• Sorry sorry sorry, maar ik had het gemeld. ;) Hier is hy dan eindelijk! :D
    ________________________________________________________________________

    © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123364
    ________________________________________________________________________

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 16:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Samenvatting:

    Er is een nieuw meisje bij gekomen: Amy.
    Amy heeft erge vorm van smetvrees.

    Donna heeft Amy vertelt van haar verleden, en probeert haar vertrouwen te winnen.

    Jessica is weg bij de Cheers en móet volgens Donna boeten daarvoor.

    Kyle word best erg gepest door zijn mede leerlingen, en kan zich heel moeilijk uiten tegenover anderen.

    Aiden weet niet goed wie hij zelf is, want hij schijnt gevoelens te hebben voor Irial...

    Irial voelde zich niet zo lekker en was naar huis gegaan maar is toch weer terug gekomen, en als hij Aiden ziet word hij niet goed, maar dan de goede manier.

    Mohammed
    is op school gekomen en moet voor straf naar Glee-club, ook leid hij aan en Cola verslaving.

    Lilly is heel onzeker, en voelt zich niet zo op haar gemak bij anderen, en is liever alleen.

    Michael maakt zich best zorgen om Donna[denk ik].


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.
    Ik ben stil al vanaf het moment dat wat Irial vertelde...

    Wilde ik net mijn hand opsteken om iets te zeggen rennen Lilly, Mohammed en de docent het lokaal uit. "Dat gaat goed..." Zucht ik en doe mijn benen over elkaar.

    Jessica.

    WAt er alemaal is vertelt heeft me best gegrepen.

    Ik sta op, nu de docente er toch niet is wil ik wat zeggen.
    "Well. Er word hier vanalles geroddeld," Ik kijk naar Donna. "Wat niet waar is... Ík ben NIET op een 'Walgelijke' manier bij de Cheers weggegaan. Ík, wil iets van mijn leven maken, en dan kan ik niet een of andere Sl3t zijn die achter allemaal jongens aanjaagd om mijn reputatie hoog te houden." Ik kijk strak naar Donna. "Ik wil niet meer zo een b!tch zijn, die iedereen uitscheld als ze wat minder zijn, of als ze geen vrienden hebben...Óf als ze niet bij een team zitten..." Zeg ik nogsteeds strak naar Donna kijkend.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Ik kijk naar Donna, op een of andere manier zie ik dat het haar raakt. Zal ik ook naar voren gaan? Denk ik

    [Ik weet niet of je het gezien hebt, maar MissPattinson had al een vierde topic aangemaakt]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ ja maar Dracy is de eigenaar van deze RPG ;')]

    [Je hoeft niet naar mij te knipogen, dat had ik ook al gezegd tegen haar]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ow sorry, ik kan hem ook niet vinden that's why ik hier weer heb gemaakt, ik had ook duidelijk gemeld dat ik afwezig was en dat het beter was dat we pauze gingen houden. :) En neit alleen voor my. :)]

    Kyle.

    Ik kijk naar Amy die twijfelend heen en weer schuift op haar stoel.
    Ik kijk naar haar handen. "Uhm... Amy." Ik knik naar haar handen. "Je moet echt stoppen met die doekjes." Zeg ik voorzichtig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Jess, hou je mond," zeg ik doodserieus "dit is niet het moment. Vecht het buiten de les uit. We zijn bezig met teambuilding, ga Donna nu niet aanvallen."
    Ik richt mijn blik op Kyle en herinner me dan dat hij me deze ochtend iets wilde vertellen.
    "Volgens mij heeft Kyle ook iets om met ons te delen," zeg ik terwijl ik hem geruststellend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''Wat weet jij er nou van?!'' zeg ik boos. En ik draai me weg van Kyle

    Jessica.

    Ik weet dat Irial gelijk heeft, ik ga met hangend hoofd terug naar mijn plek.

    Kyle.

    "Ik?" Ik kijk de groep rond, nu moet ik wel, ik vertel het onder dit ook wel aan Amy...

    Ik sta op en loop naar voor, ik ga met een hand in mijn zij staan en begin.
    "Oké...Ik ehm..." Stamel ik een beetje, Ik zie Irial toemoedigend naar me kijken.
    "Jha, nou het is duidelijk zichbaar, ik ben Gay maar oké dat weten jullie al..." Zeg ik heel snel. "Sommige weten ook dat mijn ouders gescheiden zijn en dat ik nu bij mijn vader woon, mijn broertje, Diederick woond bij mijn moeder..." Ik slik en krijg tranen. "Ook heb ik nog eenb roer gehad, Victor, hij was zo dom geweest om dronken achter het stuur te stappen, hij kreeg een ongeluk en was op slag-" Ik kom niet verder, ik sla mijn handen voor mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 22:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Ik zie dat hij begint te huilen, dat verhaal... Ik ren naar hem toe, en ik troost hem, wat maken die stomme bacteriën ook uit!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 22:11 ]

    Mohammed
    Ik veeg mijn tranen weg en kijk somber naar mijn tas. Ondertussen luister ik aandachtig naar wat er vertelt wordt.


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    Amy komt naar me toe gerend en troost me doormiddel van schouderklopjes. "Hij was er altijd voor me... Hij hielp me, snappen jullie nu waarom ik zo onzeker ben!? Ik ging kapot op zijn begravenis, ik wou zelfs niet meer verder leven...Maar ja, soals mijn moeder altijd zei: Het leven gaat door... MAAR IK, ÍK ZAG HET NIET ZO! IK HAD MIJN GROOTSTE HELD VERLOREN!" Schreeuw ik uit woede. Als ik uitgeraast ben kijk ik onzeker de groep rond, het is doodstil.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Oh my god, rustig Kyle. En ik neem hem mee naar zijn plek.

    Kyle.

    "Amy, jij moet nu... Ik wíl dat jij gaat." Zeg ik onder het huilen door. Ik geef haar en duwtje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.