• Helleu. (:
    Ik ga deze week weer naar de kapper en wil er graag iets leuks meedoen, maar weet ik totaal niet wat. Dus wat zouden jullie bij mij vinden staan?



    Ik ben de linkse, de grootste zeg maar. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien een rechte pony? (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien kan je wat laagjes knippen? Of een rechte pony?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 12:44 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Voiceless schreef:
    Misschien een rechte pony? (:


    Dat weet ik nog niet zeker, want dat heb ik twee jaar geleden ookal gehad en toen stond het niet zo leuk. Maar misschien probeer ik het. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat meer in laagjes (:


    To infinity and beyond •

    Ik zou voor laagjes gaan (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Okéeeee thanks. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volgens mij gaat een rechte pony je gezicht niet zo mooi doen uitkomen, maar dat is ook gewoon zoals ik het me voorstel. Ik zou gaan voor een grote schuine bless(bloos)


    Has no one told you she's not breathing?

    Laagjes knippen, en een schuine pony zou mooi zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Maar ik zou geen rechte pony doen, want ik denk niet dat je gezichtsvorm daar mooi bij staat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    What Uneventful says


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    Maar ik zou geen rechte pony doen, want ik denk niet dat je gezichtsvorm daar mooi bij staat.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uneventful schreef:
    Laagjes knippen, en een schuine pony zou mooi zijn.


    Firm believer of all that is magic

    LaJoie schreef:
    Volgens mij gaat een rechte pony je gezicht niet zo mooi doen uitkomen, maar dat is ook gewoon zoals ik het me voorstel. Ik zou gaan voor een grote schuine bless(bloos)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Een rechte pony accentueerd de breedte van je gezicht, dus dat is enkel aan te raden bij mensen die echt een smal gezichtje hebben, jij hebt een vrij normale gezichtsvrom dus laat het je boller lijken, dus ik dnek niet dat je dat heel erg mooi gaat staan.
          Laagjes zijn zeker een aanrader als je er meer volume in wilt en een schuine pony zou ook prima kunnen. En Sanne, je staat heel schattig op die foto :9~


    Let it come and let it be