echt meisjeachtige kledij draagt, draagt ze het vaak jeans met één of ander leuk shirtje of topje op, maar ze is helemaal weg van geruite hemdjes of jeanshemdjes. Als haar moeder het niet zij zou ze er altijd mee rondlopen.
    Familie: Grace woont samen met haar ouders en haar broer in een appartement in hartje van de stad. Ze zijn niet arm, maar ook niet absoluut rijk maar ze moeten nooit nee zeggen als ze iets willen. Binnen de grenzen natuurlijk. Caroline werkt in een modieuze kledingszaak van een goede vriendin van de familie. Ze is dan ook heel hard bezig met mode en vind het een zonde dat haar dochter geen kleedjes enzo draagt. Ze is 40 en doet er ook alles aan om er jong uit te blijven zien. Zij is getrouwd toen ze twintig was met Mark Grant. Hij is volgens zichzelf de pure definitie van rock. Hij speelt sinds zijn twaalfde in een band die het ook nog redelijk goed doet en heeft thuis een verzameling gitaren waar je U tegen kan zeggen. Hij is 43 en vind zijn uiterlijk niet belangerijk, maar heeft wel ontelbare tattoo's. Grace heeft een jongere broer van vijftien waar ze het absoluut niet mee kan vinden. Olivier. Ze vinden elkaar arrogant en verwaand.
    Extra informatie: Grace is een echte rockfan. Haar favoriet is absoluut Nirvana en de foofighters. Ze wou altijd elektrische gitaar spelen als ze jonger was, maar haar moeder vond dat niet echt voor meisjes terwijl haar vader dit alleen koesterde. Ze kwamen er uiteindelijk uit en nu speelt Grace akoestische gitaar.



    Voornaam: Edward
    Achternaam: Mellard
    Volledige naam: Edward William Mellard
    Leeftijd en geboortedatum: Edward is 18 jaar oud en word negentien op 11 juli
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Familie: Hier hoort ook hoe rijk ze zijn bij en wáár ze wonen, wat voor buurt.
    Extra informatie:
    Mag ik je melden? .

    Derest doe ik later.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:55 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Heb je nog rollen nodig, ik wil wel maken, maar je hebt er al best veel. :X

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 14:39 ]


    Love is louder.

    Ik ga mijn rol afwerken.
    Wanneer begin je hier eigenlijk mee?


    all I want is the taste that your lips allow