• Hoi creatievelingen van Quizlet!,

    Laat ik het eerst even kort uitleggen: ik zit op een grafische school, het Grafisch Lyceum in Utrecht, en zit in de eerste. Na de vakantie moet ik een verslag af hebben over wat we tot nu toe hebben geleerd...
    In dat verslag moeten verschillende dingen zitten, maar bij een daarvan heb ik echt jullie hulp nodig. Ik vraag jullie niet om mijn verslag te schrijven, no worries haha.

    Maar aangezien er hier wél heel veel mensen zitten die veel covers maken met photoshop, vraag ik het rechtstreeks aan die mensen.
    Wie wilt er voor mij, hun mooiste cover naar mij mailen in het oorspronkelijke psd -photoshop - bestand, en uitleggen wat hij/zij gedaan heeft? Je krijgt er natuurlijk een naamvermelding bij! En je maakt mij heel erg happy.


    Als je mee wilt doen, mail dan naar 400690@student.glu.nl en als die het niet doet naar new_nica@live.nl maar het liefst het eerste adres.
    let op: NIKS IS VERPLICHT!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hoi medestudent. Haha nee grapje, maar ik doe grafisch vormgeving (:


    To infinity and beyond •

    THING5 schreef:
    Hoi medestudent. Haha nee grapje, maar ik doe grafisch vormgeving (:


    Zit jij op het GLU dan? (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik ben er niet heel goed in ofzo. Dus misschien kan je eerst beter andere mensen vragen. en als je niemand krijgt , dan kan je opzich mij wel vragen.
    Maar ik denk dat het wel lukt.


    Danmarks Dynamite.

    ZAYNSHAIR schreef:
    Ik ben er niet heel goed in ofzo. Dus misschien kan je eerst beter andere mensen vragen. en als je niemand krijgt , dan kan je opzich mij wel vragen.
    Maar ik denk dat het wel lukt.


    Dat ga ik zeker onthouden, dankjewel voor je aannbod!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Sorry ik doe aan gimp ;D


    Shoganai i ne~

    Winterwerp schreef:
    (...)

    Dat ga ik zeker onthouden, dankjewel voor je aannbod!


    Alsjeblieft ! :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Ehm, ik wil best eentje insturen. 't Is dan niet mijn mooiste, want ik sla ze normaal nooit in Photoshop op, maar ik heb nog wel eentje liggen die ermee door kan. Ik kijk alleen 'n beetje op tegen de uitleg, want ik doe 't nooit echt in een logische volgorde 'fzo :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Winterwerp schreef:
    (...)

    Zit jij op het GLU dan? (:


    Nee Media college Amsterdam (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb nog nooit een cover gemaakt, dus ik kan je niet echt helpen, maar ik vind jouw uitleg echt enorm schattig, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik weet niet of ik het photoshop bestand erbij kan geven, want dat heb ik niet.
    Ik kan wel de originele foto(s) geven, en uitleggen hoe ik ze bewerkt heb?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    PinkaminaPie schreef:
    Sorry ik doe aan gimp ;D


    Ex astris, sciencia

    Maelig schreef:
    Ik heb nog nooit een cover gemaakt, dus ik kan je niet echt helpen, maar ik vind jouw uitleg echt enorm schattig, haha. :Y)



    dankje? (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Pariah schreef:
    Ik weet niet of ik het photoshop bestand erbij kan geven, want dat heb ik niet.
    Ik kan wel de originele foto(s) geven, en uitleggen hoe ik ze bewerkt heb?


    OH! Dat is ook goed (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    THING5 schreef:
    (...)

    Nee Media college Amsterdam (:


    Daar wilde ik eerst heen, zit je in de eerste? (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Moet het per se een cover zijn of mag het ook bijvoorbeeld een signature of wallpaper zijn, of een ander design?


    Drama, lies and tears. Cheers to these teenager years.