• Duitsland 1942: Een jaartal dat de geschiedenis in zal gaan als een storm van gebeurtenissen. Met de Tweede Wereldoorlog in volle gang aan de oppervlakte, heeft niemand oog voor een andere soort oorlog die zich tussen de vechtende soldaten en lijdende mensen plaatsvindt: een duistere oorlog tussen vampiers. In een voor hen zeer gunstige tijd waar het mensenbloed vloeit als nooit tevoren, besluiten de eeuwenoude Europese aristocratische vampierleiders Caellum en Alchar hun clans te versterken en de vampieroorlog nieuw leven in te blazen, buiten het oog van de rumoerige maatschappij. Hun doel: de andere clan vernietigen en de machtigste groep vampiers worden die de onderwereld ooit heeft gekend. Hun middelen: kracht en aantallen. Het ultieme wapen waar de twee leiders op azen: Een eeuwenoude verloren ketting die de drager ervan onmenselijke kracht geeft. In ruil voor het recht van het dragen ervan, wordt de ziel aan de duivel verkocht.
    In ruil voor het participeren in een clan wordt de vampier bescherming en rijkdom beloofd.
    Er is geen ruimte voor Einzelgängers, vampiers die zich bewust afzijdig houden van de oorlog. De vampierclans kennen een zero tolerancebeleid en zullen deze vampiers als ze eenmaal zijn opgespoord, overhalen om zich bij hen aan te sluiten of te vernietigen.

    Maar wat zal er met hun plannen gebeuren als de vampiers onvoorzichtig worden door het vloeiende mensenbloed en hun ras zo blootstellen, tegen wil en dank? Zal de oorlog veranderen in een oorlog die niet alleen gericht is tegen de mensheid, maar ook tegen de wezens van de onderwereld zelf? Of zullen enkele menselijke opportunisten hun slag slaan en proberen de Einzelgängers over te halen deel uit te maken van de menselijke oorlog en hen zo van een onbeperkte voorraad bloed kunnen voorzien en beter nog; misschien zelfs macht in de wereld van de mensen.
    En mag men er wel zo zeker vanuit gaan dat de ketting die onmetelijke kracht schenkt, wel in handen van een vampier terechtkomt?

    Don’t look at the future, don’t look at the past. Our time has come, right here and right now. We will fight for our right and seize power!

    Tiny reminders.

    • Vampiers zijn niet te doden met loden kogels, alleen met zilveren kogels en wapens en daglicht.
    • Vampiers kunnen zich niet voortplanten met mensen. Ja, seks hebben kan wel.
    • Vampiers kunnen een beperkte tijd zonder bloed. Langer als mensen zonder voedsel kunnen, maar afhankelijk van hun lichamelijke inspanningen op regelmatige basis.
    • Kledij beschermt vampiers tegen daglicht. Blote lichaamsdelen zijn er erg vatbaar voor.

    Houd er alsjeblieft rekening mee dat het verhaal zich afspeelt in Duitsland en niet aan één van de twee fronten. Dit is bewust gedaan om andere rollen in landen waarmee Duitsland in oorlog is ook een kans te geven mee te doen als spion, militair oid om het machtscentrum aan te vallen/infiltreren, en tevens Duitse burgers een rol te laten spelen, in case people don’t want to participate as a military.

    Raadpleeg de story voor een beeld van de tijdsgeest.


    R
    ollen [Mens].

    Mogelijke suggesties: Soldaat in opleiding van de Wehrmacht/SS, lid van de Hitlerjugend (voor jongens) Bund Deutscher Mädel (voor meisjes), één van de nazi partijleiders (bijv. Adolf Hitler), generaal/officier, burger, verzetslid, onderduiker, spion.

    Emily Jessica Grace (20) - Spion. By Clubbed.
    Lise Jager (20) - Burger. By Humble.
    Adrian Duncan Ross (23) - Amerikaanse soldaat. By Vluuv.
    Elisabeth Jones (21) - Mens. By Endure.

    Rollen [Vampier].
    Mogelijke suggesties: Eén van de twee clanleiders, clanleden, einzelgängers, vrouw van één van de twee clanleden, verrader binnen de clan.

    Fjodor Iljitsj Nazarov (24/108) - Einzelgänger/RA soldier. By Shogun.
    Dawn Franklin (20/112) - Spion/clanlid. By RainbowDay.
    Jena Berkhoff (19/20) - Einzelgänger. By JaiRy - Afwezig.
    Sarah Louise Wagner (7) - Clanlid. By Proprius.
    Vidic Zeitlin (26/334) - Kapitein clan Alchar. By Sid.
    Pandora (25/478) - Vrouw Alchar. By Vluuv.
    Alchar Zaryn (30/610) - Clanleider. By Shogun.
    Lirit Isolde Hildegard (20/606) - Einzelgänger/verrader. By Statler.


    Tiny reminders voor het spelen. Mist hier nog een goeie regel, meld het :]. Het is vakantie, dus ik kan best een dingetje of twee over het hoofd hebben gezien. Normaal ook, daar niet van.
    - Gelieve geen drieregelposts. Als je geen inspiratie hebt, voel je vrij om, om hulp te roepen of wacht tot de inspiratie weer vloeit.
    - Geen personages doden zonder toestemming van de speler. Ernstig verwonden, verminken, verkrachten, martelen en beroven mag wel. War, y’know.
    - Dit is een RPG die zich afspeelt in de geschiedenis, for fun dus en geen geschiedenistoets die je moet leren. Je wordt niet tegen de muur gezet als je wat tijdsfouten maakt.
    - Geen beslissingen voor andermans personages maken en perfect players maken.
    - Gelieve pas joinen als je ook daadwerkelijk van plan bent te gaan posten!



    Last, but not least: Viel Spaß!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 16:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, oké, maar het hoeft niet per se hoor, ik dacht dat jullie een beetje vastzaten :)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik kan dus al een hele tijd niet verder... heb JaiRy al een GB bericht gestuurd een paar weken geleden, maar nooit reactie nog gehad D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alchar - Clanleider.

    Niet te geloven. Hij laat haar gaan. Ik heb niet veel tijd nu, het is slechts een kwestie van tijd voor hij mijn geur zal opmerken. Pandora weet zichzelf uit de vuurlinie te redden en vliegt me om de hals. Ik vouw mijn armen stevig om haar heen.
    'Het spijt me,' fluistert ze. Ik aai even zacht langs haar wang, een poging om haar gerust te stellen.
    'Het spijt me dat ik hem heb laten leven en niet heb gedood toen ik de kans had. Heb je een plan?'
    'Het is niet erg. Je hebt juist gehandeld. Deze actie is eigenlijk te roekeloos voor de omstandigheden, maar het is het beste wat ik op handen had. Jij daar,' zeg ik dan en knik naar de ober.
    'Eh- oh.. ja, volg mij.' Hij geeft me het ijzeren kruis terug en gaat me voor naar de keuken. Het personeel kijkt geschokt op als we er binnen komen.
    'Pardon, deze ruimte is niet voor gast-'
    'We zijn hier zo weer weg. Hier.' Ik haal een briefje tevoorschijn en leg het neer. Vijftig mark. Ik ruk de deur naar de nooduitgang open en hol met Pandora weg van het restaurant.
    'He! Hoe zit het met mij!' roept de man. Ik heb geen tijd voor hem. We vliegen de straat op en hollen een hoek in. Niet te geloven. Mijn chauffeur! Een verrader..! Ik vil hem levend als ik hem ooit nog tegenkom!
    'He jullie daar!' Abrupt stop ik met Pandora aan mijn hand. Ik draai me om. Verdomd. Vampiers. En niet zo'n beetje ook. Ik haal mijn dolk uit mijn zak. Het zijn er zeker tien en ik voel dat ze ongelofelijk sterk zijn. Dit gaat moeilijk worden, zelfs voor een clanleider.
    'Caellum zal blij zijn als we zijn rivaal op een presenteerblaadje brengen. Hij zal ons rijkelijk belonen. Zoals je zelf na kunt gaan, ben je omsingeld beste Alchar Zaryn. Dus geef je over en we beloven hier geen bloedbad te maken.' De man nadert mij. Zijn bruine haar schittert in het straatlicht. Die grijns bevalt me niet. Ik ga voor Pandora staan en hou mijn mes in zijn richting.
    'Je denkt toch niet dat ik me zomaar gewonnen geef aan tuig als jullie? Dan hebben jullie de verkeerde clan voor je!' Hij trekt enkel een grijns. Godverdomme.
    'Die clan van je is binnenkort geschiedenis, Alchar. En jullie ook. We staan hier met de tien machtigste vampiers van Caellum's clan. Je staat machteloos. Maak geen domme beslissingen.' Ik spied om me heen, op zoek naar een uitweg. Verdomd, dit gaat moeilijk worden. Maar ik zal ze niet laten winnen! Ook al kost het me mijn leven!
    'Pandora, ik zal proberen ze tegen te houden. Probeer zo ver mogelijk te komen. Wacht niet op mij. Probeer de clan te bereiken.' Ik fluister de woorden en zet dan een stap naar voren. Ik laat de cape van me af vallen en neem een vechthouding aan.
    'Kom maar op.' Op het gezicht van de man tegenover me verschijnt een glimlachje.
    'Ik bewonder je moed. Je bent niet voor niks clanleider, zo blijkt. Maar iedereen weet: hoogmoed komt voor de val.' Met een ongelofelijke snelheid sprint hij op me af en haalt uit. Ik weet zijn vuistslag te blokkeren en grijp hem aan zijn arm vast. In een beweging gooi ik hem over me heen en smijt hem op de grond. Ik haal mijn dolk tevoorschijn en boor het door zijn borst.
    'Godver..' kreunt hij. Ik aarzel geen seconde en trap hard in op de dolk in zijn borst.
    'AAAH! Grijp hem!'
    De twee vampiers links van me zetten de achtervolging in. Ik hol gauw de straat op, in tegengestelde richting van Pandora. Ik voel een windvlaag achter me. Godver, zijn ze zo snel? In een oogwenk heb ik me omgedraaid en heb ik de arm van een vampier te pakken. Ik breek de arm als een twijg, gooi hem van me af, tegen een man die me van de zijkant wilde aanvallen. Ineens schiet er een enorme pijn door me heen en ik weet mezelf nog ternauwernood overeind te houden.
    'Die zag je niet aankomen he,' grijnst de vampier die ik het eerst tegen de grond had gewerkt.
    Ik wil hem aanvallen, als ineens drie vampiers me bij de armen vast grijpen. Ik probeer me uit alle macht los te rukken. Ik weet een hand los te rukken en verkoop twee vampiers een reeks harde vuistslagen. De derde en vierde weet ik nog net op tijd van me af te slaan. Verdomd! Mijn dode hoek! Ineens word ik weer vastgegrepen en hard tegen de grond gewerkt.
    'Godverdomme, vuile honden!' schreeuw ik, met mijn wang tegen het koude asfalt.
    'Er blijft niks van jullie over, ik zal ju- aah.' Een harde stomp in mijn rug doet mijn longen dubbel klappen. Het duizelt voor mijn ogen. Mijn benen worden als gelei. Twee vampiers trekken me dan overeind. Niet te geloven dat.. Caellum's elite zo sterk was.
    'Uh..' De vampier grijpt me ineens bij de kraag terwijl ik uit alle macht op mijn benen probeer te staan. Zijn hoofd is vlakbij het mijne. Niet te geloven. De vernedering!
    'Voor het eerst.. dat een clanleider aan mijn genade is overgeleverd. De machtige Alchar Zaryn.' De sadistische grijns kruipt op zijn gezicht.
    'Kniel voor me.'
    'Loop naar de hel.'
    Hij stompt me in mijn maag. Ik begin bloed op te hoesten en kreun van de pijn. De vampiers laten me vallen. Nog net weet ik me op handen en knieën overeind te houden.
    Ik draai mijn hoofd naar twee nieuwe vampiers en een bekende geur. Mijn ogen sperren zich open. Nee! Pandora!
    'Ze is beter dan we dachten,' zegt een van hen tegen de vampier tegenover me.
    'En mooier dan we dachten. Mogen we haar hebben?' vraagt een ander hoopvol.
    'Waag haar met een vinger aan te raken en ik brand je ziel uit je lijf, stuk stront!' Ik hoest nog meer bloed op. Het is niet verstandig om te blijven praten.
    'We hebben het bevel gekregen deze twee levend aan Caellum af te leveren, idioot,' reageert de vampier tegenover me. Volgens mij is hij de leider van dit tuig.
    'Maar hij heeft niks gezegd in welke staat we ze af moesten leveren. Je gaat je gang maar. Nadat ik deze ellendeling een lesje heb geleerd.' Hij wendt zich weer tot mij en hurkt voor me neer.
    'Heb ik jou niet wat opgedragen, Alchar?' De woede. De onbeschrijflijke woede. De vernedering! Met alle kracht die ik in me heb probeer ik me nogmaals los te rukken. Ik voel mijn armen kraken, maar ik merk dat hun grip verzwakt. Ik moet snel zijn, ik heb geen keus, ik moet-
    'Aah!' Ineens doet een harde stomp in mijn borst me nogmaals op de grond vallen. Het zijn er te veel. Maar ik mag niet.. mag niet.. opgeven.
    'Ik ben niet bang voor je!' schreeuw ik in het gezicht van de vampier.
    'Kom maar op!'


    No growth of the heart is ever a waste

    Eeyore schreef:
    Ik kan dus al een hele tijd niet verder... heb JaiRy al een GB bericht gestuurd een paar weken geleden, maar nooit reactie nog gehad D:

    Oh, das balen :/. Uh, is het voor jouw personage mogelijk om ons op te zoeken bij het restaurant?


    No growth of the heart is ever a waste

    Mmm, zou kunnen, maar dan moet ik even uitvogelen hoe ik 't met JaiRy af kan sluiten, anders ga ik zo abrupt verder in iets anders.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien kunnen Adrian en Fjodor je personage ontmoeten? Die zitten al een hele tijd vast bij Lise.

    Da's wel een idee (: Ik zal er nog even over nadenken. Haha :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry voor de enorm late reactie!
    Ik zit momenteel prive gezien niet helemaal lekker dus kan wel even duren voordat ik weer mee kan schrijven, misschien is het slimmer als mijn npersonage even op "afwezig" wordt gezet..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry sorry sorry dat ik zolang niet keer gereageerd heb met mijn clanlid. Proprius is nu Chaim. Hoe kan ik invallen zodat het topic weer tot leven komt.

    Meheh, ik ben eigenlijk zo goed als helemaal van Quizlet af, maar ik kan nog wel gewoon blijven voor alleen deze rpg?(:
    Zou wel fijn zijn als iemand me er dan, buiten Quizlet, op wijst, anders denk ik dat ik het ga vergeten.:'D
    Oh ja, ik zit eigenlijk alleen nog maar op mijn iPod, dus sorry als de berichten niet zo lang zijn. Via de iPod lijkt het namelijk al snel langer dan dat de post eigenlijk is.:'D


    everything, in time

    @ Cybele: Gedaan ;].
    @ Chaim: Uhm het is bij het restaurant in het dorp waar Alchar en Pandora nu zijn wel actief :]. Misschien dat je daarheen kan gaan.
    @ Progeny: Heb ik bewust niet gedaan omdat je een tijdje geleden met allerlei shit in de knup zat :]. Dusse.. vandaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was helemaal vergeten dat ik hier nog aan mee deed D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Progeny schreef:
    Meheh, ik ben eigenlijk zo goed als helemaal van Quizlet af, maar ik kan nog wel gewoon blijven voor alleen deze rpg?(:
    Zou wel fijn zijn als iemand me er dan, buiten Quizlet, op wijst, anders denk ik dat ik het ga vergeten.:'D
    Oh ja, ik zit eigenlijk alleen nog maar op mijn iPod, dus sorry als de berichten niet zo lang zijn. Via de iPod lijkt het namelijk al snel langer dan dat de post eigenlijk is.:'D


    Ja, je moet sowieso mee blijven doen, jij bent een goede schrijver ;o Tenzij je natuurlijk wilt dat iemand anders met Fjodor aan de haal gaat -wbw-

    En nu we weten dat je op je iPod zit en je verder niet echt op Q komt kunnen we er rekening mee houden, lijkt mij geen probleem :]

    Oh, wat zijn jullie toch poepies.:3

    @Aurelia; Hahaha, zit logica in ja, bedankt dat je dat inderdaad niet deed.:3

    Ik zal morgen/vanavond een post schrijven dan, moet nu eerst een film kijken voor school.


    everything, in time

    Vidic Zeitlin
    De wegen dichter bij de stad zijn voorzien met strooizout en ik maak dankbaar van de gelegenheid gebruik om wat gas bij te geven. Traag rijden is doorgaans niet aan mij besteed. Hoewel we het centrum naderen, zijn de straten verlaten. Logisch, het is koud en oorlog. Een mens blijft voor minder binnen in zijn gemakkelijke stoel. Viktoria vertelt me ondertussen over de jurk die ze heeft laten maken voor het kerstfeest en zo te horen zal het de moeite waard zijn. Ik wil haar net vertellen dat ik daarna op missie vertrek, wanneer ik een groep mensen op de weg zie. Mijn ogen vernauwen zich, tot er een paar bekende geuren mijn neus binnendringen en sperren zich dan wijd open. Ik voel Viktoria naast me verstarren. Verdammt!
    Alchar zit op handen en knieën op de grond, terwijl een andere kerel – zonder twijfel Peter van Callums clan- zich bukt en hem opnieuw een klap geeft. Alchars gebrul als antwoord is tot in de auto te horen. Ondanks alles ontlokken zijn woorden me toch een klein grijnsje – opstandig tot het eind, dat is onze leider. En Pandora… Ik kan het gewoon niet aanzien. Viktoria grijpt mijn hand, die op de koppeling ligt. ‘Wat ga je doen?’
    Ik hoor in haar stem dat ze hier liever niet wil zijn. Logisch, ze heeft nooit enige training op vlak van vechten genoten. Ik antwoord niet, maar duw mijn voet zwaar op het gaspedaal en schakel nog een versnelling hoger. We naderen het groepje en ik geef nog meer gas bij. ‘Doe die schoenen uit,’ zeg ik gehaast, doelend op haar hakken. Nog een paar seconden voor we het groepje naderen.
    Ik duw Viktoria in allerijl een zilveren staafje in handen. Ik voel haar handen trillen – haar handschoenen heeft ze uitgetrokken. ‘Pandora,’ zeg ik tegen haar, voordat ik Peter langszij ram. De auto vouwt zicht krakend om hem heen – onherroepelijk perte totale - en hoewel hij niet in de lucht gekatapulteerd is zoals ik hoopte, lijkt hij toch erg geschrokken en verward. Daar zal ik het dan maar mee moeten doen. Ik stap uit en spring naar Alchar, om hem bij zijn elleboog overeind te helpen. Er zitten bloedspetters op zijn kleren – hopelijk niet alleen van hem.
    Peter heeft zich intussen hersteld en komt op ons afgeraasd. Er zitten wat barsten in zijn huid, de wagen is blijkbaar hard aangekomen. Ik geef hem een bliksemsnelle vuistslag en hoor zijn gezicht kraken.
    ‘Tijd om op te rotten,’ bijt ik hem toe. Heel snel kijk ik achter me om te zien hoe het met de dames gesteld is, net op het moment dat Viktoria de pin die ik haar heb gegeven in de borst van een kerel drijft. Dat is een moment lang het enige wat ik zie, want iemand geeft me zo’n stomp dat de wereld draait en ik op de grond val. En dan nog een stomp en nog een, tot ik het besef heb zijn enkel vast te grijpen en hem onderuit te trekken, waarmee de rollen worden omgedraaid en ik hem een zilveren balpen in de keel kan steken. Nu begint het al wat meer op een eerlijke strijd te lijken.


    Sorry, ik had niet genoeg inspiratie voor een goede afloop.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 11:30 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!