• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zie dat de jongen die Ali deze morgen knuffelde-of aanrandde-de keuken kwam ingelopen. Ik kreeg een idee. 'Wil je onzichtbaar worden?' vraag ik Ali.


    If there's no risk, there's no reward.

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik keek Ali aan met een blik van, doe het nu of het is te laat. Ik en Will keken haar afwachtend aan.

    Derek Souza | Weerwolf

    Toen ik in me kamer was zag ik spullen liggen van iemand anders. Moest ik me kamer nu ook al delen? Met wie dan? Ik pakte een dingetje van diegene en ging ermee naar het plek waar ik het meest geluid hoorde. 'Een vraag,' riep ik. 'Van wie is dit?'

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 15:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alison Jones

    'Ja, please,' zei ik tegen Will die me grijnzend aankeek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mila McBrown | Paranoia
    'Ik vind het alleen zo irritant dat als je liever geen zon hebt en niet zo sociaal bent dat je meteen paranoia wordt verklaard,' zeg ik.
    Ik zie heel scherp in het donker, net zoals de meeste mensen in het licht, dus ik zie Juléan helemaal scherp afgetekend onder de tredes naast mij.

    Cat Lincon | Visioenen

    Net op tijd maakte Will haar ontzichtbaar. Alex kwam binngelopen.

    Will Sylver
    Ik greep Ali's hand en concentreerde me. Ik stelde me voor dat zij onzichtbaar werd. Na vijf seconden waren we beiden onzichtbaar. Hopelijk voelde zij niks van de ijzige kou die ik altijd voel als ik onzichtbaar wordt.
    Ik vroeg me af hoe het kwam dat ik mijn gave plots zo goed onder controle had.


    If there's no risk, there's no reward.

    Alison Jones

    Will maakte net op tijd onzichtbaar. Ik kon hem wel knuffelen toen ik zag dat Derek ook de keuken in liep. Payback timedacht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf

    Niemand gaf antwoordde op mijn vraag. Ik zuchtte, ik had het al verwacht. Ik ging weer terug naar me kamer om te kijken of ik zijn geur kon ruiken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Will Sylver
    Het werd moeilijk om Ali onzichtbaar te houden. Ik kreeg hoofdpijn.


    If there's no risk, there's no reward.

    Cat Lincon | Visioenen

    Zo onschuldig mogelijk keek ik Alex aan. "Heb jij Ali gezien ?" zei die met een grijns. "Nop niet gezien, ik ben naar hier gekomen omdat ik een visioen kreeg, ohja, eet nu genoeg zodat je vanavond toch iets binnenhebt, het eten gaat hier niet smaken" zei ik met mijn gezicht in de plooi. Hij keek nog steeds onderzoekend de keuken rond. Een zucht rolde over mijn lippen. "Je kan zoeken zoveel je wilt, hier ga je ze niet vinden". Ik liep naar de deur en kreeg een grijns op mijn gezicht. Ali is iets van plan. Wedden?

    Alison Jones

    Ik trok Will snel mee naar de keukenkastjes en pakte en zak tomatensoep uit de kast. Ik scheurde de zak snel open en gooide het in Alex' zijn gezicht. Hij keek verbijsterd in het rond.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 16:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    Toen Derek de keuken weer uit was, werd ik weer zichtbaar. Ik hield het niet meer. Ali werd ook zichtbaar. 'Sorry.' mompelde ik. Ik was zo duizelig. Een paar seconden later viel ik flauw op de grond


    If there's no risk, there's no reward.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen
    Vrolijk liep ik de keuken binnen tot ik zag dat Will flauw was gevallen. "Sam". Ali keek me hulpeloos aan. Ik knielde bij hem neer en raakte hem zachtjes aan. Mijn gezicht stond op pijnlijk en ik duizelde. "Zoek dokter Luke, of haal wat water, ik blijf wel hier" zei ik zo rustig mogelijk. Will was echt zo duizelig. Alleen kón ik niet flauwvallen, of bewusteloos. Ik kon alleen voelen wat hij voelde niet wat hij nu deed.

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik kwam de keuken weer binnen waar ik een Alex zag met tomatensoep in zijn gezicht. Een Sam met een pijnlijk gezicht en een flauwgevallen Will. "Hmm, interessant wat er in 1 minuut kan gebeuren" zei ik tegen mezelf. "Alex, jongen, ga naar de badkamer en leg dat shirt in warm water, anders heb je een mooi wit shirt met een rode plek". Was het nou warm water of koud water ?