• Gisteravond zag ik dat een hele mooie jongen aan het tweeten was op twitter. Hij heeft btw meer dan 1000 volgers. Ik zag zijn ava en tweette naar hem: 'leuke ava <3___<3' Hij tweette terug (zie het plaatje hieronder bovenste tweet):



    Ik was echt blij en dacht echt van OMG. Todat ik zag dat allemaal mensen er op reageerden van: 'meen je die' en 'HAHAHA'. Toen was mijn humeur echt gelijk een stuk minder.. Vooral toen ik zag dat hij terug tweette naar die personen die 'meen je die' zeiden. Hij tweette: 'hahahahah never joh. :p' En toen was ik boos en verdrietig tegelijk. Is mijn ava zo erg? Dit is mijn ava:


    The sun will rise and we will try again.

    First of all, Zelf is 'ie verre van perfect, dus wie is hij om over jou te oordelen?
    Second of all, Misschien is jouw 'ava' geen modellenplaatje, so be it, dan hoeft hij er nog niet zo achterlijk over te doen.
    Third of all, Trek je niets aan van zo'n wannabe-gangstertje, hij komt zichzelf nog wel eens tegen en dan is hij degene die zich kut voelt :3


    Let it come and let it be

    Pff, zo'n jongens mag ik echt niet. Bovendien vind ik zijn 'ava' ook helemaal niet mooi.
    Over die foto: Het is niet de mooiste foto, misschien moet je in het vervolg meer proberen te lachen of zo? Anyway, er is ook niets mis met die foto en hij heeft niet het recht om je zo belachelijk te maken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Iedereen is mooi op zijn eigen manier, dus ook jij!
    Cliché, maar steeds waar.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:25 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chopin schreef:
    achjoh, hij is kansloos en weet niet beter. Hij moet gewoon zn bek houden, geen aandacht aan geven. Ik vind je ava wel leuk btw dus ik snap niet wat hij zeikt (:

    Combustible schreef:
    First of all, Zelf is 'ie verre van perfect, dus wie is hij om over jou te oordelen?
    Second of all, Misschien is jouw 'ava' geen modellenplaatje, so be it, dan hoeft hij er nog niet zo achterlijk over te doen.
    Third of all, Trek je niets aan van zo'n wannabe-gangstertje, hij komt zichzelf nog wel eens tegen en dan is hij degene die zich kut voelt :3


    26 - 02 - '16

    Ik vind je foto prima, hoor. Je hebt mooie lippen. :]
    Maar zelfs als dat niet zo was, wat geeft hem het recht om jou op het internet belachelijk te maken? Ik vind dat altijd zó belachelijk. Ik doe zelf altijd mijn best om vriendelijk en aardig te blijven (al hoef ik eigenlijk niet eens mijn best te doen).
    Trek je er niets van aan, joh! :]


    I can't even think straight.

    Je pose is een beetje akward.
    Lach gewoon en maak dan een foto, nu lijk je een beetje boos ;]

    En foto's laten nooit zien hoe je er echt uitziet, so don't worry.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    it's twitter, not real life. je kent hem niet eens. get over it.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nou, je ziet meteen wat voor kansloos persoon is. :W
    En als je ziet wat voor tweets hij heeft... Pfft.
    Verlaag je niet tot zo'n naar kind!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    JohnHWatson schreef:
    it's twitter, not real life. je kent hem niet eens. get over it.


    Nee maar mensen hebben wel vaker in het echte leven gezegd dat ik lelijk ben nu dit er soort van ook op twitter gezegd wordt voel ik me er ook onzeker over.


    The sun will rise and we will try again.

    Maak je alsjeblieft geen zorgen om zo'n persoon. Jouw ava is gewoon normaal, niets mis mee. De zijne is zeker niet perfect, alles behalve, dus hij moet gewoon zijn muil houden. Dat hij zo naar je tweet, zegt alleen maar dat hij cool over wil komen, zodat het niemand opvalt dat hij een onzeker ventje is. Zulke mensen zijn verschrikkelijk lelijk van binnen en dus ook geen aandacht waard. Dus maak je er alsjeblieft geen zorgen om, die jongen komt zichzelf nog wel tegen!

    Maelig schreef:
    Als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik je ava ook niet de mooiste, maar zo reageren gaat er wel écht over.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ;a ik vind het wel een leuke foto hoor! Hij is gewoon vast zo'n persoontje die denkt dat hij alles is & vraagt om aandacht. Ik zou je er niet al te veel druk om maken, & wees vooral blij met hoe je eruit ziet! The greatest attractive quality is confidence. :D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 22:41 ]

    Euw. Híj is niet eens de knapste, laten we dat vooropstellen.
    Verder moet je je daar inderdaad níks van aantrekken.
    Het is niet stoer om steeds je mening bij te schaven, omdat je vrienden iets vinden.
    ik zou het pas stoer vinden als hij zijn eigen mening zou hebben.
    Unfolloweb dus ;) *zijn twitteraccount stelt niks voor verder*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    NeverEnough schreef:
    ;a ik vind het wel een leuke foto hoor! Hij is gewoon vast zo'n persoontje die denkt dat hij alles is & vraagt om aandacht. Ik zou je er niet al te veel druk om maken, & wees vooral blij met hoe je eruit ziet! The greatest attractive quality is confidence. :D


    Aahw dank je wel. <3


    The sun will rise and we will try again.