• Ik heb drie covers voor mijn verhaal 'I found you' alleen kan ik niet kiezen welke ik bij de inleiding neer zet.
    Welke vinden jullie het mooist?

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

1 :Y)

[ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 18:56 ]

Miep

1 of,2

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

1 of 3.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

1 (A)

•*• Lululu •*•

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Oh gosh, die is wel heel moeilijk!
    Maar ik zou toch 1 kiezen denk ik ;p

Inspiration can hit you any time

1 of 2. ^^

The odds are néver in our favor.

It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Ik vind 2 echt lelijk, vanwege de overgang van de gezichten en de random klok. Bij 3 is het goed gedaan en bij 1 geeft het een speciaal effect, maar bij 2 ziet het er gewoon niet uit ;p

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

1 of 3!

Tijd voor koffie.

Oromis schreef:
    Ik vind 2 echt lelijk, vanwege de overgang van de gezichten en de random klok. Bij 3 is het goed gedaan en bij 1 geeft het een speciaal effect, maar bij 2 ziet het er gewoon niet uit ;p

Bij 1 zie je heel duidelijk het verschil tussen de 2 foto's en hoe ze geblend zijn (door het randje van dat kadertje) en bij de derde vind ik de streep erdoor echt niet mooi.
    Dus dan blijft 2 over (:

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Waarom doen er veel 'of' ? Ze vraagt toch om 1?

Nou ik ga voor 1 ! :"D

-Al vind ik ze allemaal niet zo mooi-

Pretty is just a pretty word.