• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Alex Samuels

    'Dankje,' zeg ik. Ik werp nog één laatste blik op Ali en Juléan en loop naar boven. Niet naar de jongens kant maar naar die van de meisjes. Ik zie dat Cat al slaapt in Ali's bed. Ik til haar op en leg haar in haar eigen bed. Ik trek me kleren uit en hou alleen me onderbroek aan. Dan stap ik in Ali's bed en doe me ogen dicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik voelde dat Alex me optilde en in mijn ogen bed legde. Nounou, zou hij veel wegen ? Naa, ik sleur hem er wel uit ofzo. Ik vind wel iets.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 2:27 ]

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Samen met Alex loop ik dus naar boven. Ik grinnik in mezelf om wat er zometeen gaat gebeuren. Ik kom mijn kamer binnen en zie dat Sam al slaapt. Ik nestel me in mijn eigen bed en ga ook ligggen en al snel val ik in slaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Juléan Quinten Happle
    'Jep het is niet goed voor mijn roodblosje om zolaat nog op te blijven. Ik til haar op en loop de meisjes gang in. Ik loop naar haar kamer toe en doe de deur open. Mijn ogen worden groot als ik Alex met open mond en in zijn onderbroek naast cat zie liggen. Ik kan nog net mijn lach onderdrukken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon

    Ik hoorde dat Ali op komst was dus ik besloot actie te ondernemen. "Alex slaap je al ?". In plaats van een deftig antwoord kreeg ik zacht gesnurkt te horen. "Goed genoeg" dacht ik bij mezelf. Ik raapte al mijn kracht bijeen en tilde Alex op. Ik zette 2 grote stappen en liet hem zowat in mijn bed vallen. "Goed dat onze bedden niet zover van elkaar staan" mompelde ik tegen mezelf. Daarna liet ik me naast hem vallen met toch nog net genoeg ruimte tussen ons. Niet veel later hoor ik Juléan die nog net niet in lachen uitbarst.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 2:31 ]

    Ali Jones

    Ik kijk met open mond naar Alex en draai me dan naar Juléan. 'Kunnen we niet een van beide in mijn bed slepen? ik wil het Cat niet aandoen om met hem in een bed te slapen en ik wil ook niet dat ze in de problemen komt door mij,' zeg ik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Maak je geen zorgen Ali" zeg ik met mijn ogen gesloten. "Ik heb het hem voorgesteld omdat ik zijn kamer overhoop heb gehaald, als ik in de problemen kom is het mijn schuld" zei ik waarna ik me weer omdraaide en me goed legde. Ik hoorde Ali nog wat fluisteren en viel daarna in slaap.

    Ali Jones

    'Okee, ze slaapt,' ik loop naar Cat en probeer haar op te tillen. Ze is niet zwaar maar toch lukt het me niet. 'Help?' vraag ik aan Juléan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik blijf nog even om te zien waar Cat gaat stranden xp]

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik kan niet slapen en sta op. De deur van Cat en Ali staat open en ik begin te lachen. Ik ga naar de badkamer ik gooi een beetje water in mijn gezicht en voordat ik terug naar mijn kamer loop loop ik nog langs de kamer van Ali en Cat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ ik blijf ook nog even, ik kan serieus niet slapen -______-]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Juléan Quinten Happle
    'Bij ons is nu een bed vrij en we kunnen wel even opruimen.' Stel ik voor. Ik loop langzaam en zAcht naar cat toe en tik haar aan. Geen reactie. Ik knik en til haar op. Nadat Ali knikte dat ze het goed vond liet ik Cat langzaam in Ali's bed zakken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik zag hoe Juléan Cat in Ali's bed legde. 'Lukt het?' fluisterde ik. Ali Knikte. Ik keek even toe en liep toen rustig weer terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    Als Juléan Cat in mijn bed heeft laten zakken pak ik zijn hand en lopen we naar de jongensgedeelte. Als Juléan de deur open doet valt mijn mond open, wtf hebben Cat en Des hier uitgespookt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha, ik vind dit egt een awesome RPG, geen idee waarom, weetje, weetje, weetje, ik ben hyper, om kwart voor 3 's nachts -_-]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 2:43 ]