• Mijn zusje's vriendinnetje is hier, maar die speelt dus gitaar.
    Nou heb ik een gitaar die in mijn kamer staat..
    Toen ik net naar boven liep niet meer dus. :/
    Ze hebben hem uit mijn kamer gepakt, zodat zei kan spelen, en daar kan ik me zo dood aan irriteren.
    Serieus. Als zei zo graag gitaar wil spelen, neemt ze haar eigen gitaar maar mee, of dan vraagt iemand even aan mij 'Goh, zou ik je gitaar mogen lenen?'
    En dat gebeurt ELKE keer als zei er is.
    Ze heeft zelfs een keer gewoon zelf mijn gitaar uit mijn kamer gepakt zonder te vragen. Like, ik ken jou niet. Jij gaat met mijn zusje om dafuq doe jij in mijn kamer?

    En nu zit ze dus in de tuin te spelen en ik zit hier echt zo veisobvw geef mijn gitaar terug bitch.
    Maar als ik nu naar mijn zusje toe ga gaat ze een dikke scene trappen, en dan word mama weer kwaad en mama is jarig dus dat doe ik maar even niet. Maar ik word hier echt zooo gek van.
    Serieus. Niemand heeft sowieso wat in mijn kamer te zoeken en helemaal dat vriendinnetje niet! En als je mijn gitaar wil lenen zou dat best mogen als iemand het eerst aan mij zou vragen, maar dat kunnen ze ook niet :/

    Maar om dit topic niet alleen maar zeurderig te maken enzo,
    Wie heeft er nog meer van die gèweldige zusjes/broertjes met van die leuke vrienden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    HoranNiall schreef:
    (...)
    Onder uw bed, als dat gaat.
    Op een kast.
    In een kast.
    Achter je gordijn.
    Ergens anders in je huis.

    Mijn bed heeft van die laadjes onder, waar geen gitaar inpast.
    Mijn kast heeft geen deuren ;x
    Ik heb alleen een een, hoenoemjedat? luxaflex.
    Andere kastje heeft 4 van die open hokjes, dus als ik hem dar achter zet kun je dat zo zien haha.
    En verder in het huis kan ik hem ook nergens kwijt, en is ook niet heel handig want als ze hem dan vind zegt ze 'Ja hij stond niet in je kamer dus dan mag het blabla' :W


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Mijn zusje jat altijd mijn kleding En mijn kleding is haar stijl niet eens :8


    I'm just a little girl in a big mean world.

    vocalizer schreef:
    (...)
    Ja maar waar laat je een gitaar.. ;o
    Mijn kamer is best 'open/overzichtelijk' hoezegjedat?
    Dus veel ruimte om een gitaar uit zicht te zetten is er niet.

    24/7 bij je houden! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    mijn zusje heeft een vriend, hij is tien. en hij stormt mijn kamer altijd binnen. een keer heeft hij de deur zo hard opengegooid dat die tegen de kast aanknalde en nu zit er een gat in mijn deur. echt niet normaal, mijn moeder vindt het dus soort van prima want ze is er nooit


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    mij stiefzusje ik kan gewoon niets van haar verdragen, maar echt niets. En donderdag brengen ik en mijn pa haar naar haar mama met het vliegtuig. En dat wordt dus een ramp voor mij

    Doe je kamer op slot D:


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    Doe je kamer op slot D:


    Of zeg tegen je moeder dat ze steeds bij je kamer inbreekt. En dat je dat niet op prijs stelt. En je zusje is echt erg want ze weet hoe je moeder zal reageren maar ik vind het ook wel oneerlijk van je moeder.


    Physics is awesome

    Clubbed schreef:
    Doe je kamer op slot D:

    Mijn broer luistert altijd hardstyle/hardcore met zijn vrienden en die vrienden draaien dus altijd het geluid harder waardoor op mijn kamer mijn deur letterlijk opentrilt. Jaa geweldige vrienden :Y)


    Take risks and conquer your fears.

    Djeeeeez. W T F maakt dat nu uit? :')
    Laat haar lekker gitaar spelen, daar ga je niet van dood hoor.
    Oh, en het is ZIJ. Niet zei. -.-


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Djeeeeez. W T F maakt dat nu uit? :')
    Laat haar lekker gitaar spelen, daar ga je niet van dood hoor.
    Oh, en het is ZIJ. Niet zei. -.-


    Dus als ik nou joun kamer in zou lopen, en ik neem iets van je mee zonder dat ik je ken, of zonder te vragen zou je mij gewoon laten lopen? :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Dus als ik nou joun kamer in zou lopen, en ik neem iets van je mee zonder dat ik je ken, of zonder te vragen zou je mij gewoon laten lopen? :/

    Ze heeft je ondergoed niet meegenomen hé. :'D
    Het is maar je gitaar en je zusje was erbij + het is een vriendin van je zusje. Je zusje zou zeker niet toelaten dat ze iets zou stelen of zo, dus ik snap niet waar je je zo'n zorgen om maakt. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ze heeft je ondergoed niet meegenomen hé. :'D
    Het is maar je gitaar en je zusje was erbij + het is een vriendin van je zusje. Je zusje zou zeker niet toelaten dat ze iets zou stelen of zo, dus ik snap niet waar je je zo'n zorgen om maakt. :')


    Het gaat denk ik (Wat ik tot nu toe begrepen heb) niet zozeer om het feit wat ze meenam, maar dat het een onbekend persoon is die iets meenam zonder om toestemming te vragen, want waarschijnlijk is haar gitaar belangrijk voor haar, en ik snap wel dat ze dan wantrouwig is, want ze kent dat meisje niet (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Captain schreef:
    (...)
    Ze heeft je ondergoed niet meegenomen hé. :'D
    Het is maar je gitaar en je zusje was erbij + het is een vriendin van je zusje. Je zusje zou zeker niet toelaten dat ze iets zou stelen of zo, dus ik snap niet waar je je zo'n zorgen om maakt. :')

    Dafuq praat jij over?
    & het gaat niet alleen om de gitaar. Als ze het zou vragen zou ze er best op mogen spelen, maar sorry hoor als ik me er aan erger dat het al de zoveelste keer is dat zij mijn kamer inloopt, terwijl ze daar niks te zoeken heeft en dan mijn gitaar wegneemt. Zij woont hier niet. Ik ken haar verder niet. Als ze hier is zit ze alleen met mijn zusje of mijn zusje's kamer of in de tuin en het enige wat ik van haar weet is haar naam & hoe ze eruit ziet. Ze heeft gewoon uit mijn kamer te blijven.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:25 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    JaiRy schreef:
    Ik had mijn gitaar dus gewoon teruggehaald en dat kind op een tactvolle manier uitgelegd dat ze uit mijn kamer moet blijven. Als mijn zusje dan vervolgens een scene was gaan schoppen had ik der mooi een trap onder der hol verkocht. Maargoed, mijn zusje wist vroeger heel goed dat mijn kamer voor haar absoluut verboden terrein was (:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.