• Stel er was geen muziek. Dan was je niet zo snel hyper. (Door melige liedjes te zingen) Zat er geen ritme in het leven. Was misschien niet iedereen zo vrolijk..
    Misschien nog meer redenen? =]


    I live for the applause, you will die for it.

    DAT DENK JE!
    Maar als we geen muziek hadden wist je niet hoe je ging doen, want je had nooit van muziek gehoord(logica)

    DAT DENK JE!
    Maar als we geen muziek hadden wist je niet hoe je ging doen, want je had nooit van muziek gehoord(logica)

    Waha! :'D Daar heb je inderdaad een punt =P


    Tanya is de beste.

    Als er geen muziek was zou mijn hele leven er anders uit hebben gezien.

    *Ik zou geen gitaar meer spelen (wat ik al ± 6 jaar doe)
    *Niet in mijn band zitten
    *Niet op Quizlet zijn
    *En zo nog wel wat dingen! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    x'D Verveel ik me, heb ik een leuk idee om topic te openen.. Kom jij met zo'n logica xD Maar je hebt idd wel een punt o.o


    I live for the applause, you will die for it.

    en dan zouden ze alleen nog maar reclames geven op de radio en dan word ik zot ö


    And all the girls in the front row scream your name.

    Like, omg, dan zou ik doodgaan. Zonder muziek geen leven.
    MUSIC = LIFE!! x'D
    xXx <3


    P.S. Maar ja, als je het niet kent, kun je ook zonder leven, denk ik. (A)


    FML

    Als het me nu ontnomen zou worden zou ik echt flippen, maar als je niet anders weet dat mis je het ook niet.


    blame the bully.

    x'D Verveel ik me, heb ik een leuk idee om topic te openen.. Kom jij met zo'n logica xD Maar je hebt idd wel een punt o.o
    sorry de volgende keer doe ik wel wat dommer xD

    Vervelen! Muziek maakt een mijn tijdverdrijf op een saaie dag ! x

    Ik denk dat zonder muziek wle mogelijk is...

    Maar ik denk niet echt dat je het voor lekaar kan krijgen...

    En mens is nou eenmaal gek op ritme en dansen enzo

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Zonder muziek had ik nooit van de o zo geweldige Tokio Hotel boys gehoord en was mijn leven boring...
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    :| dan had ik van gekheid wel een ritme op een tafel getrommeld..iemand anders ontdekt dat ie leuk fluiten kan, en weer een ander ontdekt dat ie meer kan met z'n stem dan alleen praten en fluisteren..en zo komt de muziek weer terug xD


    It's heavy but you are not the only one

    Zonder muziek zou het veel te stil zijn.
    Ik heb de hele dag door muziek opstaan, ben de hele dag door aan ht zinge en alsk da effe nii aant doen ben dan speel ik dwarsfluit of ben ik ovr mn favo-bands bezig. Duzz het resultaat is een veel te stille ik!!:( Het enige voordeel zou zijn da Bill zn eige kledinglijn op de markt zou zijn..alee, da zei hij toch "moest het niet meer met muziek gaan, dan zou ik graag een igen kledinglijn ofzo hebbe"


    Live for something or die for nothing

    Dan werden Sanne en ik niet melig en hyperactief van het Pucca liedje ;0


    Sweet dreams will come true.

    Zonder muziek ga ik dood


    Why does it rain, rain, rain. Down on Utopia.