• Ik heb heel wat 'ik zoek verhalen'-topics afgezocht, maar vrij weinig gevonden en besloten dat een eigen topic waarschijnlijk makkelijker zoekt.
    Ik zoek dus leuke verhalen om te lezen, omdat ik voor mijn leeslijst voor school alleen maar saaie boeken moet lezen en hier wel graag eens een afleidinkje wil lezen. :]
          Ik lees:
          Historisch
          Beetje fantasy
          LGBT (Lesbian, Gay, Bi, Transgender)
          Romantisch (al haak ik daar snel af, je kunt het altijd proberen)


          Ik lees niet:
          Enige vorm van fanfiction
          Spelletjes- en fotoverhalen
          Of verhalen die het volgende bevatten:
          Pro ana
          Engelen
          Vampieren
          Zombie's


    Graag een beetje netjes geschreven, natuurlijk. Engels of Nederlands maakt niet uit.
    Nou... Kom maar op! (krul)


    I can't even think straight.

    http://www.quizlet.nl/stories/72061/the-end/

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 19:29 ]

    Morphling schreef:
    (...)

    Iets te veel science-fiction naar mijn smaak, helaas...


    I can't even think straight.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    - Romantiek
    - Onbekende personen
    - Historisch


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Aesir schreef:
    (...)

    Dank je voor het aanbieden, maar 't is helaas niet echt mijn smaak.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:49 ]


    I can't even think straight.

    Lovely


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Lovely

    Mooi geschreven, echt, maar teveel romantiek. :[


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Mooi geschreven, echt, maar teveel romantiek. :[

    Tis maar net hoe je romantiek opvat ^^ x'D


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    (...)
    Tis maar net hoe je romantiek opvat ^^ x'D

    Nu ja, je begrijpt waarschijnlijk wel wat ik bedoel. ;] Haha


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Dank je voor het aanbieden, maar 't is helaas niet echt mijn smaak.


    No problem ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!






    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    GingerAngel schreef:
    (...)

    Ehm... Zoals in de beginpost staat, lees ik geen fanfiction.


    I can't even think straight.

    Discord schreef:
    (...)

    De tweede klinkt erg gaaf. ^^


    I can't even think straight.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Anhysbys schreef:
    (...)
    De tweede klinkt erg gaaf. ^^


    Ik hoop dat je hem gaat lezen :Y) heb hem al een tijdje niet meer geupdate omdat ik even de hele verhaallijn zit te herzien omdat ik een geweldig idee had, alleen moet nu een beetje uitstippelen hoe het verhaal dan verloopt. En door al die feestdagen hebi k nauwelijks tijdgehad om te schrijven D:


    quidquid excusatio prandium pro