• Het is vandaag de 3 de keer dat mijn iPhone opgestuurd moet worden deze maand. De eerste keer omdat de helft van mijn beeldscherm geen contact meer maakte. Na 2 weken kreeg ik hem terug en ik zet muziek op zijn de boxen opgeblazen, terwijl die het nog wel deden toen ik hem opstuurden. Nou goed na 2 weken (gister) kreeg ik een gloednieuwe iPhone is die niet simlokvrij dus doet die het niet met mijn kaartje en nu wil mijn kaartje er helemaal niet meer uit. Dus nu is hij voor de 3de keer terug en ik word er zo ontiegelijk moe van. K heb nu wel steeds de galexy s2 van mijn moeder en dat vind ik opzich niet eens zo erg. Maar ik ben het gewoon zat dat ik hem steeds laat maken en hij heet gewoon steeds niet doet. En ik ben het gewoon zo zat ><'

    Dus wie heeft er nog meer zoveel problemen met zijn telefoon?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    iPhone sux


    quidquid excusatio prandium pro

    -steekt hand op-
    Mijn BlackBerry. Ik wou dat ik hem nooit had gekocht. Bleh.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    -steekt hand op-
    Mijn BlackBerry. Ik wou dat ik hem nooit had gekocht. Bleh.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik met mijn iPod. Maarja. Het is echt vervelend.


    Food.

    Ik met mijn laptop :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bijna nooit met mijn Iphone eigenlijk, al breek ik mijn scherm wel vaak, maar dat kan ik voor 35/50 euro laten maken in het centrum. Dus nee (':

    Nu maar hopen dat hij nu wel goed gemaakt wordt. Dat zou in ieder geval een goed begin zijn van 2012:Y)
    Ik gelukkig niet. Ik heb de Samsung Galaxy S en daar heb ik niets over te klagen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 18:39 ]


    To live would be an awfully big adventure

    good luck..
    gelukkig heb ik nu een samsung chat xD


    you make everything seem so possible <3

    Infinitum schreef:
    Nu maar hopen dat hij nu wel goed gemaakt wordt. Dat zou in ieder geval een goed begin zijn van 2012:Y)
    Ik gelukkig niet. Ik heb de Samsung Galaxy S en daar heb ik niets over te klagen.

    Heb ook al de derde Iphone ondertussen en de home knop is alweer stuk. Dus veel succes maar zou er niet teveel van verwachten..

    Tranquilla schreef:
    -steekt hand op-
    Mijn BlackBerry. Ik wou dat ik hem nooit had gekocht. Bleh.


    Jepp, da's ook zo bij mij, alleen denk ik datie het nu écht heeft begeven. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb een Blackberry en er nog geen problemen mee gehad.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I <3 mijn Nokia die niets kan, maar daarom ook nooit kapot gaat.


    I am an idiot, I move.

    Dat had een vriendin van mij ook. Echt zij werd zo pissig.


    Firm believer of all that is magic

    hellgirl1417 schreef:
    Heb ook al de derde Iphone ondertussen en de home knop is alweer stuk. Dus veel succes maar zou er niet teveel van verwachten..

    Ik had al bijna geen verwachtingen meer naadat ik hem voor de tweede keer had opgestuurd., Maar nu al hellemaal niet meer..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''