• Hoi creatievelingen van Quizlet!,

    Laat ik het eerst even kort uitleggen: ik zit op een grafische school, het Grafisch Lyceum in Utrecht, en zit in de eerste. Na de vakantie moet ik een verslag af hebben over wat we tot nu toe hebben geleerd...
    In dat verslag moeten verschillende dingen zitten, maar bij een daarvan heb ik echt jullie hulp nodig. Ik vraag jullie niet om mijn verslag te schrijven, no worries haha.

    Maar aangezien er hier wél heel veel mensen zitten die veel covers maken met photoshop, vraag ik het rechtstreeks aan die mensen.
    Wie wilt er voor mij, hun mooiste cover naar mij mailen in het oorspronkelijke psd -photoshop - bestand, en uitleggen wat hij/zij gedaan heeft? Je krijgt er natuurlijk een naamvermelding bij! En je maakt mij heel erg happy.


    Als je mee wilt doen, mail dan naar 400690@student.glu.nl en als die het niet doet naar new_nica@live.nl maar het liefst het eerste adres.
    let op: NIKS IS VERPLICHT!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    AllTimeMarr schreef:
    Moet het per se een cover zijn of mag het ook bijvoorbeeld een signature of wallpaper zijn, of een ander design?



    ALLES mag! Zeg ik er bij deze bij :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik krijg ook Photoshop ;D (Eigenlijk beeldende vorming genoemd), maar maar ik suck echt. Zo moesten we ooit eens een collage maken, ben ik gewoon random personen in stukjes gaan knippen... Anyways, ik suck er echt in ;3

    Winterwerp schreef:
    (...)

    Daar wilde ik eerst heen, zit je in de eerste? (:


    Ja (:


    To infinity and beyond •