• Wat ik wel lees;

    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Onbekende personen

    Wat ik niet lees;

    - Harry Potter
    - Fantasy

    Als je een story hebt, die hier niet tussenstaat, mag je die natuurlijk ook posten. Ik bekijk alle stories in dit topic (:

    Oh ja, het maakt niet uit of ze al heel veel hoofdstukken hebben, of net begonnen zijn. Maar ik heb liever de meerdere hoofdstukken :D


    LEGGO!



    |Starts the first of Januari
    |Trailer

    |Enjoy the bittersweet taste of Snow ©










    So I try to hold onto a time when nothing mattered,
    And I can’t explain what happened,
    And I can’t erase the things that I’ve done,
    No I can’t.


    | first Ed Sheeran fanfic
    | Starts soon
    | Trailer's coming soon








    Foto's zijn aanklikbaar, de Ed story heeft enkel nog maar een proloog online maar de rest volgt snel!


    Remember when...

    Lees je bromance? Stylinson.

    http://www.quizlet.nl/stories/43413/kiss-from-a-rose/


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ben net aan een Justin bieber story begonnen... Misschien vind je het leuk om die te lezen? hier is de link: http://www.quizlet.nl/stories/72973/we-found-love-in-a-hopeless-place-ft-justin-bieber/

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~


    LEVEN
    http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/



    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands geschreven
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 stukje
    *One Direction bestaat
    *er zijn al een aantal hoofdstukken

    maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    [q] http://www.quizlet.nl/stories/81741/the-dairy-of-jelena/[/q

    Het gaat over het achttienjarige meisje Jelena dat is geadopteerd door een Nederlands stel vanuit Cuba haar geboorteland als er dan via school een uitwisseling beschrikbaar komt doet Jelena er alles aan om die te bemachtigen , Een half jaar lang woont en werkt ze in Cuba waar ze te dealen heeft met haar gekke cubaanse huisgenoten, de mistrieuze Juan, de zoektocht naar haar biologische ouders, en het aanbood van Cubana voor een contract wat betekend dat ze moet kiezen tussen het veilige thuis bij haar vrienden en familie of dat ze blijft op het bruisende cuba


    None

    http://www.quizlet.nl/stories/81741/the-dairy-of-jelena/

    Het gaat over het achttienjarige meisje Jelena dat is geadopteerd door een Nederlands stel vanuit Cuba haar geboorteland als er dan via school een uitwisseling beschrikbaar komt doet Jelena er alles aan om die te bemachtigen , Een half jaar lang woont en werkt ze in Cuba waar ze te dealen heeft met haar gekke cubaanse huisgenoten, de mistrieuze Juan, de zoektocht naar haar biologische ouders, en het aanbood van Cubana voor een contract wat betekend dat ze moet kiezen tussen het veilige thuis bij haar vrienden en familie of dat ze blijft op het bruisende cuba


    None

    Je houd van meerdere hoofdstukken, zeg je?
    meer dan 15000 woorden genoeg a.?
    This ain't a fairytale || Niall J. Horan


    I solemny swear I'm up to no good.

    VAMPIRE DIRECTION
    x. One Direction
    x. gebaseerd op Twilight


    nothing is true, everything is permitted.

    Toy Soldier


    *Nederlandstalig
    *Al aardig wat hoofdstukken ver (nog steeds makkelijk in te halen)
    *3/4 Hoofdstukken die erbijkomen per dag.
    * Onbekende Personen, Romantiek, Avontuur en Drama


    And I hope.. we'll meet again..

    Hi,

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.