• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    Ik snap ook niet dat mensen dat kunnen. Zeker niet live. Ik vind dat zo knap. Maar dat zijn meestal wel de mooiste liedjes, helaas.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarom gaan jouw topics altijd over dit soort onderwerpen?
    No offence

    Fijn voor haar, maar was dat nu zó belangrijk? Mensen gaan nou eenmaal dood.

    Ik zeg niet dat het mooi is, maar het heeft een goede bedoeling :"D


    Let it come and let it be

    Starkiller schreef:
    Fijn voor haar, maar was dat nu zó belangrijk? Mensen gaan nou eenmaal dood.


    What the fuck!!!

    Weetje hoe harteloos dit is.

    Hale schreef:
    (...)

    What the fuck!!!

    Weetje hoe harteloos dit is.


    Het is harteloos maar realistisch.


    26 - 02 - '16

    Hale schreef:
    (...)

    What the fuck!!!

    Weetje hoe harteloos dit is.

    Er zit wel een waarheid in, er sterven mensen, iedere miserabele seconde van je leven. Als we daar allemaal over zouden zingen, zouden we nooit meer stoppen.


    Let it come and let it be

    Ja, mensen gaan dood, is het erger als ze vermoord word dan dat ze dood gaat aan kanker? Ik denk het niet, maar toch krijgt dat zoveel meer aandacht en word het nu nog uitgemolken door de media. Ik vind het wel heel lief en mooi gedaan van haar vriendin.


    Your make-up is terrible

    Starkiller schreef:
    Fijn voor haar, maar was dat nu zó belangrijk? Mensen gaan nou eenmaal dood.

    Ik moet toegeven dat ik dit toch wel disrespectvol vind. Dat meisje is niet zomaar doodgegaan, ze is vermoord.


    Me so good.

    Assassin schreef:
    Ja, mensen gaan dood, is het erger als ze vermoord word dan dat ze dood gaat aan kanker? Ik denk het niet, maar toch krijgt dat zoveel meer aandacht en word het nu nog uitgemolken door de media. Ik vind het wel heel lief en mooi gedaan van haar vriendin.


    Ok...

    Ze is verkracht daarna gewurgd en ze heeft zes dagen in die tuin gelegen.

    Countenance schreef:
    (...)
    Er zit wel een waarheid in, er sterven mensen, iedere miserabele seconde van je leven. Als we daar allemaal over zouden zingen, zouden we nooit meer stoppen.

    Je hoeft niet voor iedereen te zingen, maar de mensen om wie je zo veel geeft. Het is een goede manier om het te verwerken.
    Als het niks voor jou is hoef je er niet na te luisteren(in het algemeen, ik heb het niet over dit topic).
    Je hebt gelijk, voor iedereen zingen is te veel. Maar die paar mensen die het doen.
    Trouwens eigenlijk zouden we wel voor iedereen moeten zingen, om elk mens zou er wel een lied geschreven moeten worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Starkiller schreef:
    Fijn voor haar, maar was dat nu zó belangrijk? Mensen gaan nou eenmaal dood.


    Ex astris, sciencia

    Hale schreef:
    (...)

    Ok...

    Ze is verkracht daarna gewurgd en ze heeft zes dagen in die tuin gelegen.


    Van die zes dagen weet ze toch niets.
    Maar alsnog, sommige mensen lopen daar hun hele leven mee rond en als ze doodgaan zingen ze ook niet voor die mensen, dat vind ik best zielig. Niet dat ze dan niet voor Milly mogen zingen hoor, want dat is lief.


    Your make-up is terrible

    Countenance schreef:
    Ik zeg niet dat het mooi is, maar het heeft een goede bedoeling :"D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohmygod people! :'D
    Ze zegt niet dat dit erger is dan al het andere uit de wereld, ze laat gewoon weten dat ze respect heeft voor mensen die over zoiets kunnen zingen. :W


    -