• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ja leeeuk :D


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [People, Gaby wordt de hele tijd afgekapt. :( @Roxy, welke brief bedoelt James eigenlijk? Maar goed, ik wil heus niet klagen hoor :) het wordt alleen steeds een beetje moeilijker voor mij om alles te volgen...]

    Gabrielle Winona Monroe

    James gaat er ineens vandoor met Emmeline. 'Waarom - krijg - ik - nou - nooit - eens - duidelijk - antwoord!' Na elk woord sla ik zo hard als ik kan met mijn tas tegen de muur maar stop snel weer als ik merk dat leerlingen me aangapen als of ik gek ben- begrijpelijk. Ik besluit maar een wandeling te maken door de gangen van Hogwarts, misschien komen mijn gedachten daardoor wel weer op gang zodat ik weer helder kan nadenken. Maar tevergeefs krijg ik daar nauwelijks de kans voor omdat als ik de hoek om loop Sirius en Severus zie. Sirius heeft een tas in zijn handen die overduidelijk van Severus moet zijn. 'Wat is hier aan de hand?' Zeg ik en loop naar de twee jongens toe. 'Sirius, gedraag je toch eens volwassen! Wil je die tas alsjeblieft teruggeven?!' Ik ga boos tegenover Sirius staan en kijk hem recht in zijn ogen aan. 'Of anders?' Vraagt hij uitdagend en komt dichterbij. Ondanks dat hij bijna een kop groter is geef ik absoluut niet toe. Hij blijft me strak aankijken en heel even verdrink ik in zijn ogen. Merlijns baard! Ben ik nou helemaal gek geworden? Verman je, Gabrielle! Ik slik moeizaam en probeer snel weer bij zinnen te komen maar voor ik het weet duwt Sirius de tas in mijn handen en loopt weg. Ik blijf hem nog even nakijken tot de stem van Severus naast me klinkt. 'Dat had je niet hoeven doen, weet je?' 'Weet ik, maar als jij het aanpakt vallen er meestal gewonden.' Zeg ik met een grijns waarna ik zijn tas in zijn handen duw. 'Dat is waar.' Zucht hij. 'Maar er het wordt hoog tijd dat er gewonden vallen.' 'Oh, Severus! Hou jezelf nou eens in bedwang. Je bent slim en aardig. Ga niet de verkeerde kant op! Kom, dan gaan we Lily zoeken. Het is weer eens een tijdje geleden dat we met zijn drieën waren.' Ik trek hem bij zijn arm mee en we lopen samen de gang uit.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 1:21 ]

    [het is de brief aan perkamentus over dat ze faunaten willen worden...]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ridder schreef:
    -Zit dit topic door te lezen. Ik wil misschien Serius zijn... Als het mag van jullie.


    Jajajaja, Sarita, je bent de heldin_O_


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)

    Jajajaja, Sarita, je bent de heldin_O_


    Haha. Als iemand me dan even een samenvatting kan geven dan plaats ik zo snel mogelijk vandaag een stukje (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Haha. Als iemand me dan even een samenvatting kan geven dan plaats ik zo snel mogelijk vandaag een stukje (:

    Remus, James, Sirius en waarschijnlijk ook Peter hebben het over het Faunatenplan gehad. Remus is al een keer veranderd in een weerwolf, waarbij hij Evana heeft gebeten. Tops, Gabriëlle, James en Evana waren daar dus getuige van. Inmiddels heeft Remus een onderonsje gehad met Tops, en Remus, James, Emmeline en Tops zitten nu in een kelder verstopt voor Amber Wafelaar, de lerares Bezweringen. Sirius is tegen Severus opgebotst. En daar zijn we nu^^ Oh, en Gabriëlle is nu bij Sirius en Severus en loopt nu met Severus weg.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 10:38 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)
    Remus, James, Sirius en waarschijnlijk ook Peter hebben het over het Faunatenplan gehad. Remus is al een keer veranderd in een weerwolf, waarbij hij Evana heeft gebeten. Tops, Gabriëlle, James en Evana waren daar dus getuige van. Inmiddels heeft Remus een onderonsje gehad met Tops, en Remus, James, Emmeline en Tops zitten nu in een kelder verstopt voor Amber Wafelaar, de lerares Bezweringen. Sirius is tegen Severus opgebotst. En daar zijn we nu^^ Oh, en Gabriëlle is nu bij Sirius en Severus en loopt nu met Severus weg.


    Oké, dus ik ben alone :'D. Ik ga even snel douchen en dan post ik later wat… kut laat maar. Mijn zus heeft zou juist de badkamer geclaimt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [schrijf dan](nerd)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ja maar ik weet niks + ik zit stiekem de hele tijd op mijn telefoon. Oké ik schrijf. Maar dan niet zo extreem lang stuk. Heb een paar minuten.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Serius Zwarts
    Geïrriteerd liep ik door de gangen. Waar bemoeide Grabielle zich mee? Ik kon niet begrijpen dat iemand voor de sukkel wil opnemen. Ik kreeg Serverus nog wel. Als het nu niet is, is het over een week zijn.
    Met grote passen liep ik iedereen voorbij. Af en toe zei er iemand hoi en dan zei ik hoi terug maar in een echt gesprek had ik geen zin.
    Ik was volwassen. De enigste die hier niet volwassen was Severus. Ik schudde mijn hoofd. Hij kreeg het nog wel te bezuren

    [Oké, faal, ik kon niks beters verzinnen en ik moet nu fietsen.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Sorry dat ik lang niet schreef, maar gisteren mocht ik niet op de computer :S]

    Evana Lexie Morson
    "Nee, nee natuurlijk niet...". Ik probeerde alles wat ik over haar gehoord had te bedenken. "Hoe gaat het?" een zielig moment van mij om een praatje te beginnen. Ik wilde gewoon zorgen voor afleiding. Ze keek me nogal raar aan. "Goed?" zei ze. Ik had het verpest. Misschien was ik iets te doorzichtig in het ontwijken van vragen. Duh... "Maar.. Wat zeggen ze dan de over je?" vroeg ik. Zelf hoorde ik meestal daar niet zoveel over.


    Tijd voor koffie.

    Remus

    Nym en Emma zijn druk aan het kibbelen, dus dit lijkt me een goed moment om even met James te praten. Ik buig naar hem toe.
    'Hij is bijna af. Er moet nog een beetje aan geschaaft worden, maar hij is echt bijna klaar,' fluister ik, terwijl ik de kaart uit mijn zak pak. 'James, aan jou de eer om hem af te maken.'
    James pakt de kaart aan, en grinnikt. 'Hij is echt goed gelukt. Kijk! Wafelaar loopt net voorbij!'
    Ik werp een blik op de kaart, en glimlach. 'Daar zijn we vanaf. We kunnen als het goed is weer naar buiten.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Ik zal proberen wat te typen, want mijn computer werkt nog steeds niet)



    Pandora McAllister

    "Dat ik een bitch ben." glimlachend wreef ik over mijn neusbrug met mijn wijsvinger. "Of dat ik ooit de cruciatesvloek op een leerling heb gebruikt."
    Ik wist heus wel wat sommige mensen over me zeiden.
    Sommige mensen waren wat bang van me door de roddels, maar daar zat ik niets mee in omdat het goed was voor mijn imago.
    "Je zou het misschien nooit geloven maar ik ben een normale heks zoals alle anderen hier op zweinstein." Legde ik haar uit. "Maar genoeg over mij. Ben je het niet beu om zo verlegen te zijn?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [wat is dat voor kaart? misschien klonk dat dom :$]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xLaughing schreef:
    [wat is dat voor kaart? misschien klonk dat dom :$]


    [Nouja, ik dacht, die Sluipwegwijzer moet zo onderhand wel af zijn ^_^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.