• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ Ik bedoel, toch awesome dat je een gitaar en keyboard hebt.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (hoe laat is het eigenlijk? In de rpg?)


    If there's no risk, there's no reward.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ze hadden het niet door. Ik probeerde nog een stuk te pakken. 'Waag het niet.' Hoorde ik iemand roepen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    Als Alice geen antwoord geeft zucht ik geïrriteerd, draai me om en loop naar de meisjeskant. Ik had me god geen idee waar Juléan was en de rest was blijkbaar te druk bezig om zich met mij te bemoeien. Als ik in me kamer kom zet ik me Ipod op hard en sluit me ogen maar val niet in slaap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ BTW Sam deelt een kamer met mij @Disclaimer]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik deed de deur naar buiten voor hem open: het alarm stond af vanwege de mensen die buiten stonden, dat waren er maar een paar. 'Hup, rennen jij. Laat maar eens zien hoe snel je kunt,' zei ik, om hem uit te lokken zo hard te gaan als hij kon. Misschien zou hij dan iedereen laten schrikken, en als de klapper op de vuurpijl even heel hard vallen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ik bedoel, toch awesome dat je een gitaar en keyboard hebt.]


    [Oww, dat oeps faal. Haha is idd wel leuk ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IHeartMusicc schreef:
    [ BTW Sam deelt een kamer met mij @Disclaimer]

    Hoe bedoel je? :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ @Lovingstyles Hahaha truee ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Alex, durf niet nog eens pizza in mijn gezicht te gooien" zei ik toch lachend. Ik nam nog een stuk en knabbelde er vrolijk op. Op mijn hoede want Alex zat nog altijd klaar in aanvalspositie. Toch kon ik niet stoppen met lachen.

    [ @Disclaimer Er staat bij die dinges verdeling kamer indeling dinges dat samantha tipton alleen een kamer heeft. Alleen ze deelt die kamer met mij en nu ik er over na denk...mijn naam staat ook niet bij de tieners ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Samuels

    'Waag het niet,' zeg ik tegen Des. Ik draai me weer naar Cat, 'denk je écht dat ik het niet durf?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    Ik zag Will en hij vond me knap. Ik grinnikte even. Hij ging naast me zitten en ik schoof zonder dat hij het merkte op. Ik hield niet erg veel van lichaamscontact.

    Eigenares Madison
    Ik keek naar Derek die richtig de achtertuin lopen. Ik sprong richting de achterdeur en stopte hem. 'Weggaan zonder toestemming.' Zei ik waarschuwend. Hij keek me met gespleette ogen aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik kijk omhoog. Het is Alex ik zucht het boeit me niet meer wat die gast mee verbied ofzo hij zegt geen sorry, dan zeg ik 't ook niet. Hij keerde zich weer om naar Cat en ik pakte toch een stukje. Denk dat hij boos gaat worden uch boeit het?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Hup, rennen jij. Laat maar eens zien hoe snel je kunt,' hoorde ik achter me. Wat dacht ze, dacht ze nou echt dat ik naar haar ging luisteren? Ik ging een eindje lopen. Echt niet dat ik der zin ging geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you