• Ze lieten net beelden zien op Koffietijd van dolfijnen die vermoord werden. Ze praten wel dat het niet moet, maar toch.

    Ik zit hier half te huilen en ben 13, maar er kijken ook kinderen van 8 naar.


    Oh als dit je niet boeit, ga dan geen vage reacties schrijven , maar klik op dat kruisje daarboven!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 18:06 ]


    Firm believer of all that is magic

    Progeny schreef:
    Mensen die vegetariër zijn, redden met drie jaar één koe. Ja, nee, dat schiet lekker op. Sowieso, je krijgt nooit de hele wereld vegetariër, er zijn eigenwijze mensen bij die toch vlees blijven eten en ik denk dat er in dit geval niet echt veel sprake is van Vraag & Aanbod.
    Bovendien, waarom verdienen dieren meer rechten dan planten? Als we toch gaan muggenziften.(cat)
    We kunnen de wereld gewoon niet redden, klaar. Als er in Verweggistan een dier wordt bedreigd, moet de regering dáár er wat aan doen. Niet wij, het is hier geen kleuterschool. (':

    Ja, en als dat land er dan niets aan doet? :/ Koeien zijn er genoeg, op dat vlak hoef je dus ook helemaal niet vegetarisch te worden. Overigens mag er wel best wat gedaan worden aan de bio-industrie...
    Kijk, als een dier bedreigd wordt, zoals een koe, zou ik zeggen eet minder koe, en pak die kip daarvoor in de plaats. Zorg dat dat dier minder bedreigd wordt, het zou toch doodzonde zijn als het uit zou sterven?
    En planten verdienen net zo veel rechten vind ik hoor... Denk eens aan al die bomen die gekapt worden? Ook daar moet iets aan gedaan worden, maar alles zo op z'n tijd, je kan niet overal tegelijk zijn, niet?
    Ik denk dat de wereld heus wel gered kan worden, klaar. (cat)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 18:33 ]

    Minsa schreef:
    (...)
    Ja, en als dat land er dan niets aan doet? :/ Koeien zijn er genoeg, op dat vlak hoef je dus ook helemaal niet vegetarisch te worden. Overigens mag er wel best wat gedaan worden aan de bio-industrie...
    Kijk, als een dier bedreigd wordt, zoals een koe, zou ik zeggen eet minder koe, en pak die kip daarvoor in de plaats. Zorg dat dat dier minder bedreigd wordt, het zou toch doodzonde zijn als het uit zou sterven?
    En planten verdienen net zo veel rechten vind ik hoor... Denk eens aan al die bomen die gekapt worden? Ook daar moet iets aan gedaan worden, maar alles zo op z'n tijd, je kan niet overal tegelijk zijn, niet?
    Ik denk dat de wereld heus wel gered kan worden, klaar. (cat)


    Dan geloof jij dat! (: Veel plezier met geloven in een sprookje.


    To infinity and beyond •

    Minsa schreef:
    (...)
    Ja, en als dat land er dan niets aan doet? :/ Koeien zijn er genoeg, op dat vlak hoef je dus ook helemaal niet vegetarisch te worden. Overigens mag er wel best wat gedaan worden aan de bio-industrie...
    Kijk, als een dier bedreigd wordt, zoals een koe, zou ik zeggen eet minder koe, en pak die kip daarvoor in de plaats. Zorg dat dat dier minder bedreigd wordt, het zou toch doodzonde zijn als het uit zou sterven?
    En planten verdienen net zo veel rechten vind ik hoor... Denk eens aan al die bomen die gekapt worden? Ook daar moet iets aan gedaan worden, maar alles zo op z'n tijd, je kan niet overal tegelijk zijn, niet?


    Zo krijg je een eeuwige cyclus. Koe bedreigt? Maakt niet uit, dan nemen we de kip. Kip bedreigt? Is niet erg, we hebben ook nog varkens, paarden en lammetjes.


    everything, in time

    Koffietijd is voor oude mensen.
    En ja, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. En er zal wel meer achter zitten dan wat jij hier beschrijft.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Progeny schreef:
    (...)

    Zo krijg je een eeuwige cyclus. Koe bedreigt? Maakt niet uit, dan nemen we de kip. Kip bedreigt? Is niet erg, we hebben ook nog varkens, paarden en lammetjes.

    Prima toch? Zolang je het maar in evenwicht houdt is er niet aan de hand lijkt mij.
    En als het een sprookje is, nou prima. Dan geloof ik toch lekker in mijn sprookje? Ik ben heus niet de enige.

    Minsa schreef:
    (...)
    Ja, en als dat land er dan niets aan doet? :/ Koeien zijn er genoeg, op dat vlak hoef je dus ook helemaal niet vegetarisch te worden. Overigens mag er wel best wat gedaan worden aan de bio-industrie...
    Kijk, als een dier bedreigd wordt, zoals een koe, zou ik zeggen eet minder koe, en pak die kip daarvoor in de plaats. Zorg dat dat dier minder bedreigd wordt, het zou toch doodzonde zijn als het uit zou sterven?
    En planten verdienen net zo veel rechten vind ik hoor... Denk eens aan al die bomen die gekapt worden? Ook daar moet iets aan gedaan worden, maar alles zo op z'n tijd, je kan niet overal tegelijk zijn, niet?
    Ik denk dat de wereld heus wel gered kan worden, klaar. (cat)


    Geen koe? Oké, kip dan maar. En als de kip dan uitsterft, wat dan? :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Geen koe? Oké, kip dan maar. En als de kip dan uitsterft, wat dan? :"D

    Koe bedreigd, pak de kip en laat de koe meer kalfjes krijgen. Kip bedreigd? Pak de koe weer, en laat de kip meer kuikentjes krijgen. ^^

    Minsa schreef:
    (...)
    Koe bedreigd, pak de kip en laat de koe meer kalfjes krijgen. Kip bedreigd? Pak de koe weer, en laat de kip meer kuikentjes krijgen. ^^


    Whut? Hahaha, dat was een grapje toch?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik denk dat we beter eerst iets kunnen doen aan al dat mensenleed en dan pas naar de dieren gaan kijken.


    There is nothing more badass than being yourself

    Minsa schreef:
    (...)
    Koe bedreigd, pak de kip en laat de koe meer kalfjes krijgen. Kip bedreigd? Pak de koe weer, en laat de kip meer kuikentjes krijgen. ^^


    Meisje, zo te lezen heb je geen idee waar je het over hebt aangezien het zo dus niet werkt ..


    To infinity and beyond •

    Minsa schreef:
    (...)
    Koe bedreigd, pak de kip en laat de koe meer kalfjes krijgen. Kip bedreigd? Pak de koe weer, en laat de kip meer kuikentjes krijgen. ^^

    Kidding, right?


    Ex astris, sciencia

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Meisje, zo te lezen heb je geen idee waar je het over hebt aangezien het zo dus niet werkt ..

    Ik bedenk nu ook gewoon hoe je het uitsterven van dieren kan oplossen, maar als dit niet zou werken, hoe werkt het dan wel? En als dat dan wel goed zou werken, nou, dan is het toch goed?

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Meisje, zo te lezen heb je geen idee waar je het over hebt aangezien het zo dus niet werkt ..

    Hoe werkt het dan wel? Jullie zeggen allemaal wel dat het zo niet werkt, maar kom er dan eerst even mee hoe het wél werkt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    HarrysBum schreef:
    Ik denk dat we beter eerst iets kunnen doen aan al dat mensenleed en dan pas naar de dieren gaan kijken.


    Dat is nou eens egoïsme. Niet dat ik iets tegen jou heb, maar om iets te verbeteren moeten we natuurlijk ook de mensen verbeteren maar ook de rest van de wereld.


    Firm believer of all that is magic

    Geniusferb schreef:
    (...)

    Dat is nou eens egoïsme. Niet dat ik iets tegen jou heb, maar om iets te verbeteren moeten we natuurlijk ook de mensen verbeteren maar ook de rest van de wereld.

    Indeed.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...