• Al dat vuurwerk nu al. Iedere keer als ik een grote knal hoor kijk ik toch even naar buiten of er niet iets geraakt is ofzo.
    Ik heb liever alleen vuurwerk om twaalf uur, dan is het leuk (:

    Misschien overdrijf ik, maar ik ben vast niet de enige.

    Who's with me?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 16:30 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    C18 schreef:
    Ja, die bitches hebben me wakker gemaakt.



    +Het was net alsof iemand echte bommen gooide, dus ik zei echt doodserieus: "Is Hitler weer levend?"


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ebenezer schreef:
    De traditie:
    Met trommels etc. herrie maken om de boze geesten weg te jagen voor het nieuwe jaar.

    Meer dan de helft die nu vuurwerk afsteekt weet dit denk ik niet eens. D:

    Precies.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zelf vind ik siervuurwerk wel mooi. Met dat knalvuurwerk heb ik sowieso niets. Het liefst zou ik zien gebeuren dat professionals een mooie show in elkaar zetten en dat de hele gemeente daarnaar kan kijken. Dat lijkt me veel mooier dan al dat knalvuurwerk en simpele siervuurwerk dat iedereen nu zelf afsteekt. Wij kopen al een paar jaar geen vuurwerk meer.


    To live would be an awfully big adventure

    Net verslag binnen van m'n nicht van hoe ze oud en nieuw op de Filippijnen hebben gevierd (die zitten nu al in 1012): met granaten. Nu weet ik meteen waarom mijn moeder daar nooit buiten durfde te komen met oud en nieuw..


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Net verslag binnen van m'n nicht van hoe ze oud en nieuw op de Filippijnen hebben gevierd (die zitten nu al in 1012): met granaten. Nu weet ik meteen waarom mijn moeder daar nooit buiten durfde te komen met oud en nieuw..



    Fucking granaten?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik liep vanmiddag met een vriendin in de stad. Nou, dood eng! Overal kwam vuurwerk en rotjes vandaan :( Er hebben zelfs een groepje jongens wat naar ons gegooit :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    District12 schreef:
    (...)


    Fucking granaten?

    Haha ja en onder andere Chinees importspul :]. Dan voel je je lullig met je patroontjes. Regels op gebruik van vuurwerk daar: geen.
    Ze wilden 't vuurwerk ooit gaan verbieden onder het bewind van Marcos. Iedereen die 't in z'n kop haalde vuurwerk af te steken kreeg een nachtje cel. Geen enkele Filipino trok zich d'r ook maar een flikker van, de politie keek de andere kant op omdat ze moeilijk duizenden mensen in de cel kunnen gooien :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    Ik liep vanmiddag met een vriendin in de stad. Nou, dood eng! Overal kwam vuurwerk en rotjes vandaan :( Er hebben zelfs een groepje jongens wat naar ons gegooit :S

    Dat is echt respectloos van hun!
    Daar ben ik ook de hele dag al bang voor geweest.
    Ik heb gewoon m'n vader gezegd dat ik vandaag liever niet naar buiten zou gaan, en toen heeft hij de hond voor me uitgelaten, terwijl het eigenlijk mijn beurt was. Ik bof met zo'n vader.


    There's power in the words you whisper.

    C18 schreef:
    Net verslag binnen van m'n nicht van hoe ze oud en nieuw op de Filippijnen hebben gevierd (die zitten nu al in 1012): met granaten. Nu weet ik meteen waarom mijn moeder daar nooit buiten durfde te komen met oud en nieuw..

    I'LL CATCH THE GRENADE FOR YAAA.


    There's power in the words you whisper.

    Ebenezer schreef:
    De traditie:
    Met trommels etc. herrie maken om de boze geesten weg te jagen voor het nieuwe jaar.

    Meer dan de helft die nu vuurwerk afsteekt weet dit denk ik niet eens. D:

    Dat is toch met alles? Weinige weten waar de kerstboom vandaan komt, waar de paashaas en zijn eieren vandaan komen enzo. Vuurwerk is daar geen uitzondering op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C18 schreef:
    Net verslag binnen van m'n nicht van hoe ze oud en nieuw op de Filippijnen hebben gevierd (die zitten nu al in 1012): met granaten. Nu weet ik meteen waarom mijn moeder daar nooit buiten durfde te komen met oud en nieuw..

    Opeens ben ik heel blij met vuurwerk...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij in het dorp heeft iemand al een stel vingers minder...


    "Ignite, my love. Ignite."

    C18 schreef:
    (...)
    Haha ja en onder andere Chinees importspul :]. Dan voel je je lullig met je patroontjes. Regels op gebruik van vuurwerk daar: geen.
    Ze wilden 't vuurwerk ooit gaan verbieden onder het bewind van Marcos. Iedereen die 't in z'n kop haalde vuurwerk af te steken kreeg een nachtje cel. Geen enkele Filipino trok zich d'r ook maar een flikker van, de politie keek de andere kant op omdat ze moeilijk duizenden mensen in de cel kunnen gooien :'D.

    Dat is ook slecht van de politie dan :S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    C18 schreef:
    (...)
    Haha ja en onder andere Chinees importspul :]. Dan voel je je lullig met je patroontjes. Regels op gebruik van vuurwerk daar: geen.
    Ze wilden 't vuurwerk ooit gaan verbieden onder het bewind van Marcos. Iedereen die 't in z'n kop haalde vuurwerk af te steken kreeg een nachtje cel. Geen enkele Filipino trok zich d'r ook maar een flikker van, de politie keek de andere kant op omdat ze moeilijk duizenden mensen in de cel kunnen gooien :'D.



    Bad Police


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ridder schreef:
    Bij mij in het dorp heeft iemand al een stel vingers minder...

    Dat heb ik gelukkig hier nog niet gezien D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"