• Twee jaar geleden (oké, ik geef toe, in de eerste nog) riep ik echt bij elk knalletje: "OH! VUURWERK!" en rende ik op Oudjaarsdag als een gek naar het raam, alleen maar om de lichten te zien waarvoor ik toch altijd te laat was.

    Om dit topic nuttig te houden, deden jullie dat vroeger ook altijd? :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik mag niet naar buiten met oudjaar, omdat de knallen slecht zijn voor mijn oor. FML.


    SLOAN.

    Ik ging altijd klaar staan. :W

    ALTERMOON schreef:
    Nu pas? Hier begon het een maand geleden al > <


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jep. Maar ik heb de gordijnen dichtgedaan dus nu schrik ik me telkens dood. .___.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Fuck. Op. Met. Die. Patronen! (finger).
    En illegale shit in het gangetje bij ons huis gooien.
    Als ik een mooie regen zie in de lucht ga ik wel proberen om het te zien ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    SunshineXJes schreef:
    Ik doe het nog steeds (:

    *high five*

    Nu pas? Hier anderhalve maand geleden al. Het valt nu gelukkig wel mee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Toen ik echt nog heel klein was, was ik bang. De fase daarna vond ik het helemaal geweldig en nu zit ik in de fase dat ik het stom vind.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Mijn kat zit verstopt elke keer in de Badkamer D:
    En ik word gek van de knallen(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Banshee schreef:
    Dat doe ik nog steeds.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Famine schreef:
    Ik hoor het ook, inderdaad.
    & nee, haha, dat deed ik niet.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bij mij zijn ze al bijna een maand bezig. Zelfs als kind was ik daar te lui voor.
    *leest terug* wat ben ik toch weer lekker bejaard :Y)


    Alis volat propriis

    Whut.
    Ik hoorde like, 1 maand geleden al heel veel knallen. En er rijdt de hele tijd een politie wagen in onze wijk. Omdat het een soort van beruchte wijk is in Bergen op Zoom, omdat er heel veel buitenlanders wonen. Denk aan Marokanen en Turken.
    En nu zijn ze volgens mij de buurt aan het bombarderen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 13:58 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bij ons is alles heerlijk rustig. Er zullen hier maar een paar vuurwerkpijlen afgestoken worden, en dan nog niet door m'n eigen familie.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Bij ons is alles heerlijk rustig. Er zullen hier maar een paar vuurwerkpijlen afgestoken worden, en dan nog niet door m'n eigen familie.


    o.o
    Ruilen? Als je op straat loopt en ze mogen je niet gooien ze rotjes naar je. True story.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.