• Komt die mongool om zeven uur in de freaking morgen mijn kamer binnen gestroomd al schreeuwend dat ik zijn sigareten heb gepikt. Het feit dat ik niet rook negeerde hij voor het gemak maar even. Tot overmaat van ramp had ik ook nog mijn babyzusje in haar wieg naast me liggen dus Baby wakker en ik wakker en dat om zeven uur in de ochtend.

    En waar lagen zijn peuken?

    Onder zijn bed.


    Echt ik ga hem zo slaan.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 10:14 ]

    JaiRy schreef:
    Uhm, juist ja... Wat doet jou baby zusje bij jou op de kamer? Dat volg ik ff niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    xLermaniac schreef:
    Waarom doet iedereen zo *bedenkt aardig woorden om het te kunnen verwoorden* tegen haar?
    Ik snap best dat het niet echt handig is om je hele leven op Q te zetten, maar toch anderen doen het ook. Alleen als Hale iets op het forum zet komen er meteen haat reacties.
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vindt het niet normaal dat je meteen gaat zeggen dat je goede dokter of Psygoloog kent, sommige mensen kun je daar echt pijn mee doen met dat soort reacties.

    Waarom denk je. Mensen worden gewoon gek van haar. En niet zonder reden.
    Zo reageren zo ook bij anderen alleen omdat zij zo veel topics maakt valt het bij haar meer op. Dat heeft ze helemaal aan zichzelf te danken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jullie weten niet eens zeker of het Hale wel is. Ze heeft in ieder geval minder spelfouten dan dat Hale heeft.


    To infinity and beyond •

    THING5 schreef:
    Jullie weten niet eens zeker of het Hale wel is. Ze heeft in ieder geval minder spelfouten dan dat Hale heeft.
    True Fact.
    Maar ik let eig bijna nooit op die spellingsfouten.