• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)
    Gebeurd(:


    Danke, meine Liebe. En nu? Zit ze aan de tafel met haar mond vol cornflakes, xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James Potter
    Hij liep de eetzaal binnen en zag zijn vrienden al zitten. 'Hooi, allemaal!' hij ging tussen Evanna en Sirius zitten en pakte een broodje met kaas.
    'We hebben toch zo zwerkbal nietwaar? Oh dan moet ik maar snel eten.' toen hij nog een broodje wilde pakken raakte hij de hand van Evanna.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Caesar schreef:
    (...)

    Het is al gewijzigd^^ *wijst naar beginpost*


    [*kijkt* oke danku xD]


    Tijd voor koffie.

    Nymphadora "Nym" Tops.

    'Oh, hoi James!' zei ik en ik gaf hem een broodje aan. 'Ik vroeg me af of ik met jullie kon trainen vanmiddag... Ik heb de ochtendtraining van Hufflepuff gemist namelijk...' zei ik. Ik wreef in mijn handen en draaide mijn haren in een knot. 'En trouwens,' begon ik weer. 'Ik heb een nieuwe lading mestbommen, we zouden ze uit moeten proberen in de leerlingenkamer van Slytherin... Wat denk jij?'
    Emmeline stond op van de tafel van Ravenclaw en liep onze richting in. 'Pff, Nymphadora, ik had iets beters van jou verwacht. Ben je Severus soms vergeten?' zei ze en stak haar neus in de lucht. 'Desondanks zou ik het geen verkeerd plan vinden er een paar in Malfidus' bed te leggen... Als jullie nog plek hebben met de training, kunnen jullie dan ook een plaats vrijmaken? Gewoon een vriendschappelijk spelletje, ik ben drijver namelijk.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana Lexie Morson
    James kwam de zaal binnen, en kwam naast me zitten. Ik wou een broodje pakken, en James blijkbaar ook, want onze handen raakte elkaar aan. Ik voelde dat ik rood werd. Ik glimlachte gegeneerd naar hem. Hij gaf een broodje aan me. "Bedankt," zei ik. Nymphadora kwam erbij zitten, en begon te praten.

    Na het eten liep ik snel de zaal uit, we hadden namelijk Zwerkbal training. James liep naast me. "Wat ben jij dan?" vroeg James. "Keeper, en jij bent zeker Seeker? Net zoals je vader?" hij knikte lachend. We liepen naar de kleedkamers, en trokken onze trainingsuniformen aan.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:36 ]


    Tijd voor koffie.

    [Haha, lol. Is het goed als Nymphadora en Emmeline een spelletje met jullie meespelen?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ik vind het niet erg xD ]


    Tijd voor koffie.

    En nu ben ik ook Sneep:Y)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 15:33 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 16:02 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [jippie eindelijk is sneep er. moet James hem dan ook pesten of niet :Y)

    @ somewhere . pom pom pom xD het komt :)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ik heb al een tijdje niets gepost, dus vroeg ik me af ofdat mijn personage iemand mocht ontmoeten :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    James Potter
    Hij trok zijn kleren aan en pakte zijn bezemsteel. James zag dat er al meer bekenden in de kleedkamer kwamen. 'Hoi, waar is leider?' zei hij.
    Zittend zat hij op een bankje naast zijn vrienden. Iedereen was al omgekleed en wachten tot de leider kwam.

    [@somewhere. nu is het jouw zet :Y)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Nymphadora "Nym" Tops.

    'Zeg ouwe,' zeg ik en klop James op zijn rug. 'Wilde je nog gaan spelen of hoe zit dat?'
    Hij wordt rood en loopt door. Naast me loopt Emmeline met een knuppel die veel te groot lijkt voor haar kleine en tengere handen en een bezem die haast zo groot is als zijzelf. Ik zelf heb een donkergeel gewaad aan, met zwarte strepen. James lijkt gespierd in zijn zwerkbaloutfit en ik kijk naar links. Emma heeft een -haast zijdeachtig- blauw gewaad aan met het nummer "7" op de achterkant geborduurd. Ik zet mijn zwerkbalbril op en zet me af tegen de grond.
    De wind wappert door mijn paars-achtige haren en ik voel me beter dan eerst. Mijn bezem wiebelt een beetje, ik heb er zin in. Aan de kant zit de rest van het Griffoendor-team en ik zie dat ook Gabrielle is opgestegen, evenals Evana. "SIRIUS!" roep ik naar beneden en kijk naar de stuntelende, lange jongen met de kist vol met ballen. "LAAT ZE MAAR LOS!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [sirius schrijft niet meer :(]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xLaughing schreef:
    [sirius schrijft niet meer :(]

    Ik poke Max wel^^ En Lina ook gelijk.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 18:56 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.