• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ Iedereen steelt Pizza van Alex ;O hij is zielig.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Fuck it, hij wilde niet doorlopen. Dan laat hij toch nooit iemand echt haar schrikken? Mijn aanmoedigen werkte niet, dus dan moest ik het misschien op een andere manier proberen. Ja, het was compleet gestoord, maar goed. Ik pakte dus een stok van de grond, en gooide die tot een eindje voor hem, hopend dat zijn instinct het over zou nemen en hij hem zou gaan halen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    Ik blijf Alex uitdagend aankijken terwijl hij het laatste stuk neemt en het in de aanslag houdt. "Je durft niet" zeg ik weer.

    [Niet afpakken, haha, wil weten wat hij gaat doen]

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik greep mijn kans weer. Ali pakte een stuk pizza uit Alex zijn hand en snel gris ik weer een stuk van de tafel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oh. mijn stuk moest voor jou stuk teletubies XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Voor me belande een stok. Ik keek achter me en zag Alice onschuldig kijken. Wat dacht ze? Dat ik een hond was? Ik ging voor haar staan. Wat wou ze nou dat ik doe? Echt kut dat ik niet kon praten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    "Ja ik denk echt dat je niet durft Alex" zegt Cat lachend. Dan wordt ineens mijn stuk pizza gejat door Ali en ze begint er van te eten. Ik zie een gitaar in haar andere hand. Ik doe er een uitval naar maar ze stapt snel naar achteren. 'Waag het niet om aan mijn gitaar te komen,' zegt ze. Ik besluit het maar te laten en pak het laatste stuk. 'Je durft toch niet,' zegt Cat 'Oh nee? en wat als ik het wel doe?'

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 22:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dan maar op de moeilijke manier]
    Eigenares
    Ik zie de deur open staan en zie Will zitten en Selena 'Will ik heb jou nooit toestemming gegeven. Selena wel.' Grom ik naar Will als waarschuwing. Ik kijk verder en Alice en Derek nu in wolf vorm staan verder weg. 'Heb ik jullie ooit toestemming gegeven!' Roep ik naar ze. Ik loop naar ze toe en kijk ze boos aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Will Sylver
    Grrr! die eigenares maakte me echt kwaad! 'Doei, geniet nog van de sterren.' zeg ik Selena, maar daarna zeg ik op fluistertoon: 'Ik meende het echt, dat je mooi was.' Dan loop ik snel naar binnen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 22:20 ]


    If there's no risk, there's no reward.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik zucht. Weet je wat ik ben het zat. Ik wil Alex mijn excuses aanbieden. Ik heb geen zin in ruzie. Iedereen laat me toch al zitten. Cat, Ali en Sam zijn alleen degene die ik nu nog heb. Misschien kan ik ook wel weer normaal zijn met Alex. 'Alex.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Kom op, dat begrijp je toch wel? Kun je dit niet éventjes doen. Die stok gaan halen zodat ze van je schrikken?' vroeg ik met mijn liefste stemmetje. Ik bedoel: iedereen wilde eens lachen, en ik lachte om dit soort dingen.
    Ineens hoorde ik een schelle stem achter me: 'Heb ik jullie ooit toestemming gegeven?' riep de eigenares.
    Ik antwoordde: 'Nee, maar zoals u kunt zien, is hij daar zonet veranderd in een wolf. Het lijkt me dan volstrekt logisch dat hij naar buiten kan, en voor mij is het ook nodig want ik heb mijn verplichte beweging nog niet gehad voor vandaag.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    "Ooh Alex heeft niks om mee te gooien" zei ik op een zielig toontje. Had ik misschien beter niet gedaan, straks vond hij weldegelijk iets waarmee hij kon gooien.

    Derek Souza

    'Kom op, dat begrijp je toch wel? Kun je dit niet éventjes doen. Die stok gaan halen zodat ze van je schrikken?' zei ze. Dacht ze nou echt dat mensen gaan schrikken als ze een wolf zien die achter een stok aanrent? 'Heb ik jullie ooit toestemming gegeven?' gromde de eigenares. Ik keek achter Alice en daar kwam de heks al aan. Ik ging voor Alice staan en gromde. Wacht, gromde? Ja, ik gromde, naar de eigenares.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 22:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    'Alex,' hoor ik Des zeggen, 'wacht even,' antwoord ik. Ik richt me weer op Cat. Dan krijg ik een briljant idee. Ik grijp haar beet en gooi haar over me schouder. Ik loop naar de kraan, draai hem open en hou Cat's hoofd er onder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    ´Wacht even.´ Zegt Alex dan. Ik ga zitten en wacht rustig. Ik zucht. Ja mijn mood nu is nou niet bepaald geweldig.


    The duty of youth, is to challenge corruption.