• I Love you girls <3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 1:26 ]


    Some things are changing too much.

    Mijn moeder vond One Direction, Justin Bieber typjes, en toen werd ik dus boos op haar xd

    Maaaar als mijn moeder Niall als zoon wilt.. zou het voor mij incest met hem worden.. laten we dat dan maar niet doen hea;D


    What's so bad about being different?

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Tuurlijk !

    Thank you (:

    Mijn moeder noemt ze... Van die pieper jochies ofzo -.-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    INTERFILE schreef:
    (...)

    IWEHTFGW'LK.
    No one can resist a body like this.
    ovaries



    Hahaha Sexy body daar,
    Nu snap ik wel wat je in hem ziet xD


    i'm broken, do you hear me.

    Purugly schreef:
    Mijn moeder vind Louis knap. I like that, want ze vind nooit iemand leuk waarvan ik fan ben. (nerd)


    Mijn broertje is gewoon masterlijk; hij vind 1D leuk en vooral Louis -draagt zijn haar nu het zelfde en veel beanies en had laatst m'n ma's bril op waarmee hij echt lou leek-
    En mijn moeder zei laatst: 'Ja ze moeten het wel hebben van fans zoals jou. Daarmee kunnen ze doorbreken. Straks krijg je nog contact met hun, dan neem je ze alle vijf maar mee naar huis. Die Niall mag best wel een schoonzoon worden.'AHAHAHAHAHA
    En toen kwam mijn pa er aan: 'Hester je vond ze toch allemaal homo?'
    HAHAHA. Fu. They can be gay with eachother.


    Remember when...

    Purugly schreef:
    (...)
    Ik had vroeger, een paar jaar terug, mijn hele kamer vol. Totdat ik anti-poster werd en alles wegdeed. Nu, twee jaar later, komt er weer een Zayn poster op de plaats waar Leonardo DiCaprio eerst hing. (krul)


    ik had eerst ook niet zoveel posters... totdat ik obsessed werd met one direction en nu hangt mn hele kamer vol.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    INTERFILE schreef:
    Mijn broertje is gewoon masterlijk; hij vind 1D leuk en vooral Louis -draagt zijn haar nu het zelfde en veel beanies en had laatst m'n ma's bril op waarmee hij echt lou leek-
    En mijn moeder zei laatst: 'Ja ze moeten het wel hebben van fans zoals jou. Daarmee kunnen ze doorbreken. Straks krijg je nog contact met hun, dan neem je ze alle vijf maar mee naar huis. Die Niall mag best wel een schoonzoon worden.'AHAHAHAHAHA
    En toen kwam mijn pa er aan: 'Hester je vond ze toch allemaal homo?'
    HAHAHA. Fu. They can be gay with eachother.

    Dat herken ik! Ik zei zo: Sowieso is Zayn echt de mooiste, kijk eens hoe mooi hij is.
    Mama: Zo zeg! Dat mag mijn schoonzoon wel worden.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    StylesAndMe schreef:
    ik had eerst ook niet zoveel posters... totdat ik obsessed werd met one direction en nu hangt mn hele kamer vol.

    Nah, ik krijg binnekort dus die poster van Zayn. En wil er ook nog één van Taylor Lautner en Beyoncé en dan hoeft het niet zo meer. Maar van Zayn is alles welkom en plak ik alles op.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Purugly schreef:
    (...)
    Dat herken ik! Ik zei zo: Sowieso is Zayn echt de mooiste, kijk eens hoe mooi hij is.
    Mama: Zo zeg! Dat mag mijn schoonzoon wel worden.


    mijn pa heeft het de hele tijd over 'die homo's ' OMDAT HIJ MIJN TWEET HAD GELEZEN WAARIN STOND: 1D can be gay with eachother, I ship them all. of iets in die buurt.
    Dus als ik weer wat tweet over Larry/Ziall/Niam/Ziam/Zouis/Zarry/Lilo/Lirry what ever dan krijg ik gelijk een opmerking van hem :'))))


    Remember when...

    Mijn moeder vind dat ze echt leuke muziek hebben en wilt samen met mij naar een concert toe. Mijn vader heeft niet echt een mening, maar ik denk dat hij ze ook wat homo vind.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Purugly schreef:
    (...)
    Nah, ik krijg binnekort dus die poster van Zayn. En wil er ook nog één van Taylor Lautner en Beyoncé en dan hoeft het niet zo meer. Maar van Zayn is alles welkom en plak ik alles op.


    1 kant van mijn deur is alleen maar 1D en die zit nu helemaal vol.
    De andere kant is vooral ATL, The Wanted, Ed Sheeran, oude Paramore posters en A Rocket To The Moon. jup. Oh en Harreh Pottah en Make Believe haha.


    Remember when...

    Mijn vader weet 't niet echt.... Mijn stiefvader houd zich stil.... Mijn moeder vertel ik er niet zo veel over, maar vind t best dat ik fan ben.... En mijn broer vind ze gay --'

    Het leukste nummer van 1D vond ik eerst 'What Makes You Beautiful' maar die heb ik te vaak geluisterd en nu is het 'Save you tonight' en 'Stole my heart'.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    foreverPayne schreef:
    (...)


    Hahaha Sexy body daar,
    Nu snap ik wel wat je in hem ziet xD


    zeker. sexy. :9~
    okai nee, lelijke oetlul hoe kan ik daar ooit zulke knappe kinderen mee hebben gekregen?


    Remember when...