• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ehm, Derek was al op weg naar zijn kamer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Selena Claire Sensorene
    Ik grom en grijp hem vast. 'Geen enkele gave is erger als de mijne. Vertel het maar gewoon. Het kan geen kwaad.' Zeg ik meteen weer rustig. Er was iets met Derek dat vertrouwd voelde. 'Ik ben trouwens Selena' zeg ik dan toch maar.

    Juléan Quinten Happle
    Ik Loop naar beneden en zie de intense pijniger en de weerwolf. Ik luister naar de gedachtes en volg het spoor van Mila. Ik ga naast haar zitten in het donker. 'Hey, Wat is er Mila? Er is niets verkeerd aan jou gave.' Zeg ik troostend. Soms was gedachtelezen best handig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Will Sylver
    Ik werd weer zichtbaar. 'Graag gedaan, als je je maar weer beter voelt.' zeg ik en ik volg Cat en Ali naar de keuken om te gaan eten.


    If there's no risk, there's no reward.

    Alison Jones

    Ik zuchtte, 'gelukkig is het wat rustiger nu, ik werd helemaal gestoord van al die mensen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    "Je bent best grappig als je ontzichtbaar wordt" zei ik tegen Will. Ik wou niet teveel denken want Juléan kon gedachtenlezen. Maar Will was best grappig als hij verdween. Ik stopte met lopen toen ik in de keuken kwam. Hoofdpijn zette op en ik ging weer in trance. Nee he.

    Derek Souza | Weerwolf

    Voordat ik de ruimte uit was pakte iemand mijn arm en gromde. 'Geen enkele gave is erger als de mijne. Vertel het maar gewoon. Het kan geen kwaad.'
    Ze stelde zich voor als Selena. 'Ik zei; gaat je niks aan,' zei ik op een lage toon. Nog voordat ze iets kon zeggen rukte ik me los van haar en ging regelrecht naar me kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik kijk naar hem.
    'Hoe, hoe weet je wat mijn gave is?' vraag ik. Ik had hem al van ver horen aankomen, jep alles deed het beter bij mij in het donker, en alles in het donker deed het ook beter dan de gemiddelde tiener, terwijl het overdag juist allemaal slechter was dan de gemiddelde tiener, er was geen middenweg bij mij.

    Will Sylver
    Ik lachte toen Cat zei dat het grappig was als ik onzichtbaar ben.
    Maar toen ik zag dat Cat wéér een visioen kreeg, stopte ik met lachen.
    Ik pakte haar hand vast en riep haar naam. 'Cat! Kom op, Cat!'


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    Ik keek bezorgd naar Cat, die weer in een trance raakte. Ik leidde haar snel naar een stoel zodat ze kon zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik schudde met mijn hoofd en zuchtte. "Dankje voor de zorg, ik ben blij dat eindelijk eens iemand naar me om kijkt, moest je het willen weten ... Het gaat niet regenen vanavond, en het eten vanavond gaat niet te eten zijn". Ik keek naar de 2 gezichten die zich moesten inhouden van het lachen.

    Juléan Quinten Happle
    'Ik kan gedachtes Lezen en praten via Telepathie.' Leg ik haar uit. Ik hoor naar gedachte en kijk haar aan. 'Je hoeft ook niet hetzelfde te zijn dan de gemiddelde tiener. Je moet speciaal en uniek zijn. Volg je eigenweg niet die van een ander.' Zeg ik wijs. Ik kijk haar glimlachend aan.

    Selena Claire Sensorene
    Hij rukt zich weer los. Ik grom. Waarom mag ik het niet weten? Ik kon hem dwingen, maar nee zo erg was ik ook weer niet. Ik liep terug naar de vrije tijds ruimte en ging zitten. Ik keek rond en zag Alex ook zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Will Sylver
    Uiteindelijk barstte ik in lachen uit. 'Dan stel ik maar voor dat ik een pizza ga halen vanavond?' vraag ik.


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    Ik begon te grinniken. 'Beter gaan we nu dan veel eten,' zei ik. 'Shit,' mompelde ik zachtjes toen Alex de keuken in kwam lopen. Gelukkig nu wel met kleren aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    Juléan Quinten Happle
    'Ik kan gedachtes Lezen en praten via Telepathie.' Leg ik haar uit. Ik hoor naar gedachte en kijk haar aan. 'Je hoeft ook niet hetzelfde te zijn dan de gemiddelde tiener. Je moet speciaal en uniek zijn. Volg je eigenweg niet die van een ander.' Zeg ik wijs. Ik kijk haar glimlachend aan.

    Selena Claire Sensorene
    Hij rukt zich weer los. Ik grom. Waarom mag ik het niet weten? Ik kon hem dwingen, maar nee zo erg was ik ook weer niet. Ik liep terug naar de vrije tijds ruimte en ging zitten. Ik keek rond en zag Alex ook zitten.



    [alex is net naar de keuken a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    Will begon te lachen en stelde pizza voor. "Achja, stiekem dan, want we kregen gisteren al pizza, of nee wacht, dat is niet doorgegaan, we hebben niet eens eten gekregen" zei ik nep-blij. Will was best een leuke jongen, teminste als hij niet verlegen was of ontzichtbaar. Maar ik bleef erbij, hij was best grappig als hij ontzichtbaar was. Dat moet toch cool zijn, jezelf ontzichtbaar kunnen maken. Maar, misschien dacht Will er niet zo over. Misschien dacht hij bij een andere gave wel hetzelfde als ik nu denk over zijn gave.