• Wat ik wel lees;

    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Onbekende personen

    Wat ik niet lees;

    - Harry Potter
    - Fantasy

    Als je een story hebt, die hier niet tussenstaat, mag je die natuurlijk ook posten. Ik bekijk alle stories in dit topic (:

    Oh ja, het maakt niet uit of ze al heel veel hoofdstukken hebben, of net begonnen zijn. Maar ik heb liever de meerdere hoofdstukken :D


    LEGGO!

    Misschien de mijne? (A) Haha!
    Veel plezier met lezen, welke verhalen je ook mag vinden. :]

    Ecstasy.
    Onbekende Personen - Romantiek - Drama
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen - Drama
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.


    I can't even think straight.





    Het was een koude winterdag zoals alle andere. Begindecember, sneeuw op de daken en een dun laagje ijs op het meertje om de hoek. Het was nooit anders geweest, ik was het wel gewend en hield van geluid van knarsend ijs wanneer je een poging waagde om te kijken of het al sterk genoeg was, om daarna naar binnen te gaan en je vol te proppen met marshmallows en een hete mok chocolademelk voor de openhaard. Een heerlijk dik boek in je handen en jezelf in een dikke laag dekens gepropt, aangezien je weer eens je handschoenen vergeten was mee naar buiten te nemen. Iedereen herkent het waarschijnlijk wel, toch? >>>


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    twilight heb ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Onbekende personen - Drama - Romantiek
    That Special Letter written by Adaph




    Heel veel mensen drukken zichzelf uit in woorden. Woorden zijn voor velen onbegrijpelijke dingen, omdat je ze maar op één goede manier kan schrijven, terwijl ze meerdere verschillende betekenissen hebben. Hoe ver kun je gaan met je eigen woorden waarmee je je uitdrukt?
    Een jongen en een meisje, kennen elkaar door en door. Ze schrijven brieven naar elkaar om zichzelf te kunnen uiten tegenover de ander. Brieven die een grootste waarde hebben, totdat het opeens niet meer mogelijk blijkt te zijn en alles te laat is opgeschreven in die ene brief.



    That Special Letter

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:18 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil




    They don't know how much they hurt me.
    They don’t know that I cry myself a sleep.
    They don’t know anything about my feelings
    Will they ever stop?


    *One Direction bestaat later in het verhaal
    * Neem abo, waarschuw niet
    * Start January 2012
    * Door Nailler.

    Be Strong


    People are beautiful, just the way they are

    Toettoet, hier komt een trein met onbekende personen aan =D


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    You Never Lose By Loving | Harry Styles



    Some people are meant to fall in love with each other, but are not meant to be together.

    ~ Start 02-01-2012
    ~ One Direction is beroemd.
    ~ De vriendinnen van de jongens zijn verzonnen.
    ~ Neem abo, ik waarschuw niet.
    ~ @Termination
    ~ Enjoy

    Neem een kijkje op mijn profiel. :Y)


    To infinity and beyond •

    Op mijn profiel staan 4 Twilight story's en een keer HP, ik weet dat je die niet leest, maar misschien vind je die van Twilight wel leuk. Zal de links er wel ff bij zetten:

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/58626/study-in-my-own-personal-hell--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/67876/fairytales-dont-come-true--twilight/


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Een Harry Styles story!!

    http://www.quizlet.nl/stories/70475/i-protect-my-child-ft-harry-e-styles/

    xxxx


    I think there is real love, but not everyone will find it.


    Hayley heeft alles wat haar hartje begeert, ze is de hoofdcheerleader, is dochter van de burgemeester en kan bijna alle jongens krijgen, buiten Matt, de nieuwe bad boy dan. Om hem te versieren, wil ze hem jaloers maken met buitenbeentje Yu. Hayley wil echter verder gaan dan alleen kussen met hem en dat kan zijn vader niet hebben dus neemt hij het impulsieve besluit om iets te doen: haar in een jongen veranderen. Wanneer Yu's vader doorheeft dat hij een fout heeft gemaakt verhuizen ze naar de andere kant van het land en dus zit Hayley in een rotsituatie. Haar broertje wil haar helpen, en haar vader verplicht haar toch naar school te gaan dus schrijft ze zich in als haar neefje: Joey. Ze krijgt al snel een warm welkom van Robbie, een jongen die ze via sms gedumpt heeft en geen idee heeft dat zij Hayley is en Nora, haar vroegere beste vriendin die ze door haar status vergeten is.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 17:59 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Jaaa wij hebben een story over One Direction,
    je kan even een kijkje nemen via ons profiel want we kunnen geen link plaatsen ;o

    xlove


    Vas Happening, simple but effective.

    <33

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 17:51 ]


    LEGGO!