• Wat ik wel lees;

- One Direction
    - Justin Bieber
    - Onbekende personen

Wat ik niet lees;

- Harry Potter
    - Fantasy

Als je een story hebt, die hier niet tussenstaat, mag je die natuurlijk ook posten. Ik bekijk alle stories in dit topic (:

Oh ja, het maakt niet uit of ze al heel veel hoofdstukken hebben, of net begonnen zijn. Maar ik heb liever de meerdere hoofdstukken :D

LEGGO!

Ik heb een bromance tussen Justin Bieber en Niall Horan;
    Dit is de link... Hopelijk lees je het :) http://www.quizlet.nl/stories/90507/i-still-like-you--jiall-boran/

Wat als je opeens oncontroleerbare krachten kreeg? En dat de overheid je wil gevangen nemen om experimenten op je uit te oefenen? Dat overkomt Fley Arragon. Fley is altijd al een normaal meisje geweest. Haar vader heeft zich altijd verdiept in de wetenschappen en heeft daarom een experiment geprobeert op zijn eigen dochter. Met als resultaat dat ze ongelooflijk sterk is. Wanneer haar vader wordt gearresteerd voor illegale pratijken, heeft fley nog maar één keus.
    Vluchten.

Finding Myself

Ik herinner me de dag dat ik hier weg ging nog als gisteren. Ik had hier mijn hele leven gewoond en wist dat daar een einde aan moest komen. Ik moest weg en zien wat deze wereld mij te bieden had. Ik zou er hoe dan ook achter zien te komen wie ik werkelijk was.

Sometimes runing away is the only thing you can do.

Keep your head up, keep your heart strong

We fight for our country.
    We fight for justice.
    But it is love that keeps us strong.

Here it is & enjoy it (;
    Soldier of the Heart ft. Zayn J. Malik

Like a phoenix rising from the ashes

I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.

I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...

I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al heel snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.

When I saw you,
    I was scared to talk to you.
    When I first talked to you,
    I was scared to kiss you.
    When I first kissed you,
    I was scared to love you.
    Now that I love you,
    I'm scared to lose you

One Direction bestaat
    Nederlands gesproken & geschreven
    Summer Melody Horan
    Kan 16+ zijn
    A love story with an unexpected end
    Soundtrack

Back to december ~~One Direction

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Link (:

Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

Because Some dreams do come true

Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..

You always have a choice in life, it's sometimes just

Gravity hurts • Harry Styles

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

I'm the girl you're looking for

“One of the most scariest thing in life,is when you come to the realization that the only thing that can save you is...yourself.''

'Why are you acting so strange?' His arms around me felt save. My throat seemed constricted.
    'I...I have to break up.' His arms fell at his side.
    'You have to do what?! Why?' He sounded angry, but still he was sweet and soft. My throat seemed to be squeezed. I took a deep breath and said: 'Because I'm the girl you're looking for. And you have to kill me.'
    •Nederlands geschreven
    •Onbekende personen
    •Actie

You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

Friends with benefits

- I am broken, do you hear me? I am dancing, alone. And as I walk up to your door, my head turns to face the floor. 'Cause I can't look you in the eyes and beg you to stay.

- When he opens his arms and hold you close tonight - it just won't feel right. 'Cause I can love you more than this. When he lays you down, I might just die inside - it just don't feel right. If I am louder, would you see me? Would you lay down in my arms and rescue me? 'Cause we are the same. You save me. When you leave it's gone again.

- I am blinded 'cause you are everything I see. I've never had the words to say but now I am asking you to stay for a little while inside my arms. And as you close your eyes tonight I pray you will see the light that's shining from the stars above and stay.

• ©Benefit and Authentic productions
    •• Written in Dutch, spoken in English
    ••• Soundtrack

Feel the fire, but do not succumb to it.

Ten Seconds To Wish. //One Direction

Ik keek in het lachende gezicht van Xian Wen. ‘Kom op, laten we het proberen!’ Ze hield het brouwsel voor mijn neus. ‘Serieus?’ ze knikte. ‘Hier staat dat we het nu moeten drinken en vannacht om twaalf uur een wens moeten doen.’ Ze legde het tijdschrift neer en schonk het brouwsel, wat een rare, paarsige kleur had, in de twee glazen. ‘Als ik voedselvergiftiging krijg, is het jouw schuld!’ ze lachte ‘3-2-1.’ Tegelijk namen we een slok. Het smaakte verschrikkelijk. Ik slikte het door en zag Xian Wen naar de gootsteen rennen, waar ze het uitspuugde.
    Het was de week na mijn zestiende verjaardag en Xian Wen stond erop dat ik ook mijn laatste wens uit zou laten komen. Harry. Harry Styles. Dat was mijn wens.

ik hoop dat je het leuk vind? (:
    xxx

I Hope Life Treaths You Well.

Geen idee of je het wat vind:

Trying to read the signals || Niam

‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’

*Sountrack
    *One Direction bestaat
    *Zoveel mogelijk is gebaseerd op werkelijkheid
    *Gaat misschien 16+ bevatten
    *Neem een abo, ik waarschuw niet
    *Begonnen op 8 april 2012

Korte beschrijving:
    Liam heeft heimelijk een grote crush op zijn Ierse bandmate, Niall. Niemand weet dit van hem en dat wil hij graag zo houden. Hier komt echter verandering in als op een dag, na een lange studio-dag, Niall een brief krijgt van thuis. Hij wil niet zeggen wat er in staat en doet erg geheimzinnig. Liam is vastberaden er achter proberen te komen. Hij zegt dan ook graag ja, als door Niall word gevraagd of hij mee gaat naar Ierland om zijn familie te bezoeken. De vreemde situaties blijven zich maar opstapelen, terwijl Liam alles probeert te ontcijferen.

Er zijn al 22 hoofdstukken...

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

[url]Sumer sucks <>

I waited for it all year long
    But now I'm glad that it's all gone
    It should have been all sunny days
    Riding softly blue-green waves
    Yeah

So the days are getting shorter and the memories of you
    Now hell yeah it's true

Yeah, summer sucks
    And all my friends are out of town
    Getting drunk and freaky fly
    Doing all I wanna do

Yeah, summer sucks
    You're the only one around
    To waste my time

But you don't really have a clue
    That summer sucks and so do you

One is such a lonely number
    And I was blinded by the sun
    Guess that makes me even dumber, yeah
    Love makes a fool of anyone

So the days are getting shorter and the memories of you
    Now hell yeah it's true

Yeah, summer sucks
    Doing all I wanna do

Yeah, summer sucks
    To waist my time

That summer sucks and so do you

Can you please please disappear
    Am I making myself clear?
    I was distracted, not attracted
    Just get out of here, because

Summer sucks
    Doing all I wanna do

Yeah, summer sucks
    To waste my time

Summer sucks
    Doing all I wanna do

Yeah, summer sucks
    To waste my time

That summer sucks and so do you.

>soundttrack
    >One Direction doesn't excist
    >With Harry Edward Styles and Jill Annie Nyrat
    >Writen and spoken in dutch
    >take an abo i don't warn
    >writen by NiallxNandos[/url]
    tekst is de link

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Felicia haar ouders zijn enkele maanden geleden omgekomen in een brand. Haar familie wou haar niet in huis nemen, op internaat gaan wou ze niet en een gastgezin zag ze al helemaal niet zitten. Er zat dus maar 1 ding op, naar Miami- Florida, naar haar nonkel. De enige broer van haar vader die ze al meer dan 10 jaar niet heeft gezien. Heel de familie roddelt over hem, iedereen sluit hem buiten.. Door iets in het verleden. Haar vader wou haar nooit vertellen wat er was gebeurt.

http://www.quizlet.nl/stories/89390/second-chance--zayn-malik/

Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

She is beautiful
    She is amazing
    She is everything
    But She is
    Just a fan

Nederlands geschreven

Deels Engels gesproken

One Direction Bestaat

Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.