• I Love you girls <3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 1:26 ]


    Some things are changing too much.

    Mijn moeder ging gister met mij dansen op WMYB toen dat op 3FM kwam. Onder het motto; ik moet toch iets er mee doen als ik het voor 15 euro heb aangevraagd.


    Remember when...

    INTERFILE schreef:
    1 kant van mijn deur is alleen maar 1D en die zit nu helemaal vol.
    De andere kant is vooral ATL, The Wanted, Ed Sheeran, oude Paramore posters en A Rocket To The Moon. jup. Oh en Harreh Pottah en Make Believe haha.

    Nee, ik heb wel schilderijen met dieren en een hondenkalender.
    En echt ALLES is mijn slaapkamer is luipaardenprent. Ik ben daar echt verlieft op. Overal in mijn slaapkamer liggen kleedjes met luipaardenprent.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    ik luister het dus expres niet zo vaak omdat ik bang ben dat ik het daarna niet meer leuk vind. En dan zet ik hem weer op en ga ik helemaal los ;D

    En mijn pa vind ze gay. En Malik vind dat ook. En mijn ma vind mijn obsessie te overdreven ;$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Purugly schreef:
    (...)
    Nee, ik heb wel schilderijen met dieren en een hondenkalender.
    En echt ALLES is mijn slaapkamer is luipaardenprent. Ik ben daar echt verlieft op. Overal in mijn slaapkamer liggen kleedjes met luipaardenprent.


    Gaaf. (:
    Mijnes is ehm, blauw met wit en heel veel brokant. Kinda Oldstyle dus. Dat vind ik echt leuk. Kanten dingen en zwart-wit foto's van parijs en london HNNNNNNNNNNNNNNGG c:


    Remember when...

    INTERFILE schreef:
    (...)

    zeker. sexy. :9~
    okai nee, lelijke oetlul hoe kan ik daar ooit zulke knappe kinderen mee hebben gekregen?

    Wait.... Is DAT mijn opa? ;o

    en ik ben weg want de kennissen zijn er zooooo
    doegg lieverds <3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ohja mijn engelse versie van snow. Laat ik daar morgen of overmorgen ook maar het eerste deel van op tumblr zetten.


    Remember when...

    Ah, nee. Ik ben verdoemd. De hele ochtend mijn hond geen kick gegeven en nu gaat ze blaffen bij vuurwerk. Noh. Ik haat het als honden blaffen :\


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Narry schreef:
    (...)
    Wait.... Is DAT mijn opa? ;o

    Ja, het spijt me kleindochter. Dat je opa zo lelijk is. Maar hij heeft ons wel bijeen gebracht.


    Remember when...

    MIJN DEUR IS VOL MET 1D, BIEBER, TAYLOR SWIFT, BRUNO MARS ENZOVOORT. MN KAST WAS DAAR OOK VOL MEE. TOT IK ZE ERAF GING HALEN


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    INTERFILE schreef:
    ohja mijn engelse versie van snow. Laat ik daar morgen of overmorgen ook maar het eerste deel van op tumblr zetten.

    What is je Tumblr?
    Dit is mijn Tumblr.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    INTERFILE schreef:
    ohja mijn engelse versie van snow. Laat ik daar morgen of overmorgen ook maar het eerste deel van op tumblr zetten.
    Ik kan niet in het Engels schrijven :\ Heb het geprobeerd, maar ik kan niet snel genoeg op woorden komen die ik graag wil gebruiken


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    INTERFILE schreef:
    (...)
    Ja, het spijt me kleindochter. Dat je opa zo lelijk is. Maar hij heeft ons wel bijeen gebracht.

    O.o trauma for live.....
    Achja.... Onze familie zit vreemd in elkaar, ik vind persoonlijk dat ik van de leukste kant afkom. Harry als papa en Louis als brothah

    Ohhai, mn neefjes zijn er en ik vrees voor het leven van mn laptop, ipod en onze xbox


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    (...)
    O.o trauma for live.....
    Achja.... Onze familie zit vreemd in elkaar, ik vind persoonlijk dat ik van de leukste kant afkom. Harry als papa en Louis als brothah


    okee, louis is mijn pa. Dus dan ben jij een tante ofzo van mij ?Xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.