• Mijn zusje's vriendinnetje is hier, maar die speelt dus gitaar.
    Nou heb ik een gitaar die in mijn kamer staat..
    Toen ik net naar boven liep niet meer dus. :/
    Ze hebben hem uit mijn kamer gepakt, zodat zei kan spelen, en daar kan ik me zo dood aan irriteren.
    Serieus. Als zei zo graag gitaar wil spelen, neemt ze haar eigen gitaar maar mee, of dan vraagt iemand even aan mij 'Goh, zou ik je gitaar mogen lenen?'
    En dat gebeurt ELKE keer als zei er is.
    Ze heeft zelfs een keer gewoon zelf mijn gitaar uit mijn kamer gepakt zonder te vragen. Like, ik ken jou niet. Jij gaat met mijn zusje om dafuq doe jij in mijn kamer?

    En nu zit ze dus in de tuin te spelen en ik zit hier echt zo veisobvw geef mijn gitaar terug bitch.
    Maar als ik nu naar mijn zusje toe ga gaat ze een dikke scene trappen, en dan word mama weer kwaad en mama is jarig dus dat doe ik maar even niet. Maar ik word hier echt zooo gek van.
    Serieus. Niemand heeft sowieso wat in mijn kamer te zoeken en helemaal dat vriendinnetje niet! En als je mijn gitaar wil lenen zou dat best mogen als iemand het eerst aan mij zou vragen, maar dat kunnen ze ook niet :/

    Maar om dit topic niet alleen maar zeurderig te maken enzo,
    Wie heeft er nog meer van die gèweldige zusjes/broertjes met van die leuke vrienden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Captain schreef:
    Djeeeeez. W T F maakt dat nu uit? :')
    Laat haar lekker gitaar spelen, daar ga je niet van dood hoor.
    Oh, en het is ZIJ. Niet zei. -.-

    Het is haar gitaar, natuurlijk maakt het wat uit!
    Als mensen aan mijn spullen zouden zitten zonder te vragen, zou ik zwaar pissig worden. Gelukkig weten mensen dat ze met hun vingers van mijn spullen af moeten blijven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    vocalizer schreef:
    (...)
    Dafuq praat jij over?
    & het gaat niet alleen om de gitaar. Als ze het zou vragen zou ze er best op mogen spelen, maar sorry hoor als ik me er aan erger dat het al de zoveelste keer is dat zij mijn kamer inloopt, terwijl ze daar niks te zoeken heeft en dan mijn gitaar wegneemt. Zij woont hier niet. Ik ken haar verder niet. Als ze hier is zit ze alleen met mijn zusje of mijn zusje's kamer of in de tuin en het enige wat ik van haar weet is haar naam & hoe ze eruit ziet. Ze heeft gewoon uit mijn kamer te blijven.

    Misschien ligt het aan mij maar volgens mij reageren jullie allemaal veel te heftig. Ik haat trouwens dat possessief gedrag van sommige westerlingen. Geen wonder dat er dan over gierigheid wordt gesproken door de buitenlanders. :')
    Blijf even staan en denk na over je gedrag en over je prioriteiten. Al dit oproer over iets wat eigenlijk echt niets uitmaakt, maakt me ziek.
    Ga je ervan dood? Is je eer gekrenkt? Word je er ongelukkig van? Heeft het soms gevolgen voor de mensheid of voor je leven?
    Als je zo nerveus wordt van zoiets dan moet je misschien eens gaan mediteren of zo. Djeez.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik kane er dood aan irriteren als ik 's middags de koelkast open en dan iets lekkers zie staan, en dan kom ik 's avonds terug GONE. Mijn broers eten alles wat ook maar lekker is altijd gelijk op


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik heb wel een zus maar die heeft geen vrienden dus daar heb ik nooit last van. Maar er is een tijd geweest dat ze mijn makeup áltijd stal en toen lag hij bijvoorbeeld in een laadje op haar kamer en toen vond ik hem en toen zat ze echt vet te liegen enzo.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Captain schreef:
    (...)
    Misschien ligt het aan mij maar volgens mij reageren jullie allemaal veel te heftig. Ik haat trouwens dat possessief gedrag van sommige westerlingen. Geen wonder dat er dan over gierigheid wordt gesproken door de buitenlanders. :')
    Blijf even staan en denk na over je gedrag en over je prioriteiten. Al dit oproer over iets wat eigenlijk echt niets uitmaakt, maakt me ziek.
    Ga je ervan dood? Is je eer gekrenkt? Word je er ongelukkig van? Heeft het soms gevolgen voor de mensheid of voor je leven?
    Als je zo nerveus wordt van zoiets dan moet je misschien eens gaan mediteren of zo. Djeez.

    LOL onze Rus spreekt. Achtung! Lieber Rot als Tot! Oh nee, da's Duits. Nastrovje!
    Don't take this crap seriously, ik ben heel vrolijk op 't moment :Y).

    ON: Zeg tegen haar dat ze 't op z'n minst mag vragen van die gitaar. Zou d'r ook niet echt vrolijk van worden als iemand d'r met mijn laptop vandoor gaat, omdat de laatste keer dat ik de andere kant op keek, d'r een glas sinaasappelsap overheen ging.


    No growth of the heart is ever a waste

    'Maar zei'
    Het is 'zij' als je over een persoon praat. Als iemand iets zei, alsin zeggen, gebruik je een korte ei :3

    Ik ben enigskind:Y)


    Let it come and let it be

    Ugh, al die vriendinnetjes O_o

    Ik heb een zus en die is wel heel aardig, ze zit nu naast me te simsen haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    C18 schreef:
    (...)
    LOL onze Rus spreekt. Achtung! Lieber Rot als Tot! Oh nee, da's Duits. Nastrovje!
    Don't take this crap seriously, ik ben heel vrolijk op 't moment :Y).

    ON: Zeg tegen haar dat ze 't op z'n minst mag vragen van die gitaar. Zou d'r ook niet echt vrolijk van worden als iemand d'r met mijn laptop vandoor gaat, omdat de laatste keer dat ik de andere kant op keek, d'r een glas sinaasappelsap overheen ging.

    Haha. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Als je geld genoeg hebt zou ik zeggen; grijp die gitaar uit haar handen en sla 'm op d'r hoofd kapot.

    Als je net als mij broke bent; haal 'm terug en leg haar uit dat je niet wilt dat ze aan je gitaar komt, zonder het eerst te vragen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Captain schreef:
    (...)
    Misschien ligt het aan mij maar volgens mij reageren jullie allemaal veel te heftig. Ik haat trouwens dat possessief gedrag van sommige westerlingen. Geen wonder dat er dan over gierigheid wordt gesproken door de buitenlanders. :')
    Blijf even staan en denk na over je gedrag en over je prioriteiten. Al dit oproer over iets wat eigenlijk echt niets uitmaakt, maakt me ziek.
    Ga je ervan dood? Is je eer gekrenkt? Word je er ongelukkig van? Heeft het soms gevolgen voor de mensheid of voor je leven?
    Als je zo nerveus wordt van zoiets dan moet je misschien eens gaan mediteren of zo. Djeez.


    wat heeft dit eigenlijk met gierigheid te maken ??
    t zal wel aan mij liggen, maar ik zie het verband niet echt :')

    OT: ik zou gwn zeggen dat ze niet zomaar je kamer in mag lopen en je gitaar pakken, doet ze dat ook bij anderen soms ??

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    wat heeft dit eigenlijk met gierigheid te maken ??
    t zal wel aan mij liggen, maar ik zie het verband niet echt :')

    OT: ik zou gwn zeggen dat ze niet zomaar je kamer in mag lopen en je gitaar pakken, doet ze dat ook bij anderen soms ??

    Je zult het ook niet begrijpen. :')
    Het gaat om je principes & cultuur.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ooit eens overwogen om dit op te hangen ?



    Gelukkig ben ik enig kind

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 19:02 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Captain schreef:
    (...)
    Je zult het ook niet begrijpen. :')
    Het gaat om je principes & cultuur.


    leg het me dan uit :')
    wat snap ik dan niet

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 21:04 ]

    Champions schreef:
    Als ik jouw was ging ik nu al naar beneden om me gitaar te pakken, want dit is één van de weinige dingen waar ik niet tegen kan. (A)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gelukkig is mijn broer 20.. Maar ik zou ook boos worden, wat moet ze in jouw kamer dan? En dan ook nog aan jouw spullen zitten.. Pff had het sowiezo niet gepikt..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."