• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=66#3091529

    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123447


    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Zeker dat je niet op jongens valt?" vraag ik lachend, in de hoop de sfeer wat luchtiger te krijgen. Ik kijk hem aan en besef dat het moeilijker zou worden dan ik dacht. Plots staat Donna voor me met de mededeling dat haar kind misschien mijn naam krijgt als tweede naam. Ze omhelst me en verbaast leg ik mijn armen om haar heen.
    "D-dankje," antwoord ik compleet uit het lood geslagen. Wanneer de mist in mijn hoofd een beetje verdwijnt vraag ik haar
    "Hoe zit het met jou en Jess?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    Ik sta alleen in het Auditorium ik klim het podium op. Ik ga de piano zitten en begin te spelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Ach je weet maar nooit, iedereen heeft het in zich.'' zeg ik. Met en lach.

    Donna
    'Ik heb het haar een soort van vergeven. Ik heb nu niet zo'n zin in gedoe. Ik wil genieten van mijn leven voordat ik eruit zie als een koe en ik uitelkaar wordt gescheurd door moeder natuur' zeg ik lachend. Ik richt me nu naar Aiden. 'Nogmaals bedankt'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga eten, tot zo]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Dude!" zeg ik terwijl ik hem een stompje geef "de vriendschap man, de vriendschap." Ik maar een heel theatraal gebaar bij.
    Dan, alsof er niets gebeurd is kijk ik weer serieus naar Donna en wacht op haar antwoord. Ik grinnik bij het woord 'koe'
    "Jij kan een koeienpak dragen zonder er als een koe uit te zien," zeg ik lachend.
    Ondertussen stuur ik een smsje naar Kyle.
    "Problemen opgelost met Aiden, jij ok?"

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 17:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [yo]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Whahaha je lijkt net een Hippie'' lach ik. ''DE vriendschap man, de vriendschap whaha'' lach ik melig.

    Kyle.

    Ik zit op de fiets en krijg een smsje. "Probleem opgelost met Aiden, jij ok?" Irial staat er in de afzender. Ik druk op het knopje beantworden. als ik net de eerste toets wil indrukken hoor ik luid getoeter naast me. Uitwijken lukt me niet, ik word geschept...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Noemde hij me nu net een hippie? Ik lach wanneer ik hem zie lachen.
    "Mijn slogan ligt iets ingewikkelder dan peace and love," zeg ik dan "en geen drugs voor mij. Oh en orgies, no way." Ik haal mijn neus op om mijn woorden kracht bij te zetten.
    "Ik ga even kijken waar Jess uithangt," zeg ik dan. Ik draai me om om het lokaal uit te lopen maar hou even halt bij mevrouw Petrova.
    "Het lijkt erop dat ik nog een beetje blijf," zeg ik met een glimlach.
    Ik ga verder naar het auditorium en blijf tegen de deur geleund staan terwijl Jess speelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dit lied moet je eigelij kbedenken bij actie wat net gebeurde met kyle alleen niemand weet het, en dat dan de ambulance personeel hem wegdraagd enzo]


    Jessica.

    Ik denk na en begin verder te spelen:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 17:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ondanks de muziek hoor ik buiten een luid getoeter en een knal. Ik laat mijn rugzak vallen en ren als de wind naar buiten, ik steek verscheidene mensen voorbij. Dan zie ik hem liggen. Kyle.
    Zonder aarzelen bel ik het noodnummer en probeer rustig te blijven wanneer ik vertel dat we een ambulance nodig hebben, waarom we die nodig hebben en waar hij heen moet komen.
    Zodra ik ingehaakt heb, ga ik naast Kyle zitten en begin tegen hem te praten.
    "Kyle, kun je me horen? Probeer wakker te blijven, er is een ambulance onderweg. Je bent net omver gereden, blijf zo stil mogelijk liggen."
    Ik weet niet of hij me hoort maar ik moet het proberen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 17:54 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    Opeens, voel ik iets een onbehagelijk gevoel. Als of er iets is gebeurd. ''Jongens ik heb het gevoel dat er iets ergs is gebeurd met Kyle'' zeg ik in paniek

    Aiden


    ''Ja ik ook kom op we moeten naar buiten!'' en als we buiten komen zien we het drama.

    Amy


    ''Kyle!!!!!''

    KYle.

    Ik open mijn ogen en zie heel wazig Irial boven me hangen. In de verte hoor Ik hem tegen me praten. Tranen rollen over mijn wangen. Ik probeer mijn benen te bewegen maar het lukt niet...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Ik sprint naar hem toe, en ik laat me naast Irial ploffen. ''Irial wat is er gebeurd!'' zeg ik in paniek, terwijl ik Kyle's arm pak.