• Ze lieten net beelden zien op Koffietijd van dolfijnen die vermoord werden. Ze praten wel dat het niet moet, maar toch.

    Ik zit hier half te huilen en ben 13, maar er kijken ook kinderen van 8 naar.


    Oh als dit je niet boeit, ga dan geen vage reacties schrijven , maar klik op dat kruisje daarboven!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 18:06 ]


    Firm believer of all that is magic

    Zaynholic schreef:
    (...)

    De wereld is ook niet te redden. Met ALLES wat we de dieren, natuur enz. aan doen, is het echt niet meer te redden .. Nou geloof me, dan zou je naar het oosten moeten gaan .. naar de grootste vervuilers daar.

    En dáárom moeten we dat stoppen. Omdat de wereld niet te redden valt, maar wél te verbeteren. We moeten stoppen met dieren en de natuur dingen aandoen. Helemaal stoppen kan niet. Maar wat minder is altijd te doen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Verander de wereld, begin bij jezelf.*O*


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Verander de wereld, begin bij jezelf.*O*

    Helemaal. U_U


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Helemaal. U_U


    Dus moeten we beginnen bij de mensheid en niet bij de dieren.
    Score!


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Dus moeten we beginnen bij de mensheid en niet bij de dieren.
    Score!

    kutjes, nu heb je me gedist.

    Je kan ook bij jezelf beginnen door zelf iets te doen voor de dieren U_U

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 11:51 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    En dáárom moeten we dat stoppen. Omdat de wereld niet te redden valt, maar wél te verbeteren. We moeten stoppen met dieren en de natuur dingen aandoen. Helemaal stoppen kan niet. Maar wat minder is altijd te doen.


    Denk je dat die jagers stoppen? Het leverd veel te veel geld voor ze op. Boetes? Helpt toch niet. Er valt gewoon weinig te doen, aangezien de mensheid nu alleen gericht is op geld.


    To infinity and beyond •

    Eledhel schreef:
    (...)
    kutjes, nu heb je me gedist.

    Je kan ook bij jezelf beginnen door zelf iets te doen voor de dieren U_U


    Hahahah, talent hè.(joehoe)
    Dan begin je niet bij jezelf, dan doe je uit jezelf iets voor de dieren. Hier kun je je niet meer uitlullen. (bloos)


    everything, in time

    We live in a messed up world...


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Denk je dat die jagers stoppen? Het leverd veel te veel geld voor ze op. Boetes? Helpt toch niet. Er valt gewoon weinig te doen, aangezien de mensheid nu alleen gericht is op geld.

    Als je zo al begint, helpt het inderdaad niet. Geef ze gewoon een limiet, dat ze bijv. niet meer dan zoveel dieren per maand mogen afmaken.
    Doe nou eens niet zo depressief, met dat "het helpt toch niet en blablabla nee dit kan niet en dat kan niet we proberen het niet", dan komen we nóóit ergens. Sorry hoor, maar aan zulke dingen kan ik me gewoon verschrikkelijk ergeren ^.^

    @Progeny: *sluipt weg*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Als je zo al begint, helpt het inderdaad niet. Geef ze gewoon een limiet, dat ze bijv. niet meer dan zoveel dieren per maand mogen afmaken.
    Doe nou eens niet zo depressief, met dat "het helpt toch niet en blablabla nee dit kan niet en dat kan niet we proberen het niet", dan komen we nóóit ergens. Sorry hoor, maar aan zulke dingen kan ik me gewoon verschrikkelijk ergeren ^.^

    @Progeny: *sluipt weg*


    Kijk weet je wat het is .. ik snap je punt. Het is alleen niet haalbaar. Denk je dat ze bang worden van boetes? Geloof me .. als het om zo veel geld gaat, hebben ze daar echt schijt aan.


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    Yeah, life sucks. Get over it.
    Ze vermoorden ook walvissen in Japan.
    En eten baby's.
    En ook van die kleine pas geboren zee leeuwen die vermoord worden voordat ze hun moeder kunnen vinden, oh wacht, de moeder is dan al gedood.
    Shocking.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Progeny schreef:
    Verander de wereld, begin bij jezelf.*O*


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb zo eens een mail gekregen over dolfijnen die ergens worden vermoord omdat het traditie is voor jongens die mannen worden. Ik vond het verschrikkelijk. Je vermoord geen dieren voor zoiets


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je zat te huilen..?
    Oké, dat je het heel erg zielig vind, prima, maar dat je er serieus om gaat huilen.

    Wat is er trouwens erg aan dat ze het laten zien? Er wordt vaak van te voren gewaarschuwd: "Kan schokkende beelden bevatten."

    En het leven is hard, wen er maar aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Kijk weet je wat het is .. ik snap je punt. Het is alleen niet haalbaar. Denk je dat ze bang worden van boetes? Geloof me .. als het om zo veel geld gaat, hebben ze daar echt schijt aan.


    A++


    There is nothing more badass than being yourself