• Stel er was geen muziek. Dan was je niet zo snel hyper. (Door melige liedjes te zingen) Zat er geen ritme in het leven. Was misschien niet iedereen zo vrolijk..
    Misschien nog meer redenen? =]


    I live for the applause, you will die for it.

    wat je niet kent kan je niet missen xD

    en dan zouden ze alleen nog maar reclames geven op de radio en dan word ik zot ö


    de radio zou niet bestaan zonder muziek en je zou hem ook niet aanzetten om eens lekker naar de reclame te gaan luisteren denk ik he
    maar als er geen muziek was hadden we wel iets anders gehad waar we vrolijk van werden, want als er geen muziek is kun je het ook niet missen


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Zonder muziek:

    Thuis:
    -Is het best wel dood als ik achter de computer zit hoor ik alleen maar het getik van mijn toetsenbord en geklik van mijn muis
    -Hoor ik steeds mijn pa wat hij steeds te schreeuwen heeft
    -Dan hoor ik mijn honds geblaf als er iemand aan de deur is

    Overige:
    -Dat ik niet meer zing over de straten
    -Dat ik geen gitaar meer hoef te leren spelen
    en euhmnn ja idunno kan niet zo meer goed denken muziek staat uit-_-'

    Stel er was geen muziek. Dan was je niet zo snel hyper. (Door melige liedjes te zingen) Zat er geen ritme in het leven. Was misschien niet iedereen zo vrolijk..
    Misschien nog meer redenen? =]

    Ik durf er niet eens over na te denken. Sh*t, nu doe ik het al.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zonder muziek wisten we amper wat het was, misten we niks.


    -

    Zonder muziek is er geen leven Ö


    I don't need words to feel those lips.

    Dan ben ik dood.


    a figment of your imagination

    Simpel zat ;

    Als dr geen muziek was, Was ik dood =D

    Caroo Kan NIET En NOOIT zonder muziek !


    I solemny swear i am up to no good

    Dan was ik nooit geboren want dan was ik dood >.< muziek is heilig (alleen als het goede muziek is anders zuigt het >.<)


    You can never wear to much black

    Geen Muziek .
    Geen Leven .

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    was ik dood! Ik kan echt NIET zonder muziek!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Volgens mij zou het leven een saai boeltje zijn.
    Ook al weet je niet dat muziek dan zou bestaan, maar je zou niet naar muziek kunnen luisteren als je je verveelt.
    Je zou hier gewoon niet op quizlet zitten[Voor de meesten onder ons]
    Je zou niet naar concerten kunnen gaan
    Je zou niet naar TMF ofzo kunnen kijken...
    Je zou TH niet kennen Ö
    Je zou Misschien niet goed kunnen presteren[Mensen presteren vaak beter met muziek]
    Je zou je niet kunnen ontspannen, je emoties loslaten of gewoon eens helemaal uit je dak gaan...

    Conclusie: Het leven zou echt saai zijn!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Als muziek van me afgenomen werd, weet je het nog. In dat geval zou ik het zelf weer maken.
    En wat je niet kent mis je niet.


    Mew <3

    aks ze NU Muziek van me zouden afnemen zou ik zeker weten dood gaan.Ik kan gewoon niet leven zonder muziek wat mijn hoofd even leeg kan maken...
    Als er nooit Muziek geweest zou zijn had ik nog maar 1 ding wat me in leven zou houden en dat is schrijven.
    Als er geen muziek was zou ik niet eens schrijven,als er geen muziek zou zijn zou ik gek worden en zkr weten aan de meest verschrikkelijke drugs zitten :| En ben net zo blij dat k er van af ben xD
    Muziek is echt mijn leven ik heb er alles voor over net als voor schrijven trouwens...


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Zonder muziek zou ik te veel tijd hebben en als ik te veel tijd heb ga ik of in mijn eigen wereldje zitten, huiswerk maken of mensen rondom me vervelen en dat is niet cool. Zonder muziek kan ik niet leren, niet slapen en ik haat stilte. En reclame's. Zonder muziek zou ik een hele hoop geniale mensen niet kennen en dat betekent een paar obsessies minder (Is dat goed of slecht?:/)
    Maar in elk geval:
    Zonder muziek zou de wereld klote zijn =D


    Everything means nothing, if I ain't got you.