• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Ho, doe maar rustig. Ik vroeg het alleen maar. Heb je trouwens nog iemand hard laten schrikken in de tijd dat die eigenares me gevangen hield?' vroeg ze. Ik zag dat ze ergens hoopte van wel. Will toch? Hij moest wel geschrokken zijn. Zoekend probeerde ik te kijken naar Will.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Nee, goh,' zei ik, misschien een tikkeltje sarcastisch. 'Dat snap ik best, dit is toch de eerste keer dat je helemaal bent veranderd?' Een eenvoudige vraag, die hij kon beantwoorden met geknik of geschud van zijn hoofd. 'En heb je echt iemand laten schrikken? Geweldig! Kun je die persoon niet aanwijzen door er naar te knikken ofzo?'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:31 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    Dat zong je mooi Ali zegt Juléan in mijn hoofd. Dankje antwoord ik zacht. Ik draai me om en loop naar binnen. Nu maar hopen dat het hier mee goed was...


    [btw Yaaaay One Direction (H)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Ik schudde met me hoofd. Nou keek ik naar Ali, zij was de eerste die koppig was om te blijven. Alleen daar was het maar heel kort.. Ik snoof, ik wist het niet meer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    Derek keek naar Ali. 'Intense haat?' vroeg ik simpel. Ik dacht eraan om alleen maar Ja en nee vragen te stellen ofzo. 'Alice, wat is jou diagnose? Ik ken je nog niet dus wou het even weten.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will Sylver
    Derek de wolf keek me even aan. Selena kwam zitten tegen de boom waar ik nog steeds in zat, nadat ik die arend had geholpen. Ik zag dat ze aan het schrijven was. Ik probeerde te lezen wat er stond.


    If there's no risk, there's no reward.

    [ Het was een havik Shadowhunt]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Diagnose: schizofrenie. Waarheid: Necromancer,' zei ik, zonder er verder op in te gaan. 'En die van jou?' Zonder haar de tijd te geven om te antwoorden, zei ik al weer iets tegen Derek. 'Dus je kunt je niet herinneren wie je hebt laten schrikken? Jammer.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [sorry hoor ;) ]


    If there's no risk, there's no reward.

    Derek Souza

    Ik schudde wild met me hoofd. Ik was al eens veranderd, Ali was erbij. zei ik in me eigen. Will heb ik laten schrikken denk ik, dacht ik erachteraan. Ik ging liggen en ging wat grommen. Ik wou dat ze me verstonden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    'Telekinese en Toekomst tekenen.' zei ik simpel. Ik grinnikte. 'Willen jullie nog wat drinken? Ik ga even naar de keuken.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Tja, soms kun je nu eenmaal niets zeggen, hè? Je moet blij zijn dat je in ieder geval kunt begrijpen wat wij zeggen, anders was je nog verder van huis geweest. En heb je nu trouwens al gerend, want toen de eigenares kwam ging dat niet door. En als laatste wil ik mijn stok terug.' Dat laatste zei ik om hem een beetje te pesten. Ik richtte me tot Des. 'Ik hoef niets, misschien voor hem.. een bak water ofzo?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:43 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Midna schreef:
    Derek Souza

    Ik schudde wild met me hoofd. Ik was al eens veranderd, Ali was erbij. zei ik in me eigen. Will heb ik laten schrikken denk ik, dacht ik erachteraan. Ik ging liggen en ging wat grommen. Ik wou dat ze me verstonden.


    [Juléan zou zijn gedachten toch wel kunnen horen a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Juléan zou zijn gedachten toch wel kunnen horen a. ?]


    [Volgens mij wel ? ;D


    Ik ben even eten mensjes ;$ Snorry

    Disclaimer, je mag wel ff Derek besturen ;d]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 16:44 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    Ik word wakker en kijk op de wekker. Shit! ik heb bijna de hele dag geslapen!Ik trek snel een broek en shirt aan. Ik de eetzaal kijk ik even uit het raam en zie dat iedereen bijna buiten is. Ik jat een appel van de fruitschaal en loop naar buiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered