• Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. In de eerste twee rondes zullen er mensen afvallen, daarnaast zullen er ook mensen uit zichzelf gaan. Denk alsjeblieft goed na of je genoeg tijd hebt voor de wedstrijd. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    Een personage in één van mijn verhalen (indien je dit zelf wil natuurlijk ^^)
    30 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    20 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    15 credits

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Waar gaat de jury op letten:
    -Spelling/Grammatica
    -Originaliteit/Geloofwaardigheid
    -Het verhaal zelf
    Verder zullen we nog eventuele tips toevoegen.

    Jury:
    - Hel
    -Archer

    Deelnemers:
    - Yoda: Uitstel t/m 13 jan
    - Saph:
    - ColouredWind:
    Opdracht 1
    - Tempesta:
    - Lovingly:
    Opdracht 1
    - Cherokees:
    - ILOVENIKKI:
    - progeny:
    - defensive:
    - BandanaMan:
    Opdracht 1
    - niallvember:
    Opdracht 1
    - Birdie
    - Discord:
    Opdracht 1
    - shewerewolf:
    - cohen:
    Opdracht 1
    - ALTERMOON:
    - Hermes:
    - misssharp:
    - Paylor:
    - Bronte:
    Opdracht 1
    - Aesir:
    - Oracle:
    Opdracht 1
    - Elements:
    Opdracht 1
    - McGinty:
    - Thumper:
    - COMMUNISM:
    - Paynelinson:
    - DerekWalcott:
    Opdracht 1
    - Circe

    Opdracht één:

    Voor deze opdracht moet je een SA schrijven over één van de zeven zonden:
    Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid)
    Avaritia (hebzucht - gierigheid)
    Luxuria (onkuisheid - lust - wellust)
    Invidia (nijd - jaloezie - afgunst)
    Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht)
    Ira (woede - toorn - wraak - gramschap )
    Acedia (gemakzucht - traagheid - luiheid - vadsigheid)
    Maximaal vier mensen mogen dezelfde zonde kiezen.
    Deadline: 12 januari
    Er vallen 3 mensen af.
    De opdracht moet minimaal 700 woorden bevatten.



    Story met opdrachten en uitslagen

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:32 ]

    Hel schreef:
    (...)

    Ghehe, vergeet niet dat de wedstrijd er is om bepaalde dingen (soms) voor het eerst te schrijven en te zien hoe je her er vanaf brengt. Er zitten makkelijke en moeilijke opdrachten bij. En ik heb sowieso één opdracht waarvan colibre waarschijnlijk gaat gruwelen dus niet te negatief;)


    Ik geef niet op. Dat zit niet in mijn karakter.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik weet ook al dat ik niet ga winnen, maar ik doe vooral mee om mijn schrijfstijl te verbeteren. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oracle schreef:
    Ik weet ook al dat ik niet ga winnen, maar ik doe vooral mee om mijn schrijfstijl te verbeteren. (:


    Dit, en omdat Dominique gewoon epic opdrachten heeft. (joehoe)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oracle schreef:
    Ik weet ook al dat ik niet ga winnen, maar ik doe vooral mee om mijn schrijfstijl te verbeteren. (:

    Ik ook, hoor :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Saph schreef:
    (...)

    Dit, en omdat Dominique gewoon epic opdrachten heeft. (joehoe)


    Oeh, wat zij kan, kan ik ook, al heeft Lies de volgende opdracht!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Crap, ik wist niet of ik erin zat dus ik wist niet of ik al een zonde moest kiezen en nou is jaloezie al vol D:

    doe me dan maar gulzigheid :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Saph schreef:
    (...)

    Dit, en omdat Dominique gewoon epic opdrachten heeft. (joehoe)


    Thank you, thank you ^^

    Mij gaat het er voornamelijk om om jullie een uitdaging te geven door zoveel mogelijk wisselvallige opdrachten te geven voor de wedstrijd. mensen schrijven gauw alleen dat waar ze goed in zijn, en ik probeer jullie juist iets te laten schrijven wat normaal vermeden wordt. :3

    Hel schreef:
    (...)

    Thank you, thank you ^^

    Mij gaat het er voornamelijk om om jullie een uitdaging te geven door zoveel mogelijk wisselvallige opdrachten te geven voor de wedstrijd. mensen schrijven gauw alleen dat waar ze goed in zijn, en ik probeer jullie juist iets te laten schrijven wat normaal vermeden wordt. :3


    Agree, daarom heb ik ook expres voor de zonde gekozen die me het minst aanstond, terwijl ik onderhand al best een goed idee in mijn hoofd heb. Nu nog de uitwerking in de SA, daar gaat het altijd fout. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Als mijn stukje af is, gaan jullie me zo'n freak vinden ._______.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    RainbowDash schreef:
    Crap, ik wist niet of ik erin zat dus ik wist niet of ik al een zonde moest kiezen en nou is jaloezie al vol D:

    doe me dan maar gulzigheid :Y)


    Dan weet je het vast voor de volgende opdracht, meteen kiezen wat je wil xD

    Hel schreef:
    (...)

    Dan weet je het vast voor de volgende opdracht, meteen kiezen wat je wil xD


    Nooit! >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Hel schreef:
    (...)

    Iedere 2 weken geef ik een opdracht gedurende 4 maanden, het is de bedoeling dat je gewoon naar 'mijn stories' gaat, daar maak je een nieuw verhaal aan en iedere opdracht wordt een hoofdstuk. De link naar dat hoofdstuk zet je hier waarna het door mij (en anderen) gelezen en beoordeeld wordt met de bedoeling dat je beter wordt in schrijven van bepaalde teksten.

    Aha zoo moet het dus ^^
    Heel erg bedankt voor het me uit te leggen
    S.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Is er nog plaats? Ik wil ook meedoen


    -

    Mag het FanFiction zijn?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Dit wordt een hele interessante wedstrijd ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.